Voiko tämä hyvä olo johtua enkeleistä?
Luin eilen enkeliaiheista lehteä ja päätin kutsua omaa suojelusenkeliäni. Nyt on ollut valtavan hyvä onnellinen olo.
Kommentit (55)
Katsoin eilen toisen maailmansodan elokuvaa ja tänään on ollut hyvä olo.
Mukava että sinulla on hyvä olo.
Mutta enkeleistä se ei voi johtua, niitä kun ei ole olemassa.
Tai sitten lääkitys on väärä tai se pitäisi aloittaa.
Enkelit saa ohjeet Jumalalta ,pyydä Jumalalta .Ne tottelee Jumalaa.
(Enkelit ovat Raamatullisia,sen mukainen vastaus).
Mun enkeli ei anna mitään merkkejä itsestään, vaikka olen kutsunut monesti. Elämässä on rankka vaihe menossa, mietin päivittäin itsemurhaa. En oikeastaan enää jaksa edes uskoa enkeleihin, Jumalaan tai mihinkään. Lakkaan olemasta kun kuolen, ja hyvä niin.
Tottakai enkelit ja demonit on totta.
Tässä on meditointi, jonka avulla voit kutsua suojelusenkeliäsi. Kun olet meditoivassa tilassa enkeleiden on helpompi saada sinuun yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Mun enkeli ei anna mitään merkkejä itsestään, vaikka olen kutsunut monesti. Elämässä on rankka vaihe menossa, mietin päivittäin itsemurhaa. En oikeastaan enää jaksa edes uskoa enkeleihin, Jumalaan tai mihinkään. Lakkaan olemasta kun kuolen, ja hyvä niin.
Joskus enkelit antavat merkkejä esim unien, eläinten ja numeroiden kautta. Suosittele Kyle Grayn Connecting with Angels kirjaa.
https://www.amazon.co.uk/Connecting-Angels-Made-Easy-Hear/dp/1788172086
Enkeleiden esiinmanaaminen on mustaa magiaa. Voi aluksi tuntua siltä, että kohtaat enkelin, mutta ne demoneita valepuvussa ja kostautuu kun leikit pimeyden voimilla. Rukoile anteeksiantoa ja jätä magian harjoittaminen.
Olen saanut suoltaa naisvihaa palstalle koko päivän ja nyt on hyvä olo.
M46
Vierailija kirjoitti:
Enkeleiden esiinmanaaminen on mustaa magiaa. Voi aluksi tuntua siltä, että kohtaat enkelin, mutta ne demoneita valepuvussa ja kostautuu kun leikit pimeyden voimilla. Rukoile anteeksiantoa ja jätä magian harjoittaminen.
Tämä mua ärsyttää kristinuskossa, kun aina pelotellaan jollain demoneilla, kostolla ja helvetillä ja pitäisi sitten vielä rukoilla anteeksiantoa. Onko mikään muu uskonto noin täynnä pelonlietsomista?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi enkeli. Älä tee itsellesi mitään pahaa. En tiedä mitä vaikeaa olet käymässä läpi, mutta muista että olet arvokas ja tärkeä jokaisena päivänä. Sinuakin tarvitaan ja sinulla on tärkeä paikka elämässä. Toivon koko sydämestäni, että rankka elämänvaihe menee ohi ja voit nauttia elämästä. Rakkautta ja valoa tähän hetkeen. <3
Veikkaisin sun tapauksessa opioideja tai jotain muuta oudompaa ainetta. Oletko ottanut vai onko joku tuikannut niitä suhun?
Ei tietenkään voi. Mutta hyvä olosi johtuu lennokkaasta mielikuvituksestasi. Peität elämän tosiasiat värikkäällä kuvittelullasi. Täydentäisin vielä, että enkeleitä kutsutaan nykykielellä humanoideiksi! Yhtä satua kaikki!
Voi hyvinkin!