Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tämä hyvä olo johtua enkeleistä?

Vierailija
11.12.2021 |

Luin eilen enkeliaiheista lehteä ja päätin kutsua omaa suojelusenkeliäni. Nyt on ollut valtavan hyvä onnellinen olo.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava että sinulla on hyvä olo.

Mutta enkeleistä se ei voi johtua, niitä kun ei ole olemassa.

Enkeleitä on olemassa.

Vierailija
22/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä enkeleitä on olemassa. Nyt kannattaisi keskittyä johonkin muuhun välillä, kuin hyvään ja huonoon oloonsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkeleitä on olemassa.

Haluaisin uskoa, mutta en vaan jaksa uskoa. Lainasin kirjastosta enkeleistä kertovia kirjoja, (mm. ortodoksimunkki Serafim Seppälän kirjoittaman kirjan), mutta koko taivaallinen enkelihierarkia tuntuu ihan utopistiselta sadulta. Missä suojelusenkelit ovat kun heitä tarvitaan?

Vierailija
24/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit antavat sinulle merkkejä ja uusia mahdollisuuksia koko ajan, mutta niitä on joskus vaikea tunnistaa, koska merkit ovat usein naamioitu haasteiksi, jotka vaativat sinua poistumaan sieltä omalta mukavuusalueelta.

Vierailija
25/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHH

Mä en kestä näitä enkelijuttuja

Vierailija
26/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit ovat taivaallisia sotajoukkoja. Jumalan sotilaita. En tajua miksi hipit ovat keksineet ihan omia enkeleitä, kun Raamatussa on vain näitä miessotilaits.

Vierailija
27/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä kukin tulee autuaaksi uskollaan.

Vierailija
28/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkeleitä on olemassa.

Haluaisin uskoa, mutta en vaan jaksa uskoa. Lainasin kirjastosta enkeleistä kertovia kirjoja, (mm. ortodoksimunkki Serafim Seppälän kirjoittaman kirjan), mutta koko taivaallinen enkelihierarkia tuntuu ihan utopistiselta sadulta. Missä suojelusenkelit ovat kun heitä tarvitaan?

Täällä on yksi enkeli. Uskosi enkeleihin on koetuksella, mutta sinulla kuten meillä kaikilla on oma suojelusenkeli, joka pitää sinusta huolta ja suojelee pahalta. Tämä on muistutus enkeleiden olemassaolosta. <3

Vierailija
29/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu Jeesusta, älä enkeleitä.

Vierailija
30/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat siirrettyä enkeloloa mulle, niin uskon ja kerron heti<3 

Vierailija
31/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihan hyvinkin. Kutsumalla enkeleitä elämääsi he kyllä tulevat luoksesi.

Älä välitä noista negailijoista. He eivät usko sellaiseen jota he eivät itse pysty näkemään eikä tuntemaan ja joka ei kuulu heidän maailmankuvaansa. Luota omaan tuntoaistiisi ja intuitioosi.

Vierailija
32/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä noista negailijoista. He eivät usko sellaiseen jota he eivät itse pysty näkemään eikä tuntemaan ja joka ei kuulu heidän maailmankuvaansa. Luota omaan tuntoaistiisi ja intuitioosi.

Minä kutsun ja kutsun enkeleitä, mutta ei mitään!! En ole negailija, ja mulla on vahva intuitio, mutta ei mitään tunnetta, että vierelläni olisi enkeliä.

Vierailija
33/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ne suojelusenkelit ovat "kuolleita" läheisiä, kuten vanhemmat tai isovanhemmat ym. Eli heidän henkensä. Heistä on enemmän apua henkenä kuin lihana täällä maanpäällä.

Vierailija
34/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeleiden esiinmanaaminen on mustaa magiaa. Voi aluksi tuntua siltä, että kohtaat enkelin, mutta ne demoneita valepuvussa ja kostautuu kun leikit pimeyden voimilla. Rukoile anteeksiantoa ja jätä magian harjoittaminen.

Pyyhin perseeni demoneillasi....

Koska te opitte että mitään tuollaista ei ole olemassa?

Vierailija
35/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kutsun ja kutsun enkeleitä, mutta ei mitään!! En ole negailija, ja mulla on vahva intuitio, mutta ei mitään tunnetta, että vierelläni olisi enkeliä.

Pahoitteluni että sinulla tämä asia on näin. Nämä ovat herkkiä juttuja, itse epäilen että et ole saanut herkistettyä itseäsi aistimaan heidän läsnäoloansa. Jotkut pystyvät näkemäänkin heidät. Uskon, että tällaiset kyvyt johtuvat siitä että ihminen on tarpeeksi korkeissa energioissa, hänellä on kyky aistia muitakin taajuuksia kuin pelkästään tämä normaaliksi mielletty materiaalinen taso.

Jos todella haluat kehittyä tässä asiassa, suosittelen päivittäistä meditaatiota, rukoilua ja hengellisiin asioihin paneutumista. Lisäksi ruokavalio kuntoon jos ei jo ole, sekä elimistön puhdistaminen paastolla jne. Näytä maailmankaikkeudelle että olet tosissasi halusi suhteen, se kyllä ymmärtää kun osoitat olevasi tosissasi sillä että alat käytännössä tekemään oikeita asioita.

Vierailija
36/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut suoltaa naisvihaa palstalle koko päivän ja nyt on hyvä olo.

M46

Oletko kenties kateellinen vastakkaiselle sukupuolelle?

Vierailija
37/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoitteluni että sinulla tämä asia on näin. Nämä ovat herkkiä juttuja, itse epäilen että et ole saanut herkistettyä itseäsi aistimaan heidän läsnäoloansa. Jotkut pystyvät näkemäänkin heidät. Uskon, että tällaiset kyvyt johtuvat siitä että ihminen on tarpeeksi korkeissa energioissa, hänellä on kyky aistia muitakin taajuuksia kuin pelkästään tämä normaaliksi mielletty materiaalinen taso.

Jos todella haluat kehittyä tässä asiassa, suosittelen päivittäistä meditaatiota, rukoilua ja hengellisiin asioihin paneutumista. Lisäksi ruokavalio kuntoon jos ei jo ole, sekä elimistön puhdistaminen paastolla jne. Näytä maailmankaikkeudelle että olet tosissasi halusi suhteen, se kyllä ymmärtää kun osoitat olevasi tosissasi sillä että alat käytännössä tekemään oikeita asioita.

No, meditoin säännöllisesti, olen ollut vegetaristi 27 vuotta, luen paljon hengellistä, henkistä, esoteerista kirjallisuutta. vältän kaikenlaista pinnalista hömppää, ihmisiä, somea ym..vietän aikaani yksinäisyydessä, paitsi kun tehdessäni työtä tai opiskellessani. Materiaalinen taso ei kiinnosta mua yhtään.

Olen kokenut elämässäni järkyttäviä vastoinkäymisiä, siivonnut itsemurhan tehneen ystäväni asuntoa verijäljistä, työpaikkakiusaamista, seksuaalista ahdistelua ym.ym..kerrotko vielä mitä mun pitäisi tehdä herkistyäkseni lisää? Miten pääsen korkeammalle tasolle? En vaan voi uskoa, että enkelit ovat läsnä ja katselevat kaikkea tätä paskaa sivusta..heitä ei vaan ole olemassa.

Vierailija
38/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
39/55 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka vie rajan tuolle puolen. Jokainen sielu lähtee mukaani kun aika on.

Vierailija
40/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla ne suojelusenkelit ovat "kuolleita" läheisiä, kuten vanhemmat tai isovanhemmat ym. Eli heidän henkensä. Heistä on enemmän apua henkenä kuin lihana täällä maanpäällä.

Näin minäkin ajattelen. Olen erään läheisen kuoleman jälkeen tuntenut aivan selvän kosketuksen selässäni, pidän sitä läheisen lohdutuksena ja viestinä, että hänellä on kaikki hyvin.