Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tämä hyvä olo johtua enkeleistä?

Vierailija
11.12.2021 |

Luin eilen enkeliaiheista lehteä ja päätin kutsua omaa suojelusenkeliäni. Nyt on ollut valtavan hyvä onnellinen olo.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up here we go

Vierailija
42/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää enkelihömppä jonkinlainen kristinuskon vinksahtanut muoto vai onko sellaisiakin ihmisiä jotka uskoo enkeleihin mutta eivät ole uskovaisia?

Tuntuu että suht samantyyppiset ihmiset uskoo enkeleihin, yksisarvisiin ja kristalleihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkeleiden esiinmanaaminen on mustaa magiaa. Voi aluksi tuntua siltä, että kohtaat enkelin, mutta ne demoneita valepuvussa ja kostautuu kun leikit pimeyden voimilla. Rukoile anteeksiantoa ja jätä magian harjoittaminen.

Tämä mua ärsyttää kristinuskossa, kun aina pelotellaan jollain demoneilla, kostolla ja helvetillä ja pitäisi sitten vielä rukoilla anteeksiantoa. Onko mikään muu uskonto noin täynnä pelonlietsomista? 

Tämä anteeksiannon rukoileminen ja synnillä mässääminen on yhden sortin uskovaisuutta. Olen kasvanut kristillisessä kodissa jossa on pikemminkin luotettu kuin pelätty.

Minä en ole hyvä kristitty, minulla on hyvä luottamus siihen että on Korkein jota emme voi käsittää mutta jota kohti on hyvä pyrkiä. En kuitenkaan usko että ihminen voi häntä käsittää, vaan eri uskonnot ovat vain ihmisen rajallisella käsityskyvyllä kyhättyjä malleja. Niiden takana on kuitenkin Korkein jota kphti kukin parhaamme mukaan pyrimme. En pelkää että reitiltä eksyneitä heitetään tuleen.

Vierailija
44/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä enkelit voivat antaa lohdutusta ja turvallisuuden tunnetta, mutta missään nimessä niitä ei pidä alkaa palvomaan tai rukoilemaan. Jumalaa yksin voi rukoilla ja Jeesusta, he voivat lähettää enkeleitä tiellesi tarpeen vaatiessa. Siunausta elämääsi1

45/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

✅💦

Vierailija
46/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti yhteyden enkeleihin fensyklidiinin avulla.

Vierailija
47/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää enkelihömppä jonkinlainen kristinuskon vinksahtanut muoto vai onko sellaisiakin ihmisiä jotka uskoo enkeleihin mutta eivät ole uskovaisia?

Tuntuu että suht samantyyppiset ihmiset uskoo enkeleihin, yksisarvisiin ja kristalleihin.

Ei edusta kristinuskoa, siinä enkeleitä ei palvota. Paremminkin ovat usein kristinuskoa vastaan, nuo enkelihörhöt.

Vierailija
48/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olo lähtee aina siit fiiliksest mitä sä fiilaat.

Vierailija
49/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit voivat ilmestyä myös muussa muodossa, esimerkiksi lintuina tai eläiminä. Enkelit ovat aina valon puolella eivät mitään mustaa magiaa.

Vierailija
50/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkelit voivat ilmestyä myös muussa muodossa, esimerkiksi lintuina tai eläiminä. Enkelit ovat aina valon puolella eivät mitään mustaa magiaa.

Tämä oli hyvä huomio. Itse olen aina pitänyt mustarastasta jonkinlaisena kuolleiden ihmisten ja eläinten sielujen viestintuojana, ei ehkä enkelinä, mutta ihmeellisesti näitä lintuja ilmestyy lähistölle kun mulla on vaikeaa.

Vierailija
51/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun enkeli ei anna mitään merkkejä itsestään, vaikka olen kutsunut monesti. Elämässä on rankka vaihe menossa, mietin päivittäin itsemurhaa. En oikeastaan enää jaksa edes uskoa enkeleihin, Jumalaan tai mihinkään. Lakkaan olemasta kun kuolen, ja hyvä niin.

Sama täällä, ei mitään merkkiä enkeleiltä eikä jumalalta, huonommin menee päivä päivältä, katson jaksanko elää ensi kesän yli ja jos edelleen sama paskaa jatkuu niin teen oman ratkaisuni.

Vierailija
52/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkeleiden esiinmanaaminen on mustaa magiaa. Voi aluksi tuntua siltä, että kohtaat enkelin, mutta ne demoneita valepuvussa ja kostautuu kun leikit pimeyden voimilla. Rukoile anteeksiantoa ja jätä magian harjoittaminen.

Tämä mua ärsyttää kristinuskossa, kun aina pelotellaan jollain demoneilla, kostolla ja helvetillä ja pitäisi sitten vielä rukoilla anteeksiantoa. Onko mikään muu uskonto noin täynnä pelonlietsomista? 

Nykyään kristinuskoa on kovasti miedonnettu eikä tuomiosaarnoja ole juuri ollenkaan.  Pelkkää hilipatihippaa ja evankeliumia.  Kaipaa aikoja, jolloin saarnastuolista julistettiin ensin tuomiota ja vasta sitten evankeliumia.

Vierailija
53/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatuksiesi myötä manifestoinut hyvän olon itsellesi. Halu uskoa vaikka sitten enkeleihin aktivoi hyvänolon ainesosat kehossasi. Pidä tuota yllä ja saat nauttia aina halutessasi olostasi. Olemme aina vain muutaman ajatuksen päässä haluamatamme tilasta. Ajatukset - tunteet = olotila.

T. Entinen masentuja

Vierailija
54/55 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvä huomio. Itse olen aina pitänyt mustarastasta jonkinlaisena kuolleiden ihmisten ja eläinten sielujen viestintuojana, ei ehkä enkelinä, mutta ihmeellisesti näitä lintuja ilmestyy lähistölle kun mulla on vaikeaa.

Mustarastas on tosi yleinen lintu ihmisen vaikutuspiirissä. Itse ihmettelisin enemmän, jos aina vaikeuksien kohdatessa tulisi vaikka kuningaskalastaja, tai haikara.

Vierailija
55/55 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enkelin ja merkkejä enkelistä ihan selvinpäin, että ei ne mitään puppua ole.