Pienten lasten vanhemmat, milloin ja missä harrastatte seksiä?
Kommentit (22)
Ei koskaan missään. Synnytys aiheutti elinikäiset yhdyntäkivut. Korjausleikkaukseen säästetään parhaillaan rahaa.
Autotallissa ja saunassa, miehen aloitteesta, 2-4 kertaa viikossa.
Aika hiljasta on ollut. Muksut 8v ja 1v.
2-3 kertaa/kk, joka mielestäni liikaa. En ole koskaan nauttinut seksistä. Mies haluaisi joka päivä. Lapsia yhdeksän taaperosta teiniin.
Välillä vessassa (oven saa lukkoon) kun piirretyt pyörii. Ja kodinhoito huoneessa kun "iskä auttaa pyykkien kanssa" . Nykyään usein päivällä kun lapset koulussa ja eskkarissa ja molemmat vuorotöissä niin aamupvät välillä vapaata. 1-2krt vko
meillä 2.5v ja 5kk lapset, yleensä illalla kun lapset nukkuu tai päikkäriaikaan viikonloppuisin. yritetään se kerran viikossa saada aikaiseksi, joskus jää :D
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:01"] nii ja yleensä vierashuoneen sohvalla puuhaillaan
meillä 2.5v ja 5kk lapset, yleensä illalla kun lapset nukkuu tai päikkäriaikaan viikonloppuisin. yritetään se kerran viikossa saada aikaiseksi, joskus jää :D
[/quote]
Illalla, kun lapsi on nukahtanut. Joskus harvemmin päiväunien aikaan. Noin 1-3 kertaa viikossa, mikä on meille sopiva määrä. Lapsi nukkuu makuuhuoneessamme, joten useimmiten teemme sen vierashuoneen sängyssä ennen nukkumaanmenoa.
Minun aloitteesta useimmiten, työpaikalla työkaverin kanssa "ylitöissä". Vaimo ei harrasta seksiä vaan hoitaa lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:01"]2-3 kertaa/kk, joka mielestäni liikaa. En ole koskaan nauttinut seksistä. Mies haluaisi joka päivä. Lapsia yhdeksän taaperosta teiniin.
[/quote]
Oletteko lestadiolaisia?
Harrastamme pari kertaa viikossa seksiä, aloitteesta vaikea sanoa, yleensä Se lähtee siitä yhdessä kiehnäämisestä ja suutelusta. Harrastamme illalla/yöllä lasten nukkuessa. Kaksi lasta, eskari ja vauva. Seksiä ihan omassa sängyssä.
Harvoin. Siis n. Kerran viikko. Iltaisin. 99% miehen aloitteesta. Olen haluton laiska pihtari :(
3 lasta : Iltavirkku 10 v., aamuvirkku 8 v. Ja meidän kanssa samassa sängyssä nukkuva 2 v. Seksiä liian harvoin: 1-4 krt/ kk. Omassa sängyssä: viikonloppuisin päiväuni aikaan tai yöllä.
Liian harvoin myös, 0-6 krt / kk, yleensä muualla kuin sängyssä koska vauva nukkuu makkarissa, hieman useammin minun kuin miehen aloitteesta enkä haluaolla koko ajan vonkaamassa.
Kamalaa kun vanhemmat harrastaa seksii noin 4-5 kertaa viikossa ja niitten huone on mun huoneen vieressä hyi oikeesti
Ehkä kerran kuukaudessa, enintään 4 kertaa. Milloin missäkin: suihkussa, sohvalla, lattialla, pöydällä... Yleensä illalla lasten nukkuessa, mutta joskus myös hereillä ollessa pikaiset esim. suihkussa.
Iltaisin lasten nukkuessa olkkarissa tai suihkussa. Taapero nukkuu omassa huoneessaan ja vauva meidän makkarissa. Joku 2-4 kertaa viikossa.
Me harrastamme ehkä kerran kuussa sohvalla silloin kun huonosti nukkuva lapsi (11 kk) nukkuu sängyssä ja me emme ole päiväunilla myös. Väsyttää, ei haluta, muutenkin suhde voi huonosti ja roikkuva vatsanahka ällöttää, mies tuntuu pelkäävän rintojani ja viimeistään halut menevät siinä kun mies on saanut ja alkaa huutamaan parin minuutin sormettamisen jälkeen kun en jo tule tai vvaihtoehtoisesti kaivaa puhelimen esille. Kiva juttu.
Pari kertaa viikossa. Pistetään patja keittiön lattialle tai mennään vierashuoneen sohvalle. Meidän huoneessa nukkuj vauva ja 2v. Rupeavat aikaisin nukkumaan, illalla on aikaa.
Olen raskaana ja väsynyt, noin kerran kuussa. Olkkarissa.
Tahti ei kyllä päätä huimaa tällä hetkellä, mutta ei tunnu aikaa olevan ja molemmille ok, että nyt on hiljaisempi kausi. Parisuhde voi hyvin :)