Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakastesiipiä tänään ruokana, onko muita chikenloversseja?

Vierailija
28.03.2026 |

Tulee kiertoilmauunissa ritilän päällä täydellisiksi. Texas peteä soosiksi tujauksella scorpiontabascoa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airfryerissa tehdään pari kertaa kk. Kariniemen pakastesiipiä ja siipikastike. Lisäksi ranut, mozzarellatikkuja, sipulirenkaita ja vihannekset auradipin kanssa.

Vierailija
2/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastesiivet on kyllä käteviä. Tein ennen rasvakeittimellä, mutta täytyy myöntää, että pidän enemmän kiertoilmauunissa tehtynä, pysyvät mehukkaampina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, weekendinä ajateltiin iittaa lunchilla chickenssiä ja ricee, beeriä palanpainikkeeksi.

Vierailija
4/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita toisinaan tulee tehtyä, mutta siihen kylkeen tarvii kaikki ranut sun muut.

Vierailija
5/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hookin valmiswingsit ja soosit parhaita. Vain totaalinen ääliö pilaa wingsinsä jollain etikkaisella texaspete-tabasco-combolla.

Vierailija
6/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri söin kokkaamaani kanakormaa basmatin ja naan-leivän kera.

Vierailija
7/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hookin valmiswingsit ja soosit parhaita. Vain totaalinen ääliö pilaa wingsinsä jollain etikkaisella texaspete-tabasco-combolla.

Kai ny jokainen saa laittaa kastiketta mistä tykkää? Eikä tarvi sun mukaan mennä.

Vierailija
8/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu ja kylkeen ranut, vihannekset ja mozzarellatikut.

Vierailija
9/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii kylkeen lisukkeet.

Vierailija
10/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla kyljessä mitään ranuja tai muuta?

Vierailija
11/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ruokaa vaan naposteltavia.

Vierailija
12/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipikastike ilman etikkaa on teeskentelyä

Vierailija
13/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset on animal lovers, joten eiköhän se kanakin mene, jos tekee mieli jotain pienempää.

Mitä kastiketta itse käytät?

Vierailija
14/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastesiivet on kyllä käteviä. Tein ennen rasvakeittimellä, mutta täytyy myöntää, että pidän enemmän kiertoilmauunissa tehtynä, pysyvät mehukkaampina.

Mitä kätevää pakastesiivissä on tuoreisiin verrattuna?

Itse ostan aina maustamattomia tuoreita siipiä ja uuniin kolmeksi tunniksi pienellä lämmöllä.

Tulee mehukkaita ja rapsakkakuorisia...

Ravitolat käyttää pakastesiipiä ja friteeraavat ne pikaisesti koska muuten eivät voi niitä tehdä.

Vierailija
15/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla kyljessä mitään ranuja tai muuta?

Enpä ajatellut tänään laittaa. Ei ole niin iso nälkä. Ja terveellisempääkin.

Vierailija
16/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan aina maustamattomia tuoreita siipiä ja uuniin kolmeksi tunniksi pienellä lämmöllä.

Ravitolat käyttää pakastesiipiä ja friteeraavat ne pikaisesti koska muuten eivät voi niitä tehdä.

Sitä kätevää että ovat siellä pakastimessa valmiina eikä kaupassa kun sattuu tekemään mieli. Grilliin laitellaan sitten tuoreet.

Vierailija
17/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakastesiivet tulee uunissa 25minuutissa ja ovat rapsakkapintaisia. On se aika kätevää. Valmiista et erota onko pakaste vai tuore.

Vierailija
18/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset on animal lovers, joten eiköhän se kanakin mene, jos tekee mieli jotain pienempää.

Mitä kastiketta itse käytät?

Onhan kanaakin kiva dippailla, mutta itse olen enemmän kinkku-miehiä,.. kunnon sikaa sen olla pitää!

Vierailija
19/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell yeah! Meillä broiskun wingsejä, rannareita. Chilihotsoossi vie nextille levelille. Good mättöö! Riispekt! Meikämandoliini kokkendaa. Efteriksi sitte smuuti. Avokki lovee kun safkatsydeemit vimpan päälle!

Vierailija
20/30 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa että en ole koskaan syönyt siipiä. On mielestäni semmoista rääpimistä ja syömistä niin vähän. Kai pitäisi kokeilla edes ? Mistä aloittaisin?

N52  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi