Pakastesiipiä tänään ruokana, onko muita chikenloversseja?
Tulee kiertoilmauunissa ritilän päällä täydellisiksi. Texas peteä soosiksi tujauksella scorpiontabascoa.
Kommentit (30)
Pakastesiivet on kyllä käteviä. Tein ennen rasvakeittimellä, mutta täytyy myöntää, että pidän enemmän kiertoilmauunissa tehtynä, pysyvät mehukkaampina.
Joo, weekendinä ajateltiin iittaa lunchilla chickenssiä ja ricee, beeriä palanpainikkeeksi.
Kyllä noita toisinaan tulee tehtyä, mutta siihen kylkeen tarvii kaikki ranut sun muut.
Hookin valmiswingsit ja soosit parhaita. Vain totaalinen ääliö pilaa wingsinsä jollain etikkaisella texaspete-tabasco-combolla.
Juuri söin kokkaamaani kanakormaa basmatin ja naan-leivän kera.
Vierailija kirjoitti:
Hookin valmiswingsit ja soosit parhaita. Vain totaalinen ääliö pilaa wingsinsä jollain etikkaisella texaspete-tabasco-combolla.
Kai ny jokainen saa laittaa kastiketta mistä tykkää? Eikä tarvi sun mukaan mennä.
Maistuu ja kylkeen ranut, vihannekset ja mozzarellatikut.
Oliko sulla kyljessä mitään ranuja tai muuta?
Eivät ole ruokaa vaan naposteltavia.
Siipikastike ilman etikkaa on teeskentelyä
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset on animal lovers, joten eiköhän se kanakin mene, jos tekee mieli jotain pienempää.
Mitä kastiketta itse käytät?
Vierailija kirjoitti:
Pakastesiivet on kyllä käteviä. Tein ennen rasvakeittimellä, mutta täytyy myöntää, että pidän enemmän kiertoilmauunissa tehtynä, pysyvät mehukkaampina.
Mitä kätevää pakastesiivissä on tuoreisiin verrattuna?
Itse ostan aina maustamattomia tuoreita siipiä ja uuniin kolmeksi tunniksi pienellä lämmöllä.
Tulee mehukkaita ja rapsakkakuorisia...
Ravitolat käyttää pakastesiipiä ja friteeraavat ne pikaisesti koska muuten eivät voi niitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla kyljessä mitään ranuja tai muuta?
Enpä ajatellut tänään laittaa. Ei ole niin iso nälkä. Ja terveellisempääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan aina maustamattomia tuoreita siipiä ja uuniin kolmeksi tunniksi pienellä lämmöllä.
Ravitolat käyttää pakastesiipiä ja friteeraavat ne pikaisesti koska muuten eivät voi niitä tehdä.
Sitä kätevää että ovat siellä pakastimessa valmiina eikä kaupassa kun sattuu tekemään mieli. Grilliin laitellaan sitten tuoreet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastesiivet tulee uunissa 25minuutissa ja ovat rapsakkapintaisia. On se aika kätevää. Valmiista et erota onko pakaste vai tuore.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset on animal lovers, joten eiköhän se kanakin mene, jos tekee mieli jotain pienempää.
Mitä kastiketta itse käytät?
Onhan kanaakin kiva dippailla, mutta itse olen enemmän kinkku-miehiä,.. kunnon sikaa sen olla pitää!
Hell yeah! Meillä broiskun wingsejä, rannareita. Chilihotsoossi vie nextille levelille. Good mättöö! Riispekt! Meikämandoliini kokkendaa. Efteriksi sitte smuuti. Avokki lovee kun safkatsydeemit vimpan päälle!
Pakko tunnustaa että en ole koskaan syönyt siipiä. On mielestäni semmoista rääpimistä ja syömistä niin vähän. Kai pitäisi kokeilla edes ? Mistä aloittaisin?
N52
Airfryerissa tehdään pari kertaa kk. Kariniemen pakastesiipiä ja siipikastike. Lisäksi ranut, mozzarellatikkuja, sipulirenkaita ja vihannekset auradipin kanssa.