Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samanlainen tatuointi exän kanssa, nykyinen mies vaatii poistattamaan sen

Vierailija
17.03.2015 |

Hankittiin aikanaan exäni kanssa samanlaiset tatuoinnit. Nätti pienehkö kuva, joka on helposti peitettävissä normaalilla vaatetuksella. Nykyinen mies vaatii poistattamaan kuvan, koska se on kuulemma sama kuin kyttäisin edelleen exän sormusta. Ensimmäinen oire sairaasta mustasukkaisuudesta?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:52"]Veikkaanpa ettei yksikään näistä naisista täällä suostuis katselemaan miehelle vastaavanlaista tatuointia.
[/quote]

hm.
Omalla miehellä on Ex vaimonsa piirtämä Skorpioni kädessä, eikä se haittaa minua yhtään. Lähinnä huokailen, että olisipa itse yhtä hyvä piirtämään! ↓

Vierailija
42/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:54"]

Itse en ainakaan jatkais suhdetta naisen kanssa jolla on tuollainen tatuointi ja joka ei itse omaaloitteisesti sitä poistais tai peittäis uudella tatuoinnilla.

Sinut on merkitty sillä exälle tatuoinnilla. Miksi ihmeessä katselisin naista joka on toisen oma. No way.

Sinun pitäis itses ymmärtää hoitaa tuo asia kuntoon jos haluat jatkaa miehesi kanssa. Jos et hoida, minusta se on merkki siitä että kuulut edelleen exällesi.

[/quote]

Erinomainen esimerkki poistoa vaativan ihmisen ajatusmaailmasta. 

Kukin tyylillään, mutta minä en haluaisi seurustella ihmisen kanssa joka näkee naisen "merkittynä eksälleen" jonkun ihme tatuoinnin kautta. Vaatisi varmaan myös vaihtamaan sukunimen takaisin tyttönimeen ennen kuin seurustelu voi jatkua?

Minä hyväksyisin miehellä eksän kanssa otetun tatuoinnin, koska eksä on ollut iso osa miehen elämää ja mies on asian hyväksynyt, kun ei ole tatskaa poistattanut. Ihmiset muuttuvat ja kasvavat elämänsä aikana ja kaikki kokemuksemme kulkevat mukanamme, visuaalinen muistutus tai sen puute ei mielestäni tätä asiaa muuta.

[/quote]

Komppaan tätä. Mulla särähti korvaan aika pahasti tuo "polttomerkitty lehmä". Että nainen on merkitty tatuoinnilla toisen miehen omaisuudeksi. Ymmärrän, että exän kanssa otettu yhteistatska tuntuu uudesta miehestä pahalta, mutta sen poistamisen vaatiminen on kyllä kohtuutonta. Aikuinen ihminen ymmärtää, että tatuointi ja entinen suhde ovat vain osa ap:n historiaa, kuten miehellä itselläkin varmasti on omat exänsä. Kyllä ihmisellä saa olla konkreettisia muistoja entisistä suhteista ja menneestä elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, polttomerkitty lehmä lukikin viestissä 36, mutta kuitenkin. T: 54

Vierailija
44/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:35"]

Veikkaanpa ettei yksikään näistä naisista täällä suostuis katselemaan miehelle vastaavanlaista tatuointia. [/quote]

Veikkaat mitä veikkaat kun et voi uskoa, että kaikki eivät ole niin pikkumaisia kuin sinä.

Vierailija
45/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:34"]Nyt kärjistän mutta vähän sama asia kuin mies käskisi heivata naisen lapset mäkeen jotka on tehty ex-miehen kanssa. Nehän on exän lihaa ja verta ja todella iso muistutus siitä että seksiä on harrastettu. :) [/quote] komppaan tätä [/quote] Teitä ei haittas miehenne rinnassa lukeva ANNIKA 4-EVER?? Tai ois tatuoitu kihla-/vihkisormus? Uusi päälle vaan, niinkö? Lapset on eri asia, ne tulee yleensä heti suhteen alkuvaiheessa puheeksi, jolloin voi valita haluaako ne elämäänsä mukaan vai ei. Tämä tuskin tuli heti puheeksi? Voihan se olla että jos ois heti tullutkin puheeksi ja ap:n asenne myös niin ukkos ois lähteny samantien! En mä exääni muistele joka päivä kun katson lastamme (siihen lapseen kun liittyy niin paljon muutakin) mutta tatska varmaan toisen aina sen exän ja ottohetken mieleen jne. Jos sulla Ap on jo asenne, et "minulla on oikeus omaan kehooni" niin mitä sä täällä sit valitat?? Parempikin kun annat ukkos lähteä, saa sekin ehkä naisen joka osaa arvostaa hänen mielipidettään ja tunteitaan..

[/quote]

Siis sinulle tatuointi toisi aina exän mieleen kun kyseisen tatuoinnin näkisit, mutta lapsiasi pystyt kyllä katsomaan ajattelematta välittömästi heidän isäänsä? Uskotko todella että joku tatuointi olisi sinulle tunnetasolla noin paljon omia lapsiasi suurempi juttu?

[/quote]

Tatuointi on otettu nimenomaan eksän takia, lapsia ei (toivottavasti) tehdä muistoksi toisesta ihmisestä. Siksi on varsin ontuva vertaus.
[/quote]

Tätä myös ajoin takaa! Kiitos! :)

Vierailija
46/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä mammoja ei siis haittaisi miehen kädessä oleva exän nimi? Koska tatuointihan sekin vain on, niinkö?

Vierailija
47/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttäisin exän sormusta, en sentään kyttää :D

Vierailija
48/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas lapsellinen ukko, heivaa mäkeen! Ei se tatuoinnin poistokaan ihan pikkujuttu ole. Sun iho, sun tatuointi, eikä kukaan tule määräämään mikä tatuointi pitää poistaa. Helpompi poistaa äijä elämästä kuin tatuointi.

Vierailija
49/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisko mies poistatuksen? On meinaan aika kallista. Toki voihan siihen tehdä peitetatuoinninkin päälle.. No joo, mutta ei sun oo siitä todellakaan pakko hankkiutua eroon jos et halua. Miehestä ehkä.

Vierailija
50/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä toisaalta ymmärrän miestäsi. Kun mies tietää kuvan tarkoituksen, en yhtään ihmettele, että se häiritsee.

Toisaalta sun kuva ja sun menneisyys. Mutta kumpi on tärkeämpi, fyysinen muisto menneisyydestä vai nykyinen suhde?

Vierailija
51/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Mies varmaan maksaisi poiston, jos suostuisin siihen. En aio suostua, mieluummin sitten luovun vaikka miehestä kuin omasta koskemattomuudestani

Vierailija
52/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:39"]Kyllä mä toisaalta ymmärrän miestäsi. Kun mies tietää kuvan tarkoituksen, en yhtään ihmettele, että se häiritsee.

Toisaalta sun kuva ja sun menneisyys. Mutta kumpi on tärkeämpi, fyysinen muisto menneisyydestä vai nykyinen suhde?
[/quote]

Muistot on muistoja ja nykyinen suhde on ihan eri juttu, ei niitä voi verrata toisiinsa. Samalla nykyinen voisi vaatia muistojen pyyhkimistä ette nainen vaan ajattele exää ollenkaan...

Ap: Annat tatuoinnin olla, ei kuulu ukolle ollenkaan. Jos ukolla onnoin huono itsetunto että ei kestä tatuointia niin käske päälekurille ja kasvamaan aikuiseksi.

Vierailija
53/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:39"]Kyllä mä toisaalta ymmärrän miestäsi. Kun mies tietää kuvan tarkoituksen, en yhtään ihmettele, että se häiritsee. Toisaalta sun kuva ja sun menneisyys. Mutta kumpi on tärkeämpi, fyysinen muisto menneisyydestä vai nykyinen suhde? [/quote] Muistot on muistoja ja nykyinen suhde on ihan eri juttu, ei niitä voi verrata toisiinsa. Samalla nykyinen voisi vaatia muistojen pyyhkimistä ette nainen vaan ajattele exää ollenkaan... Ap: Annat tatuoinnin olla, ei kuulu ukolle ollenkaan. Jos ukolla onnoin huono itsetunto että ei kestä tatuointia niin käske päälekurille ja kasvamaan aikuiseksi.

[/quote]

Tuo muisto kuitenkin kulkee aina ap:n mukana, ja oletettavasti mies näkee sen aina kun harrastavat seksiä. Minusta se on eri asia kuin kuva, koru tai vaate, jota ei koko ajan näe tai se ei ole mukana joka paikassa.

Ihmisiä on erilaisia, ja kyllä muakin häiritsisi, jos miehellä olisi tatuointi exästä muistona. Sen sijaan mua ei haittaa, että hänellä on pieni laatikollinen muistoja menneisyydestään varaston nurkassa.

Vierailija
54/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miehen puolellla

Vierailija
55/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas wt-väellä ongelmat...

Vierailija
56/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:39"]Kyllä mä toisaalta ymmärrän miestäsi. Kun mies tietää kuvan tarkoituksen, en yhtään ihmettele, että se häiritsee. Toisaalta sun kuva ja sun menneisyys. Mutta kumpi on tärkeämpi, fyysinen muisto menneisyydestä vai nykyinen suhde? [/quote] Muistot on muistoja ja nykyinen suhde on ihan eri juttu, ei niitä voi verrata toisiinsa. Samalla nykyinen voisi vaatia muistojen pyyhkimistä ette nainen vaan ajattele exää ollenkaan... Ap: Annat tatuoinnin olla, ei kuulu ukolle ollenkaan. Jos ukolla onnoin huono itsetunto että ei kestä tatuointia niin käske päälekurille ja kasvamaan aikuiseksi.

[/quote]

Tuo muisto kuitenkin kulkee aina ap:n mukana, ja oletettavasti mies näkee sen aina kun harrastavat seksiä. Minusta se on eri asia kuin kuva, koru tai vaate, jota ei koko ajan näe tai se ei ole mukana joka paikassa.

Ihmisiä on erilaisia, ja kyllä muakin häiritsisi, jos miehellä olisi tatuointi exästä muistona. Sen sijaan mua ei haittaa, että hänellä on pieni laatikollinen muistoja menneisyydestään varaston nurkassa.
[/quote]

Niin ne ajatuksetkin kulkee mukana kokoajan. Et voi tietää ajatteleeko ukkosi exäänsä kun on sängyssä kanssasi???Ja se muistolaatikko varaston nurkassa on ihan yhtä konkreettinen kuin tatuointi. Entäs jos ap ei olisi koskaan kertonut tatskan taustaa?

Vierailija
57/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös exän kanssa samanlaiset tatuoinnit. En ole suunnitellut sen poistoa koska mielestäni silloin ex pvaikuttaisi elämääni jos kokisin että se täytyy saada äkkiä pois.

Nauraisin miehelle joka olisi niin mustasukkainen että vaatisi tatuoinnin poistoa. Ellei se tatuointi olisi 'Pera <3 Janica till death do us part'

Vierailija
58/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ylipäänsä kertonut, että teillä on samanlaiset tai liittyy ex-mieheen? Jos kuvassa ei ole tyyliin nimeä vaan merkitys on symbolinen, olisit voinut jättää kertomatta. Itse en lähtisi poistamaan miehen vaatimuksesta ja valitettavasti kuvaa ei saa kokonaan poistettua esim laserilla, ainoastaan vaalennettua värejä, että on helpompi tehdä peitekuva päälle. Jos kyseessä on joku peukalonpään kokoinen kuva, niin saattaa onnistua ihonsiirrolla. Kumpi vaan niin sika kallista touhua.

Vierailija
59/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

Jos miehelläsi olisi samanlainen tatuointi kuin exällään, niin mitä haluaisit hänen tekevän asialle? Entä miten reagoisit, jos hän ei tekisi mitään vaan antaisi tatuoinnin olla?

Vaikka kyseessä kuinka onkin muisto exästä ja suhteestamme, niin kyse on myös minun vartalostani, jonka suhteen päätösvalta on yksin minulla.

Ap

Vierailija
60/64 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kerroit miehelle tatuoinnin merkityksen?