Samanlainen tatuointi exän kanssa, nykyinen mies vaatii poistattamaan sen
Hankittiin aikanaan exäni kanssa samanlaiset tatuoinnit. Nätti pienehkö kuva, joka on helposti peitettävissä normaalilla vaatetuksella. Nykyinen mies vaatii poistattamaan kuvan, koska se on kuulemma sama kuin kyttäisin edelleen exän sormusta. Ensimmäinen oire sairaasta mustasukkaisuudesta?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:02"]
Miksi olet ylipäänsä kertonut, että teillä on samanlaiset tai liittyy ex-mieheen? Jos kuvassa ei ole tyyliin nimeä vaan merkitys on symbolinen, olisit voinut jättää kertomatta. Itse en lähtisi poistamaan miehen vaatimuksesta ja valitettavasti kuvaa ei saa kokonaan poistettua esim laserilla, ainoastaan vaalennettua värejä, että on helpompi tehdä peitekuva päälle. Jos kyseessä on joku peukalonpään kokoinen kuva, niin saattaa onnistua ihonsiirrolla. Kumpi vaan niin sika kallista touhua.
[/quote]
Miksikö kerroin? Mies kysyi miksi olin päätynyt kyseiseen kuvaan ja möläytin taustan sen enempää ajattelematta. En tiennyt, että mies voisi olla noin mustasukkainen.
Ap
Voi olla, että tämä nykyinen miehesi päättää myös monet muutkin asiat puolestasi ja on omistushaluinen. Sinuna miettisin vielä miten edetä miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:39"]Kyllä mä toisaalta ymmärrän miestäsi. Kun mies tietää kuvan tarkoituksen, en yhtään ihmettele, että se häiritsee. Toisaalta sun kuva ja sun menneisyys. Mutta kumpi on tärkeämpi, fyysinen muisto menneisyydestä vai nykyinen suhde? [/quote] Muistot on muistoja ja nykyinen suhde on ihan eri juttu, ei niitä voi verrata toisiinsa. Samalla nykyinen voisi vaatia muistojen pyyhkimistä ette nainen vaan ajattele exää ollenkaan... Ap: Annat tatuoinnin olla, ei kuulu ukolle ollenkaan. Jos ukolla onnoin huono itsetunto että ei kestä tatuointia niin käske päälekurille ja kasvamaan aikuiseksi.
[/quote]
Tuo muisto kuitenkin kulkee aina ap:n mukana, ja oletettavasti mies näkee sen aina kun harrastavat seksiä. Minusta se on eri asia kuin kuva, koru tai vaate, jota ei koko ajan näe tai se ei ole mukana joka paikassa.
Ihmisiä on erilaisia, ja kyllä muakin häiritsisi, jos miehellä olisi tatuointi exästä muistona. Sen sijaan mua ei haittaa, että hänellä on pieni laatikollinen muistoja menneisyydestään varaston nurkassa.
[/quote]
Jos miehelläsi olisi samanlainen tatuointi kuin exällään, niin mitä haluaisit hänen tekevän asialle? Entä miten reagoisit, jos hän ei tekisi mitään vaan antaisi tatuoinnin olla?
Vaikka kyseessä kuinka onkin muisto exästä ja suhteestamme, niin kyse on myös minun vartalostani, jonka suhteen päätösvalta on yksin minulla.
Ap
[/quote]
Jaa a, paha sanoa kun en siinä tilanteessa ole ollut. Asiasta varmasti keskusteltaisiin ja ehkä kompromissina voisi tatuointiaan muokata, ehkä?
Päätösvalta on toki sinulla, mutta muista, että jos tatuointi tosissaan häiritsee miestä, hän voi kokea ettei suhteenne ole sinulle tärkeä ja lopettaa seurustelunne. Parisuhde kun on kahden kauppa, ja jos yhteisymmärrystä asioista ei tule, on parempi lähteä eri teille.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:50"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:39"]Kyllä mä toisaalta ymmärrän miestäsi. Kun mies tietää kuvan tarkoituksen, en yhtään ihmettele, että se häiritsee. Toisaalta sun kuva ja sun menneisyys. Mutta kumpi on tärkeämpi, fyysinen muisto menneisyydestä vai nykyinen suhde? [/quote] Muistot on muistoja ja nykyinen suhde on ihan eri juttu, ei niitä voi verrata toisiinsa. Samalla nykyinen voisi vaatia muistojen pyyhkimistä ette nainen vaan ajattele exää ollenkaan... Ap: Annat tatuoinnin olla, ei kuulu ukolle ollenkaan. Jos ukolla onnoin huono itsetunto että ei kestä tatuointia niin käske päälekurille ja kasvamaan aikuiseksi. [/quote] Tuo muisto kuitenkin kulkee aina ap:n mukana, ja oletettavasti mies näkee sen aina kun harrastavat seksiä. Minusta se on eri asia kuin kuva, koru tai vaate, jota ei koko ajan näe tai se ei ole mukana joka paikassa. Ihmisiä on erilaisia, ja kyllä muakin häiritsisi, jos miehellä olisi tatuointi exästä muistona. Sen sijaan mua ei haittaa, että hänellä on pieni laatikollinen muistoja menneisyydestään varaston nurkassa. [/quote] Niin ne ajatuksetkin kulkee mukana kokoajan. Et voi tietää ajatteleeko ukkosi exäänsä kun on sängyssä kanssasi???Ja se muistolaatikko varaston nurkassa on ihan yhtä konkreettinen kuin tatuointi. Entäs jos ap ei olisi koskaan kertonut tatskan taustaa?
[/quote]
En näe miehen ajatuksia tai muistolaatikkoaan, joten mun ei tarvitse ajatella niitä. Poissa silmistä, poissa mielestä. Vai miten se meni.
Jos ap ei olisi kertonut tatuoinnin tarkoitusta, tuskin se miestä silloin haittaisi. Enkä näkisi pahana sitä, että ap olisi jättänyt kertomatta miksi on tatuoinnin ottanut.