Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samanlainen tatuointi exän kanssa, nykyinen mies vaatii poistattamaan sen

Vierailija
17.03.2015 |

Hankittiin aikanaan exäni kanssa samanlaiset tatuoinnit. Nätti pienehkö kuva, joka on helposti peitettävissä normaalilla vaatetuksella. Nykyinen mies vaatii poistattamaan kuvan, koska se on kuulemma sama kuin kyttäisin edelleen exän sormusta. Ensimmäinen oire sairaasta mustasukkaisuudesta?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näköjään päätöksensä tehnyt. No,ette te varmaan sopisi muutenkaan yhteen. Eroa vaan,ymmärrän miestä.

Vierailija
22/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos se ei ole exän nimi, ei nykyisellä miehellä ole mitään syytä vaatia poistamista !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:42"]

Mitä tästä opimme. EI tatuointeja korostamaan ihanaa yhteenkuuluvaisuuttamme....

[/quote]

Samaa mieltä. Jotenkin kornia, kun hehkutellaan yhteisillä tatuoinneilla. Eikö muutekin voi olla toiseen sitoutunut. Todennäköisesti enemmänkin, kun sitä ei tarvitse ihoon tatuoida

Vierailija
24/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sen miehen kannan ymmärrän. Aloittaja on ikään kuin merkitty exälleen, samaan tapaan kuin lehmät polttomerkitään omistajalleen. Mutta jos asia on miehelle ylitsepääsemätön, tulisi hänen lähteä eikä vaatia poistamaan tatskaa.

Vierailija
25/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:34"]Nyt kärjistän mutta vähän sama asia kuin mies käskisi heivata naisen lapset mäkeen jotka on tehty ex-miehen kanssa. Nehän on exän lihaa ja verta ja todella iso muistutus siitä että seksiä on harrastettu. :)
[/quote]

komppaan tätä
[/quote]

Teitä ei haittas miehenne rinnassa lukeva ANNIKA 4-EVER?? Tai ois tatuoitu kihla-/vihkisormus? Uusi päälle vaan, niinkö?
Lapset on eri asia, ne tulee yleensä heti suhteen alkuvaiheessa puheeksi, jolloin voi valita haluaako ne elämäänsä mukaan vai ei.
Tämä tuskin tuli heti puheeksi? Voihan se olla että jos ois heti tullutkin puheeksi ja ap:n asenne myös niin ukkos ois lähteny samantien!
En mä exääni muistele joka päivä kun katson lastamme (siihen lapseen kun liittyy niin paljon muutakin) mutta tatska varmaan toisen aina sen exän ja ottohetken mieleen jne.
Jos sulla Ap on jo asenne, et "minulla on oikeus omaan kehooni" niin mitä sä täällä sit valitat??
Parempikin kun annat ukkos lähteä, saa sekin ehkä naisen joka osaa arvostaa hänen mielipidettään ja tunteitaan..

Vierailija
26/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:34"]Nyt kärjistän mutta vähän sama asia kuin mies käskisi heivata naisen lapset mäkeen jotka on tehty ex-miehen kanssa. Nehän on exän lihaa ja verta ja todella iso muistutus siitä että seksiä on harrastettu. :) [/quote] komppaan tätä [/quote] Teitä ei haittas miehenne rinnassa lukeva ANNIKA 4-EVER?? Tai ois tatuoitu kihla-/vihkisormus? Uusi päälle vaan, niinkö? Lapset on eri asia, ne tulee yleensä heti suhteen alkuvaiheessa puheeksi, jolloin voi valita haluaako ne elämäänsä mukaan vai ei. Tämä tuskin tuli heti puheeksi? Voihan se olla että jos ois heti tullutkin puheeksi ja ap:n asenne myös niin ukkos ois lähteny samantien! En mä exääni muistele joka päivä kun katson lastamme (siihen lapseen kun liittyy niin paljon muutakin) mutta tatska varmaan toisen aina sen exän ja ottohetken mieleen jne. Jos sulla Ap on jo asenne, et "minulla on oikeus omaan kehooni" niin mitä sä täällä sit valitat?? Parempikin kun annat ukkos lähteä, saa sekin ehkä naisen joka osaa arvostaa hänen mielipidettään ja tunteitaan..

[/quote]

Siis sinulle tatuointi toisi aina exän mieleen kun kyseisen tatuoinnin näkisit, mutta lapsiasi pystyt kyllä katsomaan ajattelematta välittömästi heidän isäänsä? Uskotko todella että joku tatuointi olisi sinulle tunnetasolla noin paljon omia lapsiasi suurempi juttu?

Vierailija
27/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tapauksissa toivottavasti se toinen osapuoli ymmärtää lähteä ja ottaa ratkaisun itselleen, silloin ei tarvi parkua omaa koskemattomuutta kenenkään.

Varmaa on ainakin se, että te ette ole sopiva pari toisillenne.

Vierailija
28/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde teillä on muuten ap? Käyttäytyykö mies määräilevästi ja omistushaluisesti myös muissa tilanteissa?

Vierailija
29/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:34"]Nyt kärjistän mutta vähän sama asia kuin mies käskisi heivata naisen lapset mäkeen jotka on tehty ex-miehen kanssa. Nehän on exän lihaa ja verta ja todella iso muistutus siitä että seksiä on harrastettu. :) [/quote] komppaan tätä [/quote] Teitä ei haittas miehenne rinnassa lukeva ANNIKA 4-EVER?? Tai ois tatuoitu kihla-/vihkisormus? Uusi päälle vaan, niinkö? Lapset on eri asia, ne tulee yleensä heti suhteen alkuvaiheessa puheeksi, jolloin voi valita haluaako ne elämäänsä mukaan vai ei. Tämä tuskin tuli heti puheeksi? Voihan se olla että jos ois heti tullutkin puheeksi ja ap:n asenne myös niin ukkos ois lähteny samantien! En mä exääni muistele joka päivä kun katson lastamme (siihen lapseen kun liittyy niin paljon muutakin) mutta tatska varmaan toisen aina sen exän ja ottohetken mieleen jne. Jos sulla Ap on jo asenne, et "minulla on oikeus omaan kehooni" niin mitä sä täällä sit valitat?? Parempikin kun annat ukkos lähteä, saa sekin ehkä naisen joka osaa arvostaa hänen mielipidettään ja tunteitaan..

[/quote]

Siis sinulle tatuointi toisi aina exän mieleen kun kyseisen tatuoinnin näkisit, mutta lapsiasi pystyt kyllä katsomaan ajattelematta välittömästi heidän isäänsä? Uskotko todella että joku tatuointi olisi sinulle tunnetasolla noin paljon omia lapsiasi suurempi juttu?

[/quote]

Tatuointi on otettu nimenomaan eksän takia, lapsia ei (toivottavasti) tehdä muistoksi toisesta ihmisestä. Siksi on varsin ontuva vertaus.

Vierailija
30/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, ettet itsekään välitä tatuoinnista ja että haluaisit, ettei sitä edes olisi, mutta että sen poisto on vähän liikaa. Anna myötätuntoa ja se kuva, ettei se oikeasti merkitse mitään.

Vierailija
31/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olisin jo lähtenyt, kun olisin nähnyt naisen tatuoinnin. Se olisi jo paljastanut kaiken naisesta.

Vierailija
32/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa ettei yksikään näistä naisista täällä suostuis katselemaan miehelle vastaavanlaista tatuointia.

Vierailija
33/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan jatkais suhdetta naisen kanssa jolla on tuollainen tatuointi ja joka ei itse omaaloitteisesti sitä poistais tai peittäis uudella tatuoinnilla.

Sinut on merkitty sillä exälle tatuoinnilla. Miksi ihmeessä katselisin naista joka on toisen oma. No way.

Sinun pitäis itses ymmärtää hoitaa tuo asia kuntoon jos haluat jatkaa miehesi kanssa. Jos et hoida, minusta se on merkki siitä että kuulut edelleen exällesi.

Vierailija
34/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä porukkaa täällä on. Kertoo omasta vinksahtaneisuudestanne jo se että vertaatte lapsia ja tatuointeja ja nostatte ne samanarvoisiksi deal-breakereiksi suhteessa. Tai siis tatuointi on selvästi joillekin jopa lapsia isompi juttu.

Ja tuo että jollain tatuoinnilla olisi "merkattu exälle".. siis mitä ihmettä. Ei tässä mitään karjaa olla vaan ihmisiä, miten joku pieni kuva iholla aiheuttaa aikuisille ihmisille tuollaisia tunteita?

Vierailija
35/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:54"]

Itse en ainakaan jatkais suhdetta naisen kanssa jolla on tuollainen tatuointi ja joka ei itse omaaloitteisesti sitä poistais tai peittäis uudella tatuoinnilla.

Sinut on merkitty sillä exälle tatuoinnilla. Miksi ihmeessä katselisin naista joka on toisen oma. No way.

Sinun pitäis itses ymmärtää hoitaa tuo asia kuntoon jos haluat jatkaa miehesi kanssa. Jos et hoida, minusta se on merkki siitä että kuulut edelleen exällesi.

[/quote]

Erinomainen esimerkki poistoa vaativan ihmisen ajatusmaailmasta. 

Kukin tyylillään, mutta minä en haluaisi seurustella ihmisen kanssa joka näkee naisen "merkittynä eksälleen" jonkun ihme tatuoinnin kautta. Vaatisi varmaan myös vaihtamaan sukunimen takaisin tyttönimeen ennen kuin seurustelu voi jatkua?

Minä hyväksyisin miehellä eksän kanssa otetun tatuoinnin, koska eksä on ollut iso osa miehen elämää ja mies on asian hyväksynyt, kun ei ole tatskaa poistattanut. Ihmiset muuttuvat ja kasvavat elämänsä aikana ja kaikki kokemuksemme kulkevat mukanamme, visuaalinen muistutus tai sen puute ei mielestäni tätä asiaa muuta.

Vierailija
36/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes seurustelisi naisen kanssa joka olisi ottanut jonkun yhteistatskan. :D

Vierailija
37/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:42"]

Mitä tästä opimme. EI tatuointeja korostamaan ihanaa yhteenkuuluvaisuuttamme....

[/quote]

Samaa mieltä. Jotenkin kornia, kun hehkutellaan yhteisillä tatuoinneilla. Eikö muutekin voi olla toiseen sitoutunut. Todennäköisesti enemmänkin, kun sitä ei tarvitse ihoon tatuoida

[/quote]

Huoh. Aina sama veisuu - "meidän ei TARVITSE tatuoida ihoomme kun olemme sitoutuneempia <33".

Inhoan tuollaista suhdesnobeilua. Tatuoinnin hankkiminen ei tarkoita, ettei yhteenkuuluvuuden tunnetta ole ilman sitä. Ei yhteinen sukunimikään tarkoita, että ilman ei osata olla perhe. Tai vihkisormus, että ilman ei osata olla naimisissa. Nämä ovat kaikki valintoja, jotka joistain ihmisistä tuntuvat hyviltä, joistain eivät, mutta ei niistä voi päätellä suhteen syvyydestä mitään.

Vierailija
38/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:10"]En edes seurustelisi naisen kanssa joka olisi ottanut jonkun yhteistatskan. :D
[/quote]
Juuri näin. Eipä paljon tyhmempää voisi olla. Vielä jos on lasten, kissan, koiran ja hamsterin nimet tatuoitu sydämen sisälle rintaan.

Vierailija
39/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:31"] [quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:34"]Nyt kärjistän mutta vähän sama asia kuin mies käskisi heivata naisen lapset mäkeen jotka on tehty ex-miehen kanssa. Nehän on exän lihaa ja verta ja todella iso muistutus siitä että seksiä on harrastettu. :) [/quote] komppaan tätä [/quote] Teitä ei haittas miehenne rinnassa lukeva ANNIKA 4-EVER?? Tai ois tatuoitu kihla-/vihkisormus? Uusi päälle vaan, niinkö? Lapset on eri asia, ne tulee yleensä heti suhteen alkuvaiheessa puheeksi, jolloin voi valita haluaako ne elämäänsä mukaan vai ei. Tämä tuskin tuli heti puheeksi? Voihan se olla että jos ois heti tullutkin puheeksi ja ap:n asenne myös niin ukkos ois lähteny samantien! En mä exääni muistele joka päivä kun katson lastamme (siihen lapseen kun liittyy niin paljon muutakin) mutta tatska varmaan toisen aina sen exän ja ottohetken mieleen jne. Jos sulla Ap on jo asenne, et "minulla on oikeus omaan kehooni" niin mitä sä täällä sit valitat?? Parempikin kun annat ukkos lähteä, saa sekin ehkä naisen joka osaa arvostaa hänen mielipidettään ja tunteitaan.. [/quote] Siis sinulle tatuointi toisi aina exän mieleen kun kyseisen tatuoinnin näkisit, mutta lapsiasi pystyt kyllä katsomaan ajattelematta välittömästi heidän isäänsä? Uskotko todella että joku tatuointi olisi sinulle tunnetasolla noin paljon omia lapsiasi suurempi juttu?   [/quote] Tatuointi on otettu nimenomaan eksän takia, lapsia ei (toivottavasti) tehdä muistoksi toisesta ihmisestä. Siksi on varsin ontuva vertaus.

[/quote]

Minä käsitin aloittajan ottaneen tatuoinnin exänsä kanssa, sitoutuminen merkiksi, ei tämän muistolleen. Myös perheen perustaminen toisen ihmisen kanssa on monille eräs sitoutumisen merkki. Omalla kohdallani en osaa kuvitella että joku kuva toisi mieleeni kaihoisia muistoja exästäni yhtään enempää kuin lapsenikaan tuovat. Minä rinnastaisin tatuoinnin esim. vihkisormukseen. Vihkisormuksen voi laittaa laatikkoon piiloon ja jotkut käyttävät sitä jopa kaulakoruna tms. Tatuoinnin poisto on kuitenkin niin kallis ja hankala operaatio, että ehkä riittäisi vaatimus siitä, että sitä ei esittele. En kuitenkaan pitäisi kohtuullisena vaatia tuoreessa suhteessa sen enempää tatuoinnin poistoa kuin vaikkapa vanhan sormuksen ja valokuvienkaan kokonaan hävittämistä. Ja lapset ovat minulle tunnetasolla paljon merkityksellisempiä kuin yksikään sormus, valokuva tai edes tatuointi.

Vierailija
40/64 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sitä tatuointia pikkaisen muuttaa, jotain lisätä siihen niin ei oo samanlainen enää. En kyllä poistaisi, jos ei mitään nimeä ole siinä.