Nainen! Montako paria korkokenkiä omistat? Uusia? Käytettyjä?
Kiinnostaisi tietää montako paria korkokenkiä omistat ja onko uusia vai käytettyjä jalassa
Kommentit (71)
ei enää yhtään, polvi pskana ja jalkapohjien kanssa kipuilua tullut iän myöten, parempi olla kiusaamatta itseäni. Ja olen ihan normaalipainoinen ennen kun joku siitä rääkäisee.
Kolmet, ostettu uutena, käytössä harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki osaavat ja pystyvät kävelemään korkokengillä, jos vain viitsivät opetella.
Korkokengät ovat luonnonvastaiset, jalka vääntyy väärään asentoon, joten ne kävelkööt, jotka pitää sitä tarpeellisena. Minä en. Miksiköhän miehet eivät käytä korkokenkiä? - Niinpä.
Ainakin 8 tavalliset korkkarit, neljät sandaalit, yhdet kävelykengät, oiskohan kolmet nilkkurit ja kahdet saappaat. Vokin enemmän, nämä tuli äkkiä miettiessäni olla vieläkin enemmän.
Eipä niitä löydy yhtäkään paria. T. N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki osaavat ja pystyvät kävelemään korkokengillä, jos vain viitsivät opetella.
Korkokengät ovat luonnonvastaiset, jalka vääntyy väärään asentoon, joten ne kävelkööt, jotka pitää sitä tarpeellisena. Minä en. Miksiköhän miehet eivät käytä korkokenkiä? - Niinpä.
Näin akillesjänne paskana, välillä ainoat kengät, jotka jalassa voi kävellä.
Noin 30 paria, saappaista sandaaleihin ja kaikkea siltä väliltä,korot vaihtelevat 3 - 8cm. Uusina kaikki hankittu ja ovat käytössä useamman kerran viikossa.
Miehethän niitä ensimmäsinä käytti.