Nainen! Montako paria korkokenkiä omistat? Uusia? Käytettyjä?
Kiinnostaisi tietää montako paria korkokenkiä omistat ja onko uusia vai käytettyjä jalassa
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 kpl. En pysty kävelemään sellaisilla. Käytän vain minulle teetettyjä kenkiä.
Teetettyjä oikein. Oot varmaan tosi varakas tai sitten kuvittelet olevasi muita parempi.
"Oi kuinka pahoitin mieleni kun joku teettää itselleen kenkiä! Varmaan on tosi varakas ja kuvittelee olevansa muita parempi. 😪"
Nyt hei ihan oikeesti senkin maailman suurin kateuspesäke. 😡
Lainaamasi sanoi, että EI PYSTY kävelemään korkokengillä. Tuliko mieleen, että voi olla joku terveydellinen syy siihen, että teettää kenkänsä? Kuinka ihmisestä tulee noin epätoivoinen myrkynsylkijä?
Kahdet. Toiset kiilakorolla olevat kesäkengät ja yhdet lyhyellä korolla olevat nilkkurit. Kaikki muut on matalia ja pääosin liikuntaan sisällä ja ulkona sekä maiharit ja kumppanit.
Enää omistan 2 paria. Mutta en käytä niitä.Löysin varvaskengät niin kesän kuin talveen. Niistä en luovu koskaan!
Ei ole ollut koskaan yksiäkään. Minulla on rumat kengät, mutta siitä syystä kauniit terveet virheettömät jalat.
Mulla on lukematon määrä korkokenkiä, siis Diorista Saint Laurentiin ja Guccista Manolo Blahnikiin. Ehkä noin 40+ paria....
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lukematon määrä korkokenkiä, siis Diorista Saint Laurentiin ja Guccista Manolo Blahnikiin. Ehkä noin 40+ paria....
Ja kaikki olen ostanut uutena. Mua arveluttaisi käyttää muiden vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen juhlakengät = littaan astutut ballerinat.
Suomalaisen miehen juhla-asu = farkut.
Ei tartte käyttää sellaisia. Olen 182 cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
En yksikään. Yksissäkään kengissä ei ole yli 3 cm korkoa. Ei ole ikinä ollutkaan.
Sama mulla. Ja silti sain vasaravarpaat. Ilmeisesti pidin liian pieniä kenkiä. Nyt viimet 5 vuotta on kaikissa kengissä ollut runsaasti tilaa varpaille. Sika moni julkkiskin on vaihtanyt tennareihin viimeistää 50 vuotiaina ja harmittelee kun jalat tuli pilattua niissä korkkareissa.
Yhdet. Mustat nilkkurit, söpöt. Yleensä käytän lenkkareita tai kumisaappaita, juoksulenkillä juoksukenkiä.
En omista enää, hävitin kaikki ja rupesin käyttämään kenkiä joista jalkani oikeasti tykkäävät.
Kymmeniä.. en jaksa lähteä laskemaan. Aivan liikaa kyllä, myönnän.
Ei ole yhtään paria. Mitäpä niillä tekisikään.
Yhden parin.
Himoitsin pitkään Parikan kenkiä ja loppuunmyynnin tultua ostin omasta mielestäni hienoimmat.
Harvoin käytän korkokenkiä, kun juhlia on niin harvoin.
Noin parikymmentä paria. Kaikki ovat ainakin kerran käytettyjä.
Korkokengät on keksitty varmaan sitä varten ettei naiset pääse juoksemaan karkuun.
Useammat mutta en pysty enää käyttämään, alaselässä on 3 välilevynpullistumaa, eikä noilla kävely tunnu hyvältä
En yksiäkään koska en ole löytänyt ikinä sopivia 34 kokoiseen kapeaan jalkaani.