Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pakko" lähihoitajat

Vierailija
17.03.2015 |

Onko kannattanut? Te jotka työttömyyden vuoksi opiskelitte lähihoitajiksi, eikä teillä ole mitään kiinnostusta työhön vaan se on vain varma keino työllistyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen vähän tällainen 'pakko'

Olin vuosia kotiäitinä, ilman ammatillista koulutusta. Sitten jossain vaiheessa, kun nuorin lapsi oli reilun vuoden, tuli sellainen olo et kai tässä jotain tarttist tehrä.

Ajattelin että meen lähihoitajakouluun, kun sitä voi sopivasti opiskellla iltakouluna ja töitä löytyy... kai mä sitä työtäkin kestän.

Ensimmäisen vuoden jälkeen mun suurin ongelma on ollut, et mihin niistä mielenkiintoisista osaamisaloista mä suuntaan... Mikä olis kaikkein paras.. 

Samalla pohdin myös jatko-opintoja. Ala on mielenkiintoinen.

Vierailija
2/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:34"]

No mä olen vähän tällainen 'pakko'

Olin vuosia kotiäitinä, ilman ammatillista koulutusta. Sitten jossain vaiheessa, kun nuorin lapsi oli reilun vuoden, tuli sellainen olo et kai tässä jotain tarttist tehrä.

Ajattelin että meen lähihoitajakouluun, kun sitä voi sopivasti opiskellla iltakouluna ja töitä löytyy... kai mä sitä työtäkin kestän.

Ensimmäisen vuoden jälkeen mun suurin ongelma on ollut, et mihin niistä mielenkiintoisista osaamisaloista mä suuntaan... Mikä olis kaikkein paras.. 

Samalla pohdin myös jatko-opintoja. Ala on mielenkiintoinen.

[/quote]

Sairaanhoito ja huolenpito voisi olla sellainen suuntautuminen, että työllistyminen on taattu. Sitten teet pari vuotta lähärin hommia ja alat opiskella sairaanhoitajaksi vaikka työn ohessa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mä ajattelin ensin... mut vammaistyö vei mennessään.

Saa nyt nähdä et vetääkö tuo sairaanhoitajan unelma vai nouseeko toimintaterapeutti ykköseksi.

2

Vierailija
4/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähihoitajille oikeasti töitä? Tuntuu että joka kaupungissa tuohon koulutetaan. Ei niitä työpaikkoja voi niin paljon olla.

Vierailija
5/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastaa 36 vuotias mies. Kiduin vuosia työttömänä,merkonomin koulutus taustalla. No vaimon painostuksesta päätin hakea kouluun.
Luokalla meitä oli 30,joista 3 miehiä. Itse aloin hyvin saamaan sijaisuuksia jo harjoitteluaikoina. Päivääkään en ole työttömämä koulutuksen jälkeen ollut. Valmistuin 3 vuotta sitten.

Vierailija
6/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa on kuulemma työttömiä lähäreitä.. muualta en oo kuullu.

Vammaistyössä ja vanhustyössä on ainakin töitä. Aluks voi joutua tekemään keikkaa, sitten pidempää pätkää jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän