Miten olla seksikäs nainen ilman naisellisia muotoja?
Entä jos eleetkin ovat epänaiselliset? Auttakaa!
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:20"]Eikö niitä muotoja voi hankkia? Vaikuttais asenteeseenkin.
[/quote] Typerä neuvo. Tallinnaanko pitäis lähteä, kun ei liho sitten millään??
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:42"]Pitkät hoidetut ja hyväkuntoiset hiukset, rusketus, kauniita vaatteita, kaunis meikki...
[/quote]
Mulla on lyhyet (mutta hyvin hoidetut) hiukset, en kovin paljon rusketu. En juuri meikkaa, mutta pukeudun kyllä tyylikkäästi. Silti varsinkin nuorena sai miehiä hätistellä kärpäslätkällä. ;)
Minusta treenatut käsivarret ja kanis hymy naisilla ovat todella seksikkäät.
Ajele pillu ja pue lyhyehkö pvc-mekko ilman tissiliivejä ja alushousuja. Pue ylipolvensaappaat. Meikkaa itsesi huoran näköiseksi: sinistä luomiväriä ja pinkkiä huulipunaa, kiharra hiukset kunnon pehkoksi. Sitten vain reippaasti pyllistelet haluamiesi miesten kohdalla, huomio on taattu.
T. Jorma 66 v
Mulla sama ongelma Ap! Olen mielestäni ruma ja todella tylsän/tavallisen näköinen. Kasvonpiirteeni eivät ole kauniit (mutta tiedän ettei ne nyt ihan kamalatkaan ole), ja vartaloni on muodoton. Mieheni on sanonut juurikin tavallisen näköiseksi, mutta kun haluaisin juuri hänen silmissään olla se kaunein. Mikä ei valitettavasti ole mahdollista näillä korteilla :(
Kuitenkin kysymykseesi; pidän itseni aina perussiistinä eli peseydyn päivittäin, pidän kynnet lakattuna ja leikattuna yms. Päivisin yritän pukeutua nätisti, meikkaan aika reilusti ja ESITÄN hyvinkin itsevarmaa. Eli kävelen selkä suorana, pää ylhäällä ja hymyilen ihmisille. Yritän siis antaa itsestäni itsevarman, mutta ystävällisen kuvan kaikille.
Miehen kanssa olen oma itseni, koska juuri siihenhän hän on minussa rakastunutkin. Pidämme usein hauskaa yhdessä ja nauramme paljon, enkä silloin mieti ulkonäköäni, vaan keskityn juuri siihen hetkeen. Vasta vähän aikaa sitten olen alkanut tajuamaan kunnolla, että vaikka maailmassa on hyvin paljo kauniimpia ihmisiä, niin mieheni on juuri minun kanssani. Siihen on jokin syy. Ja siksi haluaisinkin antaa hänelle mahdollisimman paljon itsestäni, vaikka en se kedon kaunein kukka olekaan.
Kokeilen hänen kanssaan kaikkea uutta normaalissa arjessa, mutta etenkin seksin puolella; kokeile lähettää hänelle töihin seksikkäitä kuvia itsestäsi (ei haittaa vaikka muotoja ei olekaan, miehesi tykkää varmasti jos yllätyksellisesti laitat), kerro mitä haluaisit illalla tehdä hänelle, anna sylitanssi tai strippaa, kokeilkaa roolileikkejä, tehkää jotain mikä sopii juuri teille:) Mieheni on alkanut pitää minua seksikkäämpänä kun olen tehnyt tällaisia asioita omasta aloitteesta. Toivottavasti teilläkin:)
Naisen ei todellakaan tarvitse olla mikään ´´kurvien kuningatar´´ ollakseen seksikäs ja haluttavan näköinen. Esimerkiksi meikäläiseen puree jo sellainen, että olet ystävällinen ja kohtelijas (mutta ei tarvitse myöskään nöyristellä), koska sellainen käyttäytyminen aiheuttaisi jo säälintunnetta. Mutta jos palataan tähän ulkonäköön, niin mielestäni kannattaa satsata ennen kaikkea hiuksiin: elikkä milloin kävit kampaajalla viimeksi? Koska kampaajallahan on sellaista silmää, että hän voi kyllä tarvittaessa ehdottaa vaikkapa peräti aivan uudenlaista hius-tyyliä, jos vaan uskallat uudistautua. Myös vaatetuksella on tietysti hyvin suuri vaikutus, että miltä sä näytät, kun aivan liian usein näkee sellaista, että kuljetaan vuodesta toiseen kuluneissa kamppeissa. Luonteen piirteitä on ehkä kaikkein vaikein muuttaa, mutta palaisin vielä tuohon (käyttäytymiseen), jolla tarkoitan tietysti sitä, että muiden ihmisten näkökulmasta katsottuna on erittäin tärkeää, että ihmisessä olisi myöskin (sisäistä kauneutta), joka taas vetää jo sinällään puoleensa, saatikka että, jos nainen on siististi pukeutunut. Jos palataan vielä tuohon varsinaiseen kysymykseen, niin eihän esimerkiksi myöskään Grace Kelly ollut mikään Marilyn-tyylinen kurvi-mimmi, vaan hänen seksikkyytensä perustui enemmänkin niihin jumalaisen kauniisiin kasvoihin, ja hänen hoikka vartalonsa oli siis aivan toisella tapaa seksikäs, kuin paljon mainostettu Marilynin vartalo. Että ei muuta kun reilusti vaan uudistautumaan, ja etsimään itsestä niitä omia vahvuuksiaan. Ja siihen ei todellakaan tarvita mitään sen uhkeampia muotoja, koska myöskin hoikempi vartalo on aivan yhtä seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:54"]Entä jos eleetkin ovat epänaiselliset? Auttakaa!
[/quote]itämaiset kaftaanit ovat seksikkäitä kaiken kokoisilla
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:56"]Kestäisikö sääret katseen?
[/quote] joo, mutta ovat lyhyet :( ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:56"]Kestäisikö sääret katseen? [/quote] joo, mutta ovat lyhyet :( ap
[/quote]
Korkkarit! Opettele kävelemään niillä ennen kuin lähdet ihmisten ilmoille.
Ota yhteyttä johonkin tyyli-/meikkikonsulttiin, hän opastaa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:56"]Kestäisikö sääret katseen? [/quote] joo, mutta ovat lyhyet :( ap
[/quote]
Ei haittaa. Minun pääni käännät taatusti kunhan et nyt mauttomuuksiin mene hameen pituuden kanssa.
Seksikkyys on mun mielestä enemmän olemuksesta kuin muodoista tai ulkonäöstä kiinni :) Panosta ulkonäköösi, meikkaa ja laita hiuksiasi ja osta kivoja ja naisellisia vaatteita niin tunnet olosi kauniiksi ja seksikkääksi. Itse ainakin tykkään pitää kauniita mekkoja ja korkkareita kesäisin ja olo on seksikäs kun tietää itse näyttävänsä kauniilta ja on itsevarma olo.
Mutta jos ei vain osaa ikinä ajatella näyttävänsä kauniilta? Eikö voi olla seksikäs, jos ei ole kaunis? Ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 18:15"]
Mutta jos ei vain osaa ikinä ajatella näyttävänsä kauniilta? Eikö voi olla seksikäs, jos ei ole kaunis? Ap
[/quote]
Jos perimmäinen tarkoituksesi on parantaa asemiasi miesten silmissä, niin viehättävällä käytökselläkin voi tehdä vaikutuksen. Saattaa jopa toimia paremminkin kuin muuntautuminen sellaiseksi, jota et ole.
Käytä seksikkäitä vaatteita. Ei siis tyrkkyjä ja mauttomia vaatteita, vaan seksikkäitä. Vertaa tavis: kulahtaneet denim farkut, puuvillapaita ja tennarit VAI silkkinen paitapusero, mustat farkut ja nahkaiset saappaat
Up