toivoton
Hei!
Pian tulee kuluneeksi vuosi keskenmenosta ja nyt ei tietoakaan raskaudesta. Kuinka usein kuukaudessa te pöllytätte peittoja? Olen toivoton kun ei raskautumista tule. Oon jo 32 vuotta ja ei lapsia. Vastatkaa ja kertokaa kokemuksianne. Kiitos!
Kommentit (3)
Itse olin 30 kun esikko syntyi 6 vuoden lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen ja vielä sit hoitotauolla tärppäsi luomu plussan,kakkonen lähtikin yllätys yllätys aluillensa kun poika oli 6kk vanha mut tämä kolmonen taas on ihan kamalaa vääntöä ja tulosta ei vaan synny tai siis kunnon tulosta.Yritys aloitettiin 1/05 ja tuloksena sen jälkeen yksi keskenmeno epäily keväällä 05,keskenmeno rv 9 10/05 ja sen jälkeen 9 kk kovaa vääntöä ja plussa mutta kuinka ollakkaan tuulimuna 8/06 rv 9 joten kyllä tuntuu et ei tästä tule mitään mut periksi en anna ja eikun lippu korkealla etiäpäin.Meillä pöllytellään joka kolmas päivä ja aloitellaan n.viikkoa ennen oletettua ovista, näin on tullut nämä kaksi onnistunutta raskautta aluillensa.Paljon tsemppiä ja todellakin suosittelen myös minä et kävisitte näytillä lääkärillä.Mitta paljon onnea yritykseen ja toivottavasti ette joudu enää pitkään yrittämään.
Meillä kolme lasta saivat aika nopeasti alkunsa, olemme aina koittaneet menkkojen jälkeen puuhastella joka toinen päivä-periaatteella ja nonkin toiminut tehokkaasti, paitsi nyt =(
Lääkärissä kannattaa kydä tarkistuksessa jos ei pian ala kuulua,l voihan se olla jostakin pienestä kiinni. Sinua tutkitaan heti vakavasti, toisin kuin minua kun on jo saman miehen kanssa näin monta lasta...silti vauvan kaipuu kamalan kova!
Tsemppiä ja toivottavasti pioan tavataan tuolla toisella puolella!