Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallissa koronapassi, eivät hyvitä kausikorttimaksua

Vierailija
11.12.2021 |

En halua -vielä- ottaa rokotetta eikä minulla ole passia. Olen ostanut uimalipun vuodeksi ennen tätä, ja nyt kävi ilmi, ettei aikaa, jolloin en passittomuuteni vuoksi voi käydä uimassa, hyvitetä mitenkään. Perusteena,että voisin rokotteen halutessani ottaa, mikä tietysti on totta.
Ottamatta kantaa rokotteen ottamiseen ( oikein vai väärin), voiko teidän mielestä ehtoja näin yhtäkkiä muuttaa, kun ostotilanteessa en ole ollut tietoinen tästä?
Ymmärrän, että raja on johonkin vedettävä ja itse olen vapaaehtoisesti rokottamaton. Harmittaa vaan, että minulle iso raha menee nyt hukkaan.

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valita tuosta jonnekkin. Kuluttaja-asiamiehelle? Tilanne on uusi kaikille, yksityisille yrityksille ja kannallisille toimijoille. Itse sain museopassin rahat takaisin, koska en pääse passittomana museoon. Ihan hyvä kun sain, koska tässä omikrontilanteessa en halua ottaa riskiä. Sehän tarttuu helpommin rokotettuihin, joten passillakaan ei kukaan ole enää turvassa.

Ostin auton, mutta kotitielleni pistetiin 40 nopeusrajoitus, joka laskee elämänlaatuani eikä tuota ollut kun ostin auton. Minne saan valittaa?

Kunnalle. Estääkö se sinua lainkaan ajamasta autoasi?

Estää monessa paikassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla