Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Absolutistit, mitä teette saamillenne alkoholilahjoille?

Vierailija
11.12.2021 |

Kysymys otsikossa. Töistä näitä tulee. Punaviinit saan käytettyä ruuanlaitossa kastikkeisiin, muulle en oikein keksi käyttöä.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pulloja ei enää tule, sillä olen sanonut alkoholia antaville ihmisille suoraan, että en käytä alkoholia. Sen jälkeen heistä on tullut paljon kekseliäämpiä ja mahdolliset lahjukset ovat olleet ihan mukavia ja fiksuja.

22/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei kiitos." 

Aika moni tietää, että ei niitä minulle, mutta ei aina edes tiedä mitä paketeissa on ja niitä jätetään vaan ovelle. Joskus on kuitenkin ollut alkoholitonta esim glögiä, joten paketin muodostotakaan ei aina tiedä. Tuntuu epäkohteliaalta lähettää takaisin tai sanoa uudelle yhteistyökumppanille, että kiitos vaan ei kelpaa. 

On todella moukkamaista lähettää takaisin. Voi antaa pois niille, joille kelpaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lahjaksi jollekin sukulaiselle tai kaverille, joka käyttää alkoholia. Toinen vaihtoehto olisi säilyttää ja tarjoilla juhlissa tai illanistujaisissa.

Vierailija
24/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pulloja ei enää tule, sillä olen sanonut alkoholia antaville ihmisille suoraan, että en käytä alkoholia. Sen jälkeen heistä on tullut paljon kekseliäämpiä ja mahdolliset lahjukset ovat olleet ihan mukavia ja fiksuja.

Mä olen saanut alkoholia esim. työssäni ohjaamalta opiskelijalta. Ei hän mulle toiste mitään lahjaa tuo joten turha siitä omasta juomattomuudesta tehdä numeroa lainkaan. Otan vastaan, käytän ruoanlaitossa tai laitan eteenpäin. Niin tein Fazerin sinisten konvehtienkin kanssa :) Joista en siis vaan pidä.

25/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me ei olla absolutisteja, mutta viinit ja konjakit ei kyllä mene meillä. Puoliso saa niitä paljon lahjaksi. Annetaan eteenpäin tai tarjoillaan kun joku tulee kylään.. Aina löytyy lähipiiristä joku loppasuu.

Konjakki juomista jaloin

Vierailija
26/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakki pullo Camus:n annoin ystäväni miehelle. Ystäväni myös absolutisti.

Vierailija
27/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut alkoholia esim. työssäni ohjaamalta opiskelijalta. Ei hän mulle toiste mitään lahjaa tuo joten turha siitä omasta juomattomuudesta tehdä numeroa lainkaan. Otan vastaan, käytän ruoanlaitossa tai laitan eteenpäin. Niin tein Fazerin sinisten konvehtienkin kanssa :) Joista en siis vaan pidä.

Alkoholi on tylsän ihmisen lahja, sellaisen, jolla ei ole mitään mielikuvitusta.

Vierailija
28/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on tylsän ihmisen lahja, sellaisen, jolla ei ole mitään mielikuvitusta.

Niin siis tämäkö pitäisi sanoa kyseiselle opiskelijalle ääneen?

Vierailija
29/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme juo koskaan väkeviä, joten niistä on tehty hyönteiskarkoitetta.

Vierailija
30/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tissuttelen ne pikku-hiljaa, ruokia laitellessa tai siivotessa. Joulu on mukavaa aikaa kun viinipulloja tulee roppakaupaloa eri firmoilta.

Eli et tunne sanan absolutisti merkitystä? 

Pidän Absolut-vodkasta.

Vierailija
31/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on sitten aikamoinen kokoelma dildoja nykyään! :)

Vierailija
32/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tissuttelen ne pikku-hiljaa, ruokia laitellessa tai siivotessa. Joulu on mukavaa aikaa kun viinipulloja tulee roppakaupaloa eri firmoilta.

Pidän Absolut-vodkasta.

Huvittaa nämä ihmiset jotka kuvittelee että "absolutisti" tarkoittaa että juo ollenkaan alkoholia. Sitä se on kun ajattelukapasiteetti on kovasti vajavainen.

Vierailija
33/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon kiitos ja kierrätän eteenpäin, jos muistan. Ei se ole sen ongelmallisempaa. En edes katso mitä litku on, vaan se lähtee, sillä en tarvitse mitään viinejä tai muita ruokiini. Jos en ole joskus huomannut laittaa jotain eteenpäin, niin kaadan nesteet viemäriin. En oikein ymmärrä alkoholilahjojen antamista, en varsinkaan lapsiperheeseen.

Lopetin alkoholin juomisen 1,5 vuotta sitten kyllästymisen takia ja kertaakaan ei ole tehnyt mieli yhtään.

Sitä sanotaan, että käännynnäiset on kaikista pahimpia! Hyvin näyttää pitävän paikkansa. Sinullekin maistui vuosikymmenet, nyt kun ei enää maistu niin ymmärrys loppui muitakin kohtaan. Ulkokultaisella näyttää minusta.

Vierailija
34/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän Absolut-vodkasta.

Huvittaa nämä ihmiset jotka kuvittelee että "absolutisti" tarkoittaa että juo ollenkaan alkoholia. Sitä se on kun ajattelukapasiteetti on kovasti vajavainen.

Kerrotko meille muillekin mitä kirjoituksesi tarkoittaa! Kiitos!

Oliko kapasiteettisi ollut muussa käytössä kun ei tuosta saa mitään tolkkua.

🤗

Vierailija
35/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä saanut alkoholia, mutta viemäriin menis samantien ja pullo keräykseen.

Vierailija
36/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä sitten ole absolutisti, jos käytät punaviinit ruokakastikkeisiin. Pystyt hyvin nauttimaan lahjasi.

Vierailija
37/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puolesta saan useita viinipulloja, itse en käytä alkoa.Jakelen niitä sitten työkavereille jos haluavat.En viitsi kotiin asti rahdata.

Vierailija
38/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotan viinaanmeneviä tuttavia umpitunneliin, sekoitan toki silmätippoja myrkkyihin, ja sitten perseraiskaan.

Tammi-helmikuun vaihde on perinteisesti hyvää ”hanurinsoittoaikaa”.

Vierailija
39/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun absolutismi ei estä nauttimasta, on sen verran vielä psyykeä jäljellä, eikä mihinkään ehdottomuuteen ole hyvä itseänsä naulita. 

Vierailija
40/75 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole absolutisteja, mutta emme juo väkeviä. Mies on raksalla töissä, joten niitä tulee.

Lipaston alla on pullovatasto, en ole keksinyt, mitä tekisin.