Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on väärässä, minä vai mies?

Vierailija
10.12.2021 |

Tilanne on nyt siis semmoinen, että mies lähti autolla illanistujaisiin kilometrin päähän ja nyt joko minun pitäisi hakea auto kävellen tässä illalla, tai sitten luottaa siihen että mies tulee kotiin ja pitää lupauksensa siitä että hakee auton itse kävellen aamulla ennen kuutta että ehdin töihin. Periaatteessa ei ole syytä epäillä ettei mies tekisi kuten on luvannut, mutta ongelma on se että minä menetän yöuneni pienimmästäkin stressistä ja tiedän jo nyt että yöunet jäävät lyhyiksi enkä saa unen päästä kiinni tuntikausiin kun joudun miettimään että auto ei ole pihassa, mitä jos mies sammuukin sinne kaverinsa tykö, kauhea työ alkaa herättelemään sitä aamulla autonhakuun yms.

Lisänä tässä on vielä se, että tämä sama juttu on tapahtunut kerran aiemminkin. Vedin silloinkin asiasta herneet nenään kun jouduin yöllä hakemaan sen auton vain siksi että toinen ei jaksanut kävellä kyläilypaikkaan ja ahdisti liikaa ajatus siitä että se auto ei ole pihassa valmiina minun käyttööni aamulla. Tuolloinkin mies olisi hakenut auton kuulemma aamulla minulle.

Matkahan ei olisi pitkä minulla auto hakea, mutta ihan periaatteestakin olen sitä mieltä että ei ole minun homma joutua kävellen sitä autoa hakemaan ja mies on mulkku kun näin tekee vaikka tietää edellisen kerran perusteella että minulla menee tästä yöunet. Ajattelin nyt että autoa en missään nimessä itse hae kotiin koska muuten mies pääsee kuin koira veräjästä, taas.

Miehen mielestä ei ole mitään ongelmaa ja ylireagoin, eikä tarvitse mitään stressata koska hän aikoo herätä ja hakea sen auton minulle. Tai että minä voin ihan hyvin kävellä hakemaan sen auton jos en muka saa unta sen takia. Itse taas olen sitä mieltä että jos lähdet ryyppäämään niin tee se siten että siitä ei ole aikaiseen aamuvuoroon menevälle kumppanille kohtuutonta vaivaa ja yöunien menetystä.

Mielipiteenne, ylireagoinko minä vai tekeekö mies väärin?

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilometrin kävely stressaa? Liikutko koskaan mihinkään muuten kuin autolla?

Varmaan pitäis vaan lopettaa vastaaminen mutta ei stressaa, olen periaatteessa vain sitä mieltä että on väärin että minä joudun kävelemään kilometrin siksi ettei mies jaksanut kävellä tai odottaa minua kuskaamaan häntä! Tiedän varsin hyvin että kilometrin kävelee alle kahteentoista minuuttiin että eihän se nyt olisi homma eikä mikään hakea.

Tosi kivoja nämä kommentit läskiperse prinsessasta ja bemarista ja että en jaksa liikkua kilometriä. Jaksan liikkua, kyseessä on periaate. Meillä ei ole bemaria, auto on kymmenen vuotta vanha eikä saksalainen ja käyn juoksulenkillä neljä kertaa viikossa ja treenaan kesää ja puolimaratonia varten jota en kylläkään vielä jaksa kovin kummoiseen aikaan juosta (2,5h) mutta juoksenpa kuitenkin ja siihen ei varmaan moni teistä ilkeilijöistä pysty.

Burnout saattaisi pitää paikkansakin, semmoista ei vielä ole mutta sen verran tympäisee työt että en ihmettelisi sitäkään parin vuoden sisään jos sama meno jatkuu töissä.

Vierailija
42/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin hakemassa auton koska tykkään käydä kävelyllä ulkona. Toisaalta ehkä mies halusi mennä autolla ettei tarvitse juoda?

Mutta jos pitää huonommin käyttäytyvät hakea niin sun mies käyttäytyi hölmösti. Jos tietää että nukut huonosti kun auto ei ole pihassa niin hänen olisi pitänyt antaa sun heittää tai kävellä. Oikeesti 1km, kuka ajaa autolla sellainen matkan :D. Ja jos syy on se että ei halua juoda niin olisi sanonut sen, niin tietäisit että tulee varmasti kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on noin hemmetin outo ja lapsellinen, että karkaa yksin autolla liikkeelle sillä välin kun sinä olet vessassa eikä voinut kävellä kilometriä, niin ei tosta suhteesta voi tulla mitään.

Sinun stressaamisesi asiasta olisi muuten järjetöntä (eihän sullakaan mene kuin vartti kävellä kotoa sinne missä auto on JOS mies pettäisi lupauksensa), mutta jos mieheen ei voi luottaa edes sen verran etteikö livahtaisi salaa sun vessareissun aikana yksin matkoihinsa, niin eihän se päästään ihan terve ole. Varmaan sammuu autonavainten kanssa sinne kaverille ja olet aamulla pulassa.

Odota ja katso mitä tapahtuu. Vaikka menisikin yksi yö stressatessa. Jos mies gakee aamulla auton ILMAN ETTÄ SINÄ HERÄTÄT tms niin otat opiksesi ja luotat ensi kerralla.

Jos ei hae niin otat taksin ja maksatat sen miehellä, jos ei maksa otat eron. Sillä ei ole sinällään mitään väliä että tuo kilometrin kävelymatka on naurettava, vaan sillä että jos mies ei pidä sanaansa ja huolehdi että pääset töihin hänen ryyppyreissustaan huolimatta, häneen ei kannata haaskata aikaa.

Vierailija
44/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perjantai-ilta ja mies ei saisi mennä dokaamaan kavereiden luokse? Juuri tälläisen paskan takia olen nykyään sinkku ja harrastan vain panosuhteita. Ei ole kyse itsellä alkoholista vaan siitä ettei jaksa kuunnella naisten ruikuttamista jos haluaa elää myös omaa elämää välillä, ilman että nainen kontrolloi joka fuckin menoa. Naisia kyllä löytyy seksiin, et ole Ap maailman ainoa beibe.

Vierailija
45/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse on YHDESTÄ kilometristä?

Kävelykelpoista tien viertä pitkin?

Outo tilanne. Tässähän olisi ollut vain 2 järkevää ratkaisumallia: ap heittää miehensä ja mies sitten kävelee kotiin kun sieltä ehtii (tai ap hakee töitten jälkeen) TAI mies olis kävellyt heti sinne illanviettoon.

Silti, ap sanoit, ettå on mies ennenkin pitänyt lupauksensa ja tuonut auton ajallaan (eli olet turhaan stressannut, niinkuin varmaan nytkin). Mikä siis on miehen motiivi tähän käytökseen?

Miksi hänellä oli niin kiire, ettei ehtinyt kävellä/odottaa ap vessasta kuskiksi???

Tässä on nyt ihan jotkut oudot astraalit kuvioissa...

Ps. Jos se mies oli sinne jonnekin menemättä nukkumaan "nukahtanut" niin kyllä se sammumisesta lasketaan.

Ps2. Jos mies kännää enemmän kuin 2 olutta, niin hän ei kyllä oikeasti ole ajokunnossa huomenaamulla ennen kuutta, eikä ap häntä pitäisi päästää rattiin edes lyhyeksi aikaa!

Vierailija
46/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihtoehtoina on joko luottaa mieheen, herätä sen 10-15 min aikaisemmin ja hakea auto itse aamulla tai hakea auto itse tänään illalla. Jos näitä nyt ei jatkuvasti satu niin en leimaisi miestä mulkuksi. Jos auto on molempien niin miehellä on yhtä suuri oikeus sitä käyttää ja jos mies on luvannut että auto on 6.30 pihassa niin en näe ongelmaa. Varsinkaan jos ei ole syytä olla luottamatta miehen sanaan. Ymmärrän toki senkin että tuo stressaa, mutta ei toisaalta miehen tarvitse rajoittaa omaa elämäänsä sinun stressisi takia.

Vierailija
47/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Ap kirjoittaakin tänne nimettömänä luonnollisesti. Miltä hänestä tai teistä tuntuisi jos se olisikin mies joka kirjoittaa tänne vaimon sikamaisesta käytöksestä? Sinä joka haukut puolisoasi, kai tajuat ylittäneesi rajan josta ei ole paluuta. Te eroatte pian.

Vierailija
48/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On perjantai-ilta ja mies ei saisi mennä dokaamaan kavereiden luokse? Juuri tälläisen paskan takia olen nykyään sinkku ja harrastan vain panosuhteita. Ei ole kyse itsellä alkoholista vaan siitä ettei jaksa kuunnella naisten ruikuttamista jos haluaa elää myös omaa elämää välillä, ilman että nainen kontrolloi joka fuckin menoa. Naisia kyllä löytyy seksiin, et ole Ap maailman ainoa beibe.

Siis harrastat pelkkää runkkaamista? Ei kukaan sun kanssa panna halua.

Vierailija
49/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniottakaa miehiänne tai he eivät kunnioita teitä. Saatte sitä mitä tilaatte.

Vierailija
50/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan yhden illan suhteita. Nussin naisia. Sehän sinun harmittaa koska kaikki miehet eivät suostu olemaan tossun alla vaan nauttivat ihan vain seksistä. Olen nainut enemmän naisia kuin osaat edes haaveilla märissä unisssasi ;)

Vierailija
51/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten muka mies voi olla ajokunnossa aamulla kuudelta, jos kerran illalla juo niin paljon että on pelko sammumisesta? Vai onko teillä tapana ajella kännissä autolla?

Tämä minullakin pisti silmään kaikkein eniten tuosta aloituksesta, ja jos aloitus ei ole provo, tämä kohta kertoo myös aloittajasta oikeastaan kaiken oleellisen. Ei siinä mitään että ajellaan autolla kaatokännissä, pääasia ettei tarvitsisi lähteä hakemaan sitä itse kilometrin päästä.

Vierailija
52/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisit ja jaksaisit lukea, tietäisit että mitään ongelmaa ei olisi tullut jos mies ei olisi vienyt autoa mukanansa. Kukaan ei ole häntä kieltänyt menemästä ja tarjouduin jopa kuskaamaan sinne kilometrin päähän.

Vierailija
53/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni saisi vastaavassa tilanteessa huutia ja kuulla kunniansa. Mutta kun miehelläni ei ole ajokorttia, niin siinäpä kävelee ja käyttää bussia. Tämä ajokortittomuus on tuonut muita tilanteita. Lupailee kyytiä muille ihan silkkaa ajattelemattomuuttaan minulta kysymättä. Tein selväksi että hänellä ei ole ajokorttia, joten hän ei lupaile kyytejä. Mä en ole taksi. Mä en ole kiinnostunut aina ajamaan jonkun takamusta paikasta a paikkaan b. Alkoi vähitellen mennä korvien väliin.

Mielestäni on itsestään selvää että 1 km ryyppäämään kävellään, kun ei voi kerran sitä autoa takaisinkaan tuoda. Ei ole vielä aamulla täysin selvä tai sitten nukkuu tai on tosiaan sammunut sinne kaverilleen. Se on etusijalla, joka sen auton kanssa menee töihin rajaa tienaamaan. Tähänkin totean että mun mies ei onneksi ryypiskele. 

Vierailija
54/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten muka mies voi olla ajokunnossa aamulla kuudelta, jos kerran illalla juo niin paljon että on pelko sammumisesta? Vai onko teillä tapana ajella kännissä autolla?

Tämä minullakin pisti silmään kaikkein eniten tuosta aloituksesta, ja jos aloitus ei ole provo, tämä kohta kertoo myös aloittajasta oikeastaan kaiken oleellisen. Ei siinä mitään että ajellaan autolla kaatokännissä, pääasia ettei tarvitsisi lähteä hakemaan sitä itse kilometrin päästä.

Tuskinpa kaatokännissä, mies juo varmaan vain muutamia oluita kerta tuollaiseen lupautuu. T. AP

Vierailija
55/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua pelota että miehesi yöllä kotiin kävellessä sammuu tai liukastuu ja kaatuu menettää tajunsa ulkona ja paleltuu kuoliaaksi?

Vierailija
56/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, vaikka sinä.

Vierailija
57/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ihan selvää ettei autolla lähdetä illanviettoon jos on tarkoitus yhtään ottaa kuppia. Vähänkään juovuksissa tai krapulassa ei ajeta, tämä on aivan ehdoton juttu! Miehesi kuulostaa tyhmältä, laiskalta ja välinpitämättömältä. Miksi annat sellaisen kohdella itseäsi miten lystää? 

Vierailija
58/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mee nukkumaan, sun pitää nousta aamulla töihin.

Vierailija
59/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain hyvät naurut, kiitos ap! Mieti asiaa näin. Miestä stressaa se kun edellisen kerran stressaannuit aiheettomasti ja hän ei pysty kävelemään stressaantuneena. Aamulla kun näet että hän on lähdössä hakemaan autoa, niin et enää stressaa ja hän pystyy kävelemään.

Vierailija
60/150 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan yhden illan suhteita. Nussin naisia. Sehän sinun harmittaa koska kaikki miehet eivät suostu olemaan tossun alla vaan nauttivat ihan vain seksistä. Olen nainut enemmän naisia kuin osaat edes haaveilla märissä unisssasi ;)

Niinhän sinä kernaasti luulet poju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan