Rehellisesti: häpeätkö vartaloasi seksissä?
Mitä kohtaa eniten? Ikäsi ja suhteen kesto? Onko mies kehunut vartaloasi?
Kommentit (148)
En häpeä vartaloani, minulla on kaunis vartalo. Ikä 41 v, yhdessä 23 vuotta. Mieheni kehuu minua päivittäin.
Pidin kehoani vastenmielisenä ensimmäiset 40 vuotta, vaikka olen ollut aina treenattu. Aviossa 11v ja nyt eron jälkeen 2v uudessa suhteessa. Ex-vaimo ei kehunut koskaan vartaloani tai sanonut mitään muutakaan positiivista ulkonäöstäni.
Kypsyminen auttoi hyväksymään oman kehon ja nyt pystyy seksistäkin nauttimaan ensimmäistä kertaa.
En häpeä. Enää nykyään, elämä on liian lyhyt. Silloin harvoin kuin seksiä saa niin haluan keskittyä itse asiaan, en roikkuviin rintoihin, raskauden runtelemaan mahaani tai jokuseen terää väistäneeseen säärikarvaan. Jos miehen kiinnostus näihin romahtaa niin omapa on menetyksensä.
Häpeän todellakin. Olen sinkku ja en todellakaan pystyisi harrastaa mitään yhden yön juttuja. Koen olevani ruma ja vastenmielinen. En ole koskaan kuullut mitään positiivista ulkonäöstäni. Haukkuminen ja irvailu alkoi jo kouluaikoina ja epävarmuus on seurannut tähän päivään asti.
En, mutta vituttaa kun miesystävä vonkasi seksiä silloin kun minulla oli oikein kova hammassärky päällä, eikä oikein tuntunut tajuavan ,ettei silloin seksi juurikaan tunnu hyvältä idealta siitä jolla se särky on. Onneksi sentään vei lopuksi apteekkiin. Nyt odotan vain niiden ottamieni Ibumaxien vaikutusta....
Vihaan kaikkea itsessäni. Lasten saannin jälkeen jotenkin kaikki levisi käsiin. Tuli univelka, loputon stressi, kilpirauhasen vajaatoiminta ja masennus.
Paino nousi useita kiloja enkä hyväksy enkä tule koskaan hyväksymään itseäni tämännäköisenä ja painoisena.
En saa noustua tästä suosta enää ,olen jotenkin luovuttanut.
Nauttisin seksistä, jos en vihaisi ulkonäköäni.
Puolisokin varmasti huomaa että minua hävettää. Tosin, ei sano koskaan mitään positiivista minusta tai huomaa muutenkaan, joten varmaan mielummin panisi muita.
Ehkä on jo pannutkin.
Mitä väliä.
En oikeastaan. Kukko kyllä joskus häpeää "lihavuuttaan".
Yllättävän paljon positiivisia vastauksia, hieno juttu. Jännä että alkupää tuntui olevan täynnä positiivisia vastauksia, sitten yhtäkkiä keskustelun sävy muuttui negatiivisemmaksi. Tiedä sitten kuvittelenko vain omiani, mutta tuollainen tunne tuli.
Pitää sanoa, että olen joillekin vastaajille kateellinen, jotkut myös ärsyttävät. Lähinnä nämä joissa joku kertoo hyväksyvänsä itsensä, vaikkei ole täydellinen, mutta on kuitenkin muodokas. No, helppohan se on tuntea olevansa haluttu, jos on muodot. Kuka nyt mitään täydellisyyttä haluaakaan? Se olisi jo liikaa toivottu.
Itse en ole edes kehdannut näitä touhuja harrastaa, koska pidän kehoani niin epäviehättävänä. Suurimpia pelkojani on, pitäisikö mies minua kehoni osalta oikeastaan edes naisena.
En häpeä koska mies osoittaa niin selvästi tykkäävänsä ja sanookin sen. Ikää 38v ja 12v suhde. Silti olen sitä mieltä että maha on liian iso, inhoan sitä kun istuessa tulee makkarat mahan kohdalle, mutta seksissä en sitä ajattele.
En häpeä. Mies tykkää rinnoistani ja vartalostani tosi paljon ja näyttää myös sen.
En häpeä. Mies kehuu. Olemme molemmat 28v, seurustelemme. inhosin joskus jalkojani, en enää.
En häpeä, olen 56 v nainen, kaikki miehet on tykänny aina mun kropasta, kurveista, muodoista, pehmeydestä. Koen itsekin olevani oikein hyvä ja naisellinen haluttava nainen :D Ja onhan se tosi mukavaa kun aina kehutaan.
En juurikaan häpeile itseäni kaulasta alaspäin. Häpeän eniten kasvojani ja eksän kanssa suostuin seksiin vain pimeässä.
En häpeä. Mulla on hyvin hoidettu aikuisen naisen vartalo ja rakastava puoliso. Keksityn nautinnon antamiseen ja vastaanottamiseen. N38
En ole vuosiin harrastanut seksiä. Tänä aikana pääni on alkanut voimakkaasti kaljuuntua, jonka kanssa olen sinut. Mutta aatteluttaa tai jollei pelota niin ainakin hieman jännittää miten nainen suhtautuu hyvin karvaiseen selkääni. - Aivan kuin ne kaikki hiusket, joita aikanaan oli päässäni kasvaisi monikertaisesti selässäni.
Ihailen vartaloani. Treenaan salilla aktiivisesti ja syön fiksusti, joten vartaloni näyttää paremmalta kuin 99% ikäisistäni. Olen helvetin ylpeä kropasta.
Häpeän todella paljon. Olen aina hävennyt. Minulla ei ole ylipainoa mutta kaikkea muuta vikaa, epätasainen iho, karvoja väärässä paikassa, selluliittia, rumat nännit, pömppämaha jne. Mies sanoo jotain nättiä toisinaan mutta en usko että tarkoittaa oikeasti sitä, luulen että kehuu säälistä. Yhdessä ollaan oltu 19 vuotta, ikää 39 vuotta. Seksi ahdistaa jos ei ole pilkkopimeää koska tunnen itseni niin vastenmieliseksi.
Silloin kun vielä oli seksiä, en hävennyt. Siitä on oikeasti tosi kauan. En enää pystyisi.
Häpeän, niin säälittävää kuin se onkin. Nykyään en pysty ollenkaan seksiin.