Rehellisesti: häpeätkö vartaloasi seksissä?
Mitä kohtaa eniten? Ikäsi ja suhteen kesto? Onko mies kehunut vartaloasi?
Kommentit (148)
En todellakaan häpeä, päinvastoin. Olen ikäisekseni (49 v.) tosi hyvässä kunnossa, hoikka ja sopivan lihaksikas. Vähän on nahkaa kurtussa ja muutamia arpiakin löytyy mahasta ja rinnasta, mutta niistä huolimatta näytän oikein hyvältä.
Häpeän tissejäni jotka aina olleet pienet ja nyt imetysten jälkeen riippuvat. Aikanaan mieheni sanoi niiden olevan mukavasti käteen mahtuvat, nykyään ei ole sanonut mitään. Tarviaisin kehuja vartalostani vaikka toisaalta jo se että mieheni haluaa minua pitäisi riittää. 33v ja suhdetta takana 12v
En ole harrastanut seksiä, mutta varmaan häpeäisin. Ainakin av:n juttujen mukaan olen kai luuviulu ja lättäperse. Alapääkin ruma.
N21
En häpeä pätkääkään ja mittani 160/127. Käyn kylpylöissä ja ja harrastan seksiä. En edes tiedä mistä sellaisen häpeän tunteen saa. Tuedän että olen ihana ja kaunis. Ja mieskin tykkää.
En häpeä, mutta jos mieheni olisi todellinen Adonis, niin varmaan häpeäisin...
En enää. Aluksi riippuvat rintani hävettivät. Olen melko rintava ja ne alkoivat riippua heti 2kymppisenä.
Mitä tarkoitatte miehen kehuilla? Pitääkö miehen kehua muotoja tai jotain? Ja kyse siis aikuisista naisista, jotka haluavat kehuja.
Häpeän. Olen ensin laihtunu suhteen alussa 4kg ja kaikki ja vähä extraa eli 6kg on tullu takasi. Nyt mitat 174/74. Olen mielestäni hyvännäköinen vaatteet päällä, mutta ilman on keskivartalo aika löysän näköinen. Mies kyllä lähes päivittäin kehuu kauniiksi ja pitää erityisesti pepustani. Ikää 26v ja suhdetta 6v
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:17"]
Jos häpeää eikä mies siitä huolimatta kehu, pitäisikö erota? Ap
[/quote]
Kannattaa hoitaa häpeä pois eikä odottaa nostatusta mieheltä. Joko hyväksyt itsesi nykyiselläsi tai tee jotain vartalollesi ja itsetunnollesi. Itselläni on pienet rinnat ja asia on mulle ok. Mies pitää niitä sopivina, mutta en suinkaan halua kuulla palautetta upeista rinnoista, sillä sehän ei ole totta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:02"]En häpeä. Nautin vartalostani. Mieskin nauttii. N 37
[/quote]
Hahaha, mitä naiset tarkoittavat sanoessaan nauttivansa vartalostaan?? Voiko mies nauttia vartalostaan?
En häpeä enää. Nuorena häpesin pieniä rintojani, enkä muutenkaan tykännyt itsestäni yhtään. Mietin kokoajan miltä näytän mieheni silmissä. Nyt 45-v en enää häpeä. Painoa on kertynyt 10 kg lisää (en ole ylipainoinen, vaan hoikahko vieläkin) ja se ja ilmeisesti raskaudet ja imetykset ovat kasvattaneet kuppikokoani kolmen koon verran. Tykkään tisseistäni nykyään oikein kovasti. Nuorena inhosin myös peppuani, se kun oli liian iso, no nythän se onkin muodikas!
En tiedä itsekään mitä on tapahtunut, onko se vain ikä ja kypsyminen vai mikä, mutta nykyään pidän itseäni kauniina ja seksikkäänä ja kyllähän se heijastuu sitten seksiinkin. Tunnen itseni naisellisemmaksi tällaisena vähän pulskempana, nuorena en lihonut vaikka kuinka söin.
Mies ei ole koskaan kehunut, toivoisin että joskus kehuisi, mutta ilmankin pärjää. Nyt ihan viime aikoina mies on pari kertaa seksin aikana kuiskannut, että "olet ihana", saan orgasimin melkein jo siitä ;). Miehet ei ymmärrä miten tärkeää kehuminen on naisen itsetunnolle, nimenomaan sen oman miehen kehut. Jos tietäisivät, mitä se tekee naiselle, varmaan kehuisivat, vaikka joutuisivat pikkuisen huijaamaan. Kun tuntee olevansa pidetty, ihailtu, rakastettu ja haluttu, on onnellisempi ja se heijastuu koko parisuhteeseen ja myös sinne sänkykammariin.
En.
Bmi 22
Ikää 46
Mies kehuu paljon sanoo, että vartaloni on luotu naimiseen... Exän kanssa olin yhdessä 20 vuotta, eikä hän koskaan kehunut, vaikka nuorena tissitkin olivat oikeassa paikassa.
Kummasti tämä miehen kehuminen on nostanut oman seksihalukkuuteni potenssiin sata...
Kyllä häpeän ja kovaa. Olen aina hävennyt. Kun olin nuorempi sanottiin että se on sitä teini-iän epävarmuutta, pian se ohi menee, mutta kolmekymppiä meni rikki monta vuotta sitten eikä häpeä ole mennyt minnekään. Olen normaalipainoinen, mikään paikka ei roiku enkä ole mistään kohtaa mielestäni epäsuhtainen, mutta ruma olen siltikin. Persuuksissa näkyy selluliittia, vatsa on litteä vain kun oikein yrittää sisään vetää, ja ihoni on epätasainen. Karvoja kasvaa väärissä paikoissa, ja poistinpa ne nyppimällä tai ajelemalla, seurauksena on aina punotusta, karvojen sisäänkasvua ja ihottumaa. Ei kovin viehättävää ei.
En ajattele että kaikkien meistä pitäisi näyttää valokuvamalleilta, mutta en näe mitään järkeä esitellä rakkaalle puolisolleni jokaikistä vikaani. Niinpä minulta onnistuu seksi vain pimeässä tai vaatteet päällä. Olen monta kertaa oikeasti yrittänyt tehdä miehen mieliksi, mutta se pakkoalastomuus on aina päättynyt itkuun ja seksihalujen menemiseen molemmilta useaksi päiväksi. Puolison kehut eivät näiden 12 vuoden aikana ole muuttaneet asiaa yhtään miksikään. Kai hän haluaa edelleen uskoa että kun tarpeeksi jankkaa, alkaisin uskoa kuulemaani, mutta niin typerä minä en sentään ole. Hän voi pitää minua nättinä, mutta itselleni tulen aina olemaan rumilus, eikävätkä sitä tuhannet kauniit ja rakastavat sanat voi valitettavasti muuttaa. Välillä säälittää miesparan puolesta, kun on saanut näin ongelmaisen puolison ristikseen.
En häpeä. Olen lihonut lähemmäs 30 kg enkä siltikään häpeä. Miksi häpeäisin ja pilaisin seksielämämme sillä häpeilyllä kun mies edelleen haluaa minua niinkuin ennenkin. Naiset tekevät turhaan itselleen ongelmia näistä asioista ja pilaavat näin seksielämänsä. Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin epävarmuus ja valittaminen. Ei edes ne selluliitit ja löllö vatsa, joita teidän miehet ei edes huomioi ennenkuin itse otatte asian esille.
Häpeän vähäsen. Olen hoikka, mutten timmi ja vatsaan tulee tietyissä asennoissa makkaroita. Rintani on hieman eri kokoa ja ne ovat alkaneet jo vähän riippua. Toivoisin rintojen olevan kuppikokoa pienemmät. Minulla on huono verenkierto ja jalkani ovat kylmät. Varpaani ovat lyhyet ja kippurat. Minulla on selässä pientä aknea. Yläreisissäni ja pakaroissani on rumia vaaleita raskausarpia sekä selluliittiä hieman. Bikinirajan ylläpito on ollut vuosia tuskien taistelua, koska herkkä ihoni menee heti näpyille ja pitkäkestoisille arville, kun sheivaan. Muuten olen tyytyväinen. Näistä vioista johtuen en olekaan harrastanut seksiä vuosiin ja olen päättänyt olla ikisinkku. -N31:)
En häpeä. Nautin vartalostani. Mieskin nauttii. N 37