Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: häpeätkö vartaloasi seksissä?

Vierailija
17.03.2015 |

Mitä kohtaa eniten? Ikäsi ja suhteen kesto? Onko mies kehunut vartaloasi?

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä, mutta mistä en tykkää on pullea pimpero. Takaapäin katsottaessa; kun olen kumartuneena alaspäin, pilluni näyttää pullealta, jotenkin liian mehevältä.

Silloinhan sun pimpero on just hyvä näöinen

Vierailija
142/148 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän peräpukamiani. Pyllyreikä räjähti kahden raskauden aikana.

Isot tissini on muuten ihan ok, mutta se hävettää kun ne läiskyy holtittomasti takaapäin rynkytettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamia häpeän niin paljon, etten ole enää koskaan miehen kanssa, jos nykyinen suhde loppuu. Olen katkera ja surullinen asiasta.

Muuten en häpeä, rakastan vartaloani.

Vierailija
144/148 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene hoitamaan niitä peräpukamianne pois. Ne voidaan sitoa. Suolistokirurgit ovat hyviä tekemään leikkauksiakin. Minulta on leikattu 1/3 pois peräaukosta kun siihen tuli sellainen todella syvä haavauma - ei peräpukama - ja kaikki uloste jumittui sinne. Jos en olisi hakeutunut hoitoon niin tilanne olisi voinut mennä niin pahaksi että olisin saanuta avanteen eli minulle viime tippa. 

Kyllä niillä miehilläkin on tämä vaiva. Menkää tarkastuttamaan ne omanne että ne eivät ole mitään muuta esim juuri haavaumia, joista voi tulla syviä ja kroonisia. Peräpukemien poishoitamaminen luetaan 'kauneusleikkaukseksi'. TERVEYS ON TÄRKEÄÄ ja iän mukana nuo vaivat eivät ainakaan parane itsestään, vai?

Sitten monille tulee lisäksi vielä nk umpipusseja jotka voivat tulehtua. Pienet siemenet saattavat jumittua niihin ja aiheuttaa umpipussitulehduksen joka on kivulias ja pitkäaikainen vatsakipu. Siitä voi joutua antibioottitiputukseen ihan sairaalaan jos todella paha. On tullut mieleen että aiheuttavatko nämä umpipussit just sitä että vanhoilla ihmisillä on 'turvonneet' vatsat - ei sellaiset kivat nuorten ihmisten vatsat!

Vierailija
145/148 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-30v nainen oon,eiköhän me kaikki synnyttäneet häpeä itseämme ja markkina-arvoamme

Vierailija
146/148 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheesta häpeän. Mies on sanonut ettei koe mitään tarvetta katsella tai koskea vartaloani.

Vierailija
147/148 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette mene hoitamaan niitä peräpukamianne pois. Ne voidaan sitoa. Suolistokirurgit ovat hyviä tekemään leikkauksiakin. Minulta on leikattu 1/3 pois peräaukosta kun siihen tuli sellainen todella syvä haavauma - ei peräpukama - ja kaikki uloste jumittui sinne. Jos en olisi hakeutunut hoitoon niin tilanne olisi voinut mennä niin pahaksi että olisin saanuta avanteen eli minulle viime tippa. 

Kyllä niillä miehilläkin on tämä vaiva. Menkää tarkastuttamaan ne omanne että ne eivät ole mitään muuta esim juuri haavaumia, joista voi tulla syviä ja kroonisia. Peräpukemien poishoitamaminen luetaan 'kauneusleikkaukseksi'. TERVEYS ON TÄRKEÄÄ ja iän mukana nuo vaivat eivät ainakaan parane itsestään, vai?

Tämä onkin yleinen harhaluulo, että (ulkoiset) pukamat olisi helppo hoitaa pois. Ei ole. Niitä ei voi "sitoa", niihin auttaa vain veitsi, eli leikkaus. Itsehän olen yrittänyt 3 kertaa päästä leikkaukseen, viimeisen kerran yksityisen kautta. Edes yksityinen kirurgi ei halunnut leikata, koska pukamat ovat sen verran pienet. Eli arpikudosta kuulemma muodostuu sen pukaman verran, joten ei ole järkevää. Vasta kuulemma sitten, jos sentin verran tai enemmän työntyvät ulos peräaukosta, niin leikattaisi..

Terveisin edellä kirjoittanut

Vierailija
148/148 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suhdetta. En ole koskaan hävennyt vartaloani. Se on vieläkin kaunis, vaikka olen  myöhäiskeski-ikäinen.