Rehellisesti: häpeätkö vartaloasi seksissä?
Mitä kohtaa eniten? Ikäsi ja suhteen kesto? Onko mies kehunut vartaloasi?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:15"]
Mitä tarkoitatte miehen kehuilla? Pitääkö miehen kehua muotoja tai jotain? Ja kyse siis aikuisista naisista, jotka haluavat kehuja.
[/quote]
Että mies kertoo pitävänsä ja mistä pitää. Puhuu lempeitä. Samalla tavalla on kiaa kuulla kehuja vartalostaan ja siitä, miten sytyttää miehen kuin vaikka saada kauniita sanoja miten on suloinen tai hyvä lenkkikaveri. Etkö todella ymmärrä kehujen ja kauniiden sanojen merkitystä parisuhteessa? "Miksi sanoa rakastavansa, kun luvattiinhan se alttarilla"-asenteella elämä läpi ettei vaan voi syyttää heikosta itsetunnosta?
[/quote]
No mun mielestä kehuminen tarkoittaa ihan muuta kuin hyvän palautteen antaminen. Kehuminen on mairittelevaa ja epäaitoa, usein johonkin tavoitteeseen tähtäävää. Myönteistä palautetta tarvitsemme kaikki ja toivottavasti sitä annamme myös. Toki on mukava kuulla mieheltä kaikenlaista "söpöä", mutta kehuminen olisi turn off.
[/quote]
Imartelu on mairittelevaa ja epäaitoa. Uskoisin, että suurin osa ihmisistä, jotka sanovat toivovansa kehuja, tarkoittavat juuri ihan aitoa palautetta hyvistä asioista eikä mielistelyksi suollettuja valheita. Jos sanot kehuvasi lastasi, kun hän onnistuu, mitä tarkoitat sanomallasi?
[/quote]
Lasta kehutaan ja kannustetaan, ei aikuista naista.
En häpeä, miehen kanssa 8 vuotta, olen 42v. Mies ei kehu vartaloani, se ei ole siitä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:15"]
Mitä tarkoitatte miehen kehuilla? Pitääkö miehen kehua muotoja tai jotain? Ja kyse siis aikuisista naisista, jotka haluavat kehuja.
[/quote]
Että mies kertoo pitävänsä ja mistä pitää. Puhuu lempeitä. Samalla tavalla on kiaa kuulla kehuja vartalostaan ja siitä, miten sytyttää miehen kuin vaikka saada kauniita sanoja miten on suloinen tai hyvä lenkkikaveri. Etkö todella ymmärrä kehujen ja kauniiden sanojen merkitystä parisuhteessa? "Miksi sanoa rakastavansa, kun luvattiinhan se alttarilla"-asenteella elämä läpi ettei vaan voi syyttää heikosta itsetunnosta?
[/quote]
Nii, onko tää jotai suomalaista tuppisuumeinikiä et "kerran minulle kelpasit, niin kerron sitten kun et enää kelpaa".
Mä tykkään antaa kehuja miehelle jos ne ansaitsee, ja vaikka ei ansaitsisikaan, hehe. Tulee vaan parempi mieli kaikille. Ja tosiaan on kiva itsekin kuulla kehuja. Ne piristää päivää ja kuten joku sanoi, tuovat rohkeutta. Ei kaikki ole syntyjään itsevarmoja. Joidenkin täytyy opetella sitä ja saada vähän kehujakin että uskovat sen. Eikä se ole ulkonäöstä kiinni. Hyvännäköiselläkin voi olla huono itsetunto.
Kehutaan toisiamme naiset ja miehet!
Häpeän. Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Olen aina ollut epävarma itsestäni ja se on heijatunut siihen etten ole pitänyt huolta itsestäni. Kun aloititn tanssi, tulin enemmän sinuiksi itseni kanssa. Olen siis laihuliini ja pienirintainen.
Exä kehui joskus. Hänkin oli laiha, pidimme toistemme vartaloista, mutta emme omistamme. Hahah. Joskus ihmeteltiin ääneen että Miten sä voit pitää Mua haluttavana, entäs miten sä mua?
Nyt olen alkanut käymään salilla. Kai se tästä paremmaksi muuttuu. Nimenomaan alasti olen aina häpeillyt, eli siis seksissäkin.
N24
Seksin aikana on varmaan ainoa kerta, kun en häpeä vartaloani :D Siinä on muuta mielessä sillä hetkellä, enkä ajattele ollenkaan miltä näytän. Mies kehuu pyllyä ja tykkää siitä. N26
Häpeän. Ruma pillu. 30v olen. Mies kehuu usein eikä ymmärrä ollenkaan miksi häpeän.
Häpeän vatsaani ja reisiini ilmestyneitä selluliitteja. Häpeän ihottumaa joka puolella kehoani. Häpeän jalkakarvojani jos ne on jäänyt ajamatta, häpeän sheivailunäppyjä alapäässäni jos sellaisia on päässyt kehittymään. Häpeän alapääni hajuja ja makuja jos sitä ei ole juuri vähän aikaa sitten pesty. Häpeän sitä kun isot rintani valahtavat kainaloihin kun olen selälläni.
Mies kehuu niitä kohtia vartalossani joita en häpeä. Siitä voin hyvinkin päätellä ettei hänkään pidä niistä osista minussa mitä häpeän. Muutenhan olisin kuullut "sinulla on kaunis vatsa" ja mies hyväilisi sitä mielellään. Näin hän tekee esimerkiksi pepulleni, koska pitää siitä.
Suhteessa ollaan oltu kolmisen vuotta, minä 30 ja bmi n. 24
Häpeän. Yritän vain olla ajattelematta asiaa seksin aikana.. Makaan selälläni niin tissi valuu sivuille ja vatsa on ällöttävä.. Reidetkän ei varmasti kauheen kauniit ja takaapäin pantaessa voin vaan kuvitella miten perse ja selkäläskit hyllyy :,(
Häpeän vatsaani. Lantion ja vyötärönympärykseni on 128 cm :(
Kyllä, lantio ja vyötärö yhtä paksuja. Housujen koko 48.
Painoa 93 kg.
Onneksi mies ei käy kehumaan vartaloani, koska tietää, ettei se kovin hääppöinen ole.
Häpeän. Etenkin kun aina huono itsetunto ollut. On mulla kyllä aika pehmeät kurvitkin. Niitä en muuten häpeile, mutta seksissä kyllä. Pelkään etten kiihota miestä tarpeeksi kun on muhkuraakin jossain..Mies ei koskaan kehu, siksi tuntuu vielä pahemmalta. Ps. En halua tähän mitään laihduta sitten läski kommentteja.
En häpeä. Ikää 30v, suhde kestänyt kohta 9v. Jos joku kohta pitää kuitenkin valita niiin ehkä vatsa. En ole enää samanlainen vatsaltani kuin kaksikymppisenä. Mies kehuu.
Häpeän nykyään. Ennen kroppa oli hyvä (paitsi tissit...) ja nautin seksistä. Nykyään olen lihonut ja lössähtänyt ja tissitkin on edelleen rumat. Mies ei varsinaisesti kehu, tosin tietää, etten oikein tykkää kommentoinnista.
En häpeä vartaloani muutenkaan, niin miksi tekisin niin seksissä. Olen huolehtinut itsestäni henkistä kanttia myöten ja hyväksyn puutteeni. Tiedän olevani mieheni silmissä haluttava nainen ja kehut tuntuisi jotenkin teennäisiltä. Kehut kuuluvat pikkulapsille, aikuisena naisena en kaipaa niitä. Jollekin ne varmasti on mukavaa kuultavaa.
Häpeän ja paljon! Vatsa on mun heikoin kohta. Löysä röllykkä ja nyt kun painan 71,5 kg se on valtava taikinakasa. Helvetin ällöttävä.
18 vuotta miehen kanssa yhdessä, 39 v. Mies kehuu mun vartaloa eikä ymmärrä miksi inhoan sitä.
Ikä 45v. Suhde kestänyt 19v. Ja häpeän. Varsinkin mahaani. Se röllykkä siinä ja muutama ylikilo. Mieheni kyllä kehuu minua ja tiedän, että kelpaan hänelle sellaisena, kuin olen. Ja tiedän, että olen edelleen haluttava miehen silmissä. Tosin epäilen sitäkin aina silloin, kun itselle tulee ne heikot hetket ja jolloin oma kroppa todella etoo täysillä. Minkäs teet ja tiedostan, että suurin ongelma on omien korvieni välissä. Joo ja valossa en halua enää harrastaa seksiä.
Ongelma on varmaankin niillä entisillä täydellisillä naisilla joilla raskaus ja ikä on tuonut muutosta kehoon ja mieleen. perusterveitsetuntoinen nainen ei noista ole moksiskaan ,vaan antaa palaa ja loiskua petissä täysillä.