Putin palasi
Veikkaan että piti lomaa koska luvassa on pitkä sota ja hyökkäykset suomeen ja viroon mm.
Kommentit (8)
No ei tää mikäaän provo ole. Mikä on pma teoriasi? Oletko edes seurannut koko putinin toimintaa? Olet sitten ihmeissäs kun venäjä tulee pohjoisessa rajan yli.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 07:56"]
No ei tää mikäaän provo ole. Mikä on pma teoriasi? Oletko edes seurannut koko putinin toimintaa? Olet sitten ihmeissäs kun venäjä tulee pohjoisessa rajan yli.
[/quote]
Joo joo mene nukkumaan.
Mene itse, minä käyn töissä. Sinä varmaan istut kotona jaluet palstaa ja auot päätäs siellä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:01"]
Mene itse, minä käyn töissä. Sinä varmaan istut kotona jaluet palstaa ja auot päätäs siellä.
[/quote]
No tee sitten töitä ja jätä ajatteleminen ja Putin teoriat viisaammille.
No mikähän siinä on ettei saisi sanoamitä ajattelee, jätä ajatteleminen muille.
täällä saa puhua vain ," mieheni petti, minä petin, ajoin pimpulin " ja muuta paskaa. Mitä se sinulle kuuluu jos asiani menee näiden suosituimpien aiheiden ohi, etkä kestä ajatusta että teoria voi toteutua tulevaisuudessa. Ei ukrainan tilannekaan ollut tiedossa aluksi.
Joo pistä vaan teorioita, en osallistu enää tähän keskusteluun/häiritse sinun ketjua. Moikka.
Mulla on vähän samanlaiset ajatukset. Putin on arvaamaton suuruudenhullu patologinen valehtelija. Ps. Tuo sinun kommentoija taisi nousta ylös väärällä jalalla...
Mä pidän sen provokoulun joku päivä. Osallistu sinäkin siihen, niin saat hieman parempia aloituksia.