Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Adam Driver mielestäsi komea?

Vierailija
10.12.2021 |

Mimusta on tosi miehekäs ja komea

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naamasta, ja netti täynnä pettämisjuttuja, niin vähän ällöttää koko tyyppi. Driver on siis naimisissa.

Pettämisjuttua? What? Oon kuvitellut, että Adam on tosi uskollinen pitkäaikaiselle vaimolleen. Tell me more!

Ehei, Driver on kova naistenmies. Täällä jotain, googlaamalla löytyy lisää:

https://www.reddit.com/r/adamdriverfans/comments/cu6kp5/blind_item_mast…

Vierailija
62/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naamasta, ja netti täynnä pettämisjuttuja, niin vähän ällöttää koko tyyppi. Driver on siis naimisissa.

Pettämisjuttua? What? Oon kuvitellut, että Adam on tosi uskollinen pitkäaikaiselle vaimolleen. Tell me more!

Okei, meni kyllä maku :( Adam on ollut pitkään päiväunieni kohde, mutta karisma ja viehättävyys miehestä karisee heti kun paljastuu naistenmieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, meni kyllä maku :( Adam on ollut pitkään päiväunieni kohde, mutta karisma ja viehättävyys miehestä karisee heti kun paljastuu naistenmieheksi.

Pitkään on ollut myös juttuja, että avioliittonsa on... erikoinen ja vähän väliä hajoamisen partaalla. Eivät ilmeisesti asu yhdessä. Driverilla kuulemma muutenkin nihkeä suhtautuminen taviksiin. Tiedä sitten.

Vierailija
64/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin kuuma <3 aaah…

N28

😂

Vierailija
65/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulee mieleen Hessu Hopo? 😅

Vierailija
66/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään on ollut myös juttuja, että avioliittonsa on... erikoinen ja vähän väliä hajoamisen partaalla. Eivät ilmeisesti asu yhdessä. Driverilla kuulemma muutenkin nihkeä suhtautuminen taviksiin. Tiedä sitten.

Mitä ihmettä.. jotenkin aina kuvitellut Adamin olevan jalatmaassa-tyyppiä, hiljainen ja vähän nörtti, uskollinen ja rakastava aviomies. Fy fan nyt kun nämä kaikki paljastui mulle. Enpä enää haaveile tästä miehestä päiväunilla.

Vierailija
67/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi.

Onpas koominen tuo Burberryn mainos. Tulee mieleen Zoolander-leffa.

Siis olen tykännyt kyseisestä hepusta Girlsistä asti, on mielestäni todella karismaattinen ja komea, mutta tuo mainos 🤭🤣🤣 apua. No, eihän sitä aina voi onnistua valitsemaan oikeita rooleja.

Vierailija
68/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka ollakaan? Kuka ei olisi, jos olisi nuori, mies ja Hollywoodissa.

Vierailija
69/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette tuon näköistä miestä pitäneet jonain uskollisena yhden naisen ihanana miehenä? Ai siksi, koska on ruma naamasta ja leuaton?

Jo tuon silmistä näkee että on täysin kylmä ihminen. Menisi pärstäkertoimen perusteella psykopaatista.

Vierailija
70/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luominen apina.

Vierailija
71/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää eksältäni. Ihastuin komeaan ulkonäköön, mutta mies oli täysi narsisti. Alisti, sai minut epäilemään riittävyyttäni ja tuhosi itsetuntoni. Vertasi minua ovelasti eksiinsä ja muihin naisiin.

Vierailija
72/84 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä erityisemmin

Vierailija
73/84 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perinteisellä tavalla komea. Hän on kuitenkin karismaattinen ja hänestä huokuu sellaista seksuaalista energiaa. Jotkut miehet ovatkin ihmetelleet tässä ketjussa, että mitä ihmeellistä Adamissa on. Ei se ole se ulkonäkö vaan se energia mitä ihminen levittää ympärilleen. Adamissa on vain jotakin viehättävää, vaikka hänellä on iso nenä ja hörökorvat, joita pidetään yleensä rumina piirteinä. Naiset eivät viehäty samalla tavalla ulkonäöstä niin kuin miehet. Monet pikkuseikat vaikuttavat asiaan paljon.

Vierailija
74/84 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan aku hirviniemeltä.

Vierailija
75/84 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Adamia komeana pitävät naiset ovat mitään missejä itsekään.

Mä olen kasvoiltani ihan tavallinen ja olen ylipainoinen, en siis mikään missi. Adam Driver on mun mielestä kaikkea muuta kuin komea. Vastenmielisen ja tylyn näköinen tyyppi, yöks. Mä pidän komeina esim. George Clooneyta, Jason Momoaa. Sun logiikan mukaan mun pitäisi olla missitasoa, että voisin pitää noita miehiä komeina.

Ei se miesmaku siitä omasta ulkonäöstä riipu.

Vierailija
76/84 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette tuon näköistä miestä pitäneet jonain uskollisena yhden naisen ihanana miehenä? Ai siksi, koska on ruma naamasta ja leuaton?

Jo tuon silmistä näkee että on täysin kylmä ihminen. Menisi pärstäkertoimen perusteella psykopaatista.

Kyllä, täysin kylmä ihminen! En ymmärrä miten tuota miestä voi pitää ihanana. Tuolla aiemmin jo kirjoitin, että on tylyn oloinen. Vastenmielinen, mies joka ei välitä muiden tunteista. Ilmeetön, ei hymyile.

Vierailija
77/84 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi.

Onpas koominen tuo Burberryn mainos. Tulee mieleen Zoolander-leffa.

Siis olen tykännyt kyseisestä hepusta Girlsistä asti, on mielestäni todella karismaattinen ja komea, mutta tuo mainos 🤭🤣🤣 apua. No, eihän sitä aina voi onnistua valitsemaan oikeita rooleja.

Mainoksia tehdään rahan ei roolien takia.

Vierailija
78/84 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Vierailija
79/84 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän hänen tarvitse olla kenenkään "taviksen" kanssa. Saisi haluamansa naisen vain sormiansa näpäyttämällä, taviksen tai julkkiksen. En ymmärrä.

Vierailija
80/84 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin, että on skorpioni horoskoopiltaan. Se selittääkin paljon, ainakin kylmän ja psykopaattisen katseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan