Onko Adam Driver mielestäsi komea?
Kommentit (84)
Heti ensivilauksella pisti silmään tähtien sota elokuvissa, kun koko näyttelijää en sitä ennen tiennyt. Ja minusta hän on kuuma. Juuri sitä tyyppiä, joka vetoaa minuun. Ei kaikki naiset viehäty jostain Brad Pitt henkisistä...
On tosi komea. Ja vaikuttaa myös mukavalta ja mielenkiintoiselta tyypiltä siviilissä. En vaan yhtään tykkää hänen tavastaan näytellä. Näen vaan Adam Driverin joka seilaa leffasta toiseen enkä mitään hahmoa. Se feikki italianaksentti uudessa gucci-leffassa on trailerin perusteella niin järkky, mamma mia.
En usko, että Adamia komeana pitävät naiset ovat mitään missejä itsekään.
Ei ole minun makuun. Liikaa nenää ja liian vähän leukaa.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole kyllä yhtään pallinaama. On kyllä tosi kuuma.
Vaan hevosnaama.
En ole koskaan tykännyt liian kauniista pojista. Adam Driver on mielestäni täydellinen, tumma, kiihkeä, fiksukin, mitä olen häntä haastatteluissa kuunnellut. Tämä on minun mielipiteeni. Ehkä hän on tosielämässä varsinainen paskapää, en tiedä. Mutta ulkonäöllisesti tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on outoja miesmakuja välillä. Esim. juuri tämä ukko, sitten Ryan Gosling ja Benedict Cumberbatch. Objektiivisesti rumia/taviksia kaikki. Ovat varmaan tehneet naisiin vetoavia rooleja. Ainakin Gosling on mestari siinä.
Eivät ole taviksia vaan tosi hyvän näköisiä. Miehet tykkää pumpatuista bodareista ja siksi ne kuvittelee, että naiset tykkää myös.
Adam Raamatussa oli se joka söi kielletyn hedelmän ...
Pilaa kaikki elokuvat jossa näyttelee. Uudet Star Warsit oli tuskaa katsoa kun tämä juustonaama ilmestyi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi.
Onpas koominen tuo Burberryn mainos. Tulee mieleen Zoolander-leffa.
Star Warsissa oli ihan huippuseksikäs.
Brrrrr, ei Cumberbatchille ja Driverille. C.Farrell <3
No naamasta ei näytä hyvältä, mutta kroppa on kuosissa, kädet erityisesti tosi seksyt kuten allaolevassa kuvassa näkyy😘🤤
https://www.interviewmagazine.com/wp-content/uploads/2016/11/img-adam-d…
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naamasta, ja netti täynnä pettämisjuttuja, niin vähän ällöttää koko tyyppi. Driver on siis naimisissa.
Pettämisjuttua? What? Oon kuvitellut, että Adam on tosi uskollinen pitkäaikaiselle vaimolleen. Tell me more!
Vierailija kirjoitti:
Pilaa kaikki elokuvat jossa näyttelee. Uudet Star Warsit oli tuskaa katsoa kun tämä juustonaama ilmestyi.
Mikä ihmeen juustonaama? Tarkoitatko "butterface"? Se olisi suomeksi voinaama. Mutta miehestä ei oikein voi sanoa noin, koska sanonta tulee sanoista "but her face".
Ei.
Suoraan sanottuna ruma mies hörökorvineen ja tihrusilmineen. Yhtään elokuvaa en oo kysesiseltä tyypiltä nähny, joten en osaa karismasta sanoa, tuskin muuttuis mielipide kuitenkaan.