Onko Adam Driver mielestäsi komea?
Kommentit (84)
En mä osaa sanoa kuka nyt sit on komea sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta hemmetin kuuma hän on.
Siis miehenä on vaikea käsittää näitä, jotka sanoo, että on kuuma :O Tolla tyypillähän on helvetin iso nenä ja hörökorvat.... ettekö te nää? Hyvännäköiset hiukset sillä on, mutta muute tosi juutalaisen näköinen. Tykkään hänestä tosin näyttelijänä, mutta komea tai seksikäs tuo mies ei naamastaan ainakaan ole. Jos ei olisi julkkis, niin ei kyllä Tinder laulaisi hänen suuntaansa naisten toimesta. Anteeksi en halua olla ilkeä, sillä en itsekään mikään komistus ole. m31v
Ei ole perinteisen komea.
On hyvä näyttelijä. Karismaattinen ja fiksu. Hauskakin.
En ymmärrä, että häntä pidetään yleisesti hyvännäköisenä, mutta Aku Hirviniemeä ei. Hehän ovat kuin kaksi marjaa.
Oioi ns. Big Dick Energyä. Toimii hyvin mulle.
Olen tosi puutteessa ja Adam Driverista haaveilu toimii minulla hyvin unelmissa... On varmaan hyvä sängyssä. Miehekäs ja komea ja ottaa naisen.
Ei ole komea. Näyttää aina jotenkin tylyltä ja ilkeältä. Ei yhtään mun makuun.
No ei ole. Isot miestissitkin vielä, vaikka kuinka treenaisi. Lisäksi ärsyttävä näyttelijä, Kylo Ren hahmo oli vitsi suorastaan.
Lopulta aika harva ihminen herättää mussa puhtaasti ulkonäöllään varsinaista vastenmielisyyttä. Adam Driver sattuu kuulumaan tähän harvaan joukkoon. Syytä en osaa sanoa. Kaiketi hällä on omaan silmääni jotenkin liian kummalliset kasvot ja turhan kalpea iho.
Ei ole sellainen perinteisen komea, mutta hän on hyvin karismaattinen ja kiinnostavan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miehenä on vaikea käsittää näitä, jotka sanoo, että on kuuma :O Tolla tyypillähän on helvetin iso nenä ja hörökorvat.... ettekö te nää? Hyvännäköiset hiukset sillä on, mutta muute tosi juutalaisen näköinen. Tykkään hänestä tosin näyttelijänä, mutta komea tai seksikäs tuo mies ei naamastaan ainakaan ole. Jos ei olisi julkkis, niin ei kyllä Tinder laulaisi hänen suuntaansa naisten toimesta. Anteeksi en halua olla ilkeä, sillä en itsekään mikään komistus ole. m31v
Tervetuloa 2020-luvulle, voidaan pitää komeana ihmistä joka ei mene yhteen tiettyyn muottiin :)
Ei ole komea. Erikoisen näköinen.
Komeus on paljon muutakin kuin kasvot. Kroppa on timmissä kunnossa ja pituutta löytyy 189 senttimetriä. Miinusta antaisin hörökorvista. Ne eivät ole miehekkäät ellei satu olemaan kukkakaalityyliä. Hiuksilla peittelee.
On! Harvoin kolahtaa kenenkään miehen ulkonäkö tuolla tavalla.
Piti googlettaa.. Keanu Reevesin vähemmän komea veli tms.
No, oli pakko käydä googlaamassa kuka tuo on, mutta ei ole omasta mielestäni lainkaan komea, vaan tulee mieleen köyhän miehen Keanu Reeves. Tai siis, onhan kaikki ihmiset komeita ja kauniita, mutta ei mitenkään silleen erityisemmin nyt juuri hän.
Luin youtubessa kommentin jossa sanottiin Finn Wolfhardin näyttävän nykyään aivan kuin sisäsiittoisemmalta Adam Driverilta...