Moni tuttavani on ottanut rokotteen painostuksesta ja pelosta, ei omasta tahdostaan
Kysellyt vähän jo moni on ottanut koska ei "pääse tapahtumiin" tai koska "muut pitää huonona" Eikö ole sairasta? Omasta tahdostaan eivät siis ole sitä ottaneet, vaan media on pelotellut ja painostanut ottamaan.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko tuttavasi on jättänyt rokotteet ottamatta painostuksesta ja pelosta? Minä tunnen tällaisia. Eivät halua rokotetta, koska pelkäävät että se on myrkkypiikki, jonka mukana heihin asennetaan mikrosiru, tai joka muuttaa heidän dna:a pysyvästi. Lukevat netistä näitä salaliittoteorioita ja hurjia tarinoita tappavista rokotehaitoista ja uskovat ne. Pelkäävät että rokotetut kuolevat muutaman vuoden sisällä jne. Näitä painostettuja ja peloteltuja rokotteesta kieltäytyjiä on tälläkin palstalla runsaasti.
Milloin sinunlaiset öy höt tajuavat että meillä piikittömillä on ihan oikeat syyt olla ottamatta rokotetta.? Jokaisella on vielä toistaiseksi mahdollisuus netin käyttöön ja tieto on kaikkien saatavilla, joten turha väittää salaliittoteorikoiksi. Tiedot ja tilastot rokotehaitoista on kaikkien nähtävillä, mutta pidä sinä vain se pää syvällä siellä anu ksessa ja nauti aromista.
Se sinun vippilippus on niin arvokas, että voit pyyhkiä sillä pas kan rusk ean per sees!
"Tiedot ja tilastot rokotehaitoista on kaikkien nähtävillä,..."
Tiedot ja tilastot maallikoiden ilmoittamista ja arvioimista "rokotehaitoista" on tosiaan kaikkien saatavilla. Mitään yhteyttä oireiden välillä rokotteisiin ei ole missään todennettu, tai sen arviointia, onko vaikkapa mustelma "vakava rokotehaitta". Nämä tilastot kertovat täysin ihmisten subjektiivisista kokemuksista. Vitsikkäästi on verrattu vaikkapa, että jäätelönsyönti lisää hukkumiskuolemia. Samanlainen juttu.
Virallisessa haittaimoitusrekisterissä mustelmaa ei voida luokitella vakavaksi rokotehaitaksi, jos et siis satu tietämään. Vakavia haittoja ovat kuolema, hengenvaara, sairaalahoitoon joutuminen tai sairaalahoidon pitkittyminen, pysyvä vamma tai alentunut toimintakyky (esim. työkyvyttömyys), synnynnäinen epämuodostuma tai muu synnynnäinen poikkeavuus. Joten vähättelysi ei nyt ole oikein kestävällä pohjalla.
Puolisoni painostettiin työpaikalla ettei täällä yksi ala rokottamattomana pyörimään. Minä menin suosilla kun olen riskiryhmässä. Mun kehotuksesta puolisoni ei mennyt rokotukseen ja tosi hyvä että työpaikkalla se vaadittiin. Kyllä hän on itsekkin tyytyväinen että työpaikalla vähän annettiin potkua.
En kehtaisi kuormittaa teho hoitoa rokottamattomana ja viedä muilta sairailta paikkaa jos sen vakavan henkeä uhkaavan koronan saisi. Toivottavasti selviää kotihoidolla.
hellanlettas, kun pikku janipetteli ja millamalia pelkäävät lokotetta!
kynikus kirjoitti:
hellanlettas, kun pikku janipetteli ja millamalia pelkäävät lokotetta!
Onhan se aina hyvä projisoida omat pelkonsa muihin...
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni painostettiin työpaikalla ettei täällä yksi ala rokottamattomana pyörimään. Minä menin suosilla kun olen riskiryhmässä. Mun kehotuksesta puolisoni ei mennyt rokotukseen ja tosi hyvä että työpaikkalla se vaadittiin. Kyllä hän on itsekkin tyytyväinen että työpaikalla vähän annettiin potkua.
En kehtaisi kuormittaa teho hoitoa rokottamattomana ja viedä muilta sairailta paikkaa jos sen vakavan henkeä uhkaavan koronan saisi. Toivottavasti selviää kotihoidolla.
Eihän tuosta ota seppäkään selvää. Onko rokote tuhonnut jo ne loputkin toimivat aivosolut?
Herranjestas kuka saa ne ongelmat rokotteesta.
Kaikilla on oikeus valita itse mitä tekee.
Ei kai niitä yleensä ottaen kukaan erityisesti "halua". Sairauksien ja tautien hillitsemiseksi niiden ottaminen on joko välttämätöntä tai suotavaa.
Nop sehän on hyvä vaan, saada kavereilta apua jos oma järki ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko tuttavasi on jättänyt rokotteet ottamatta painostuksesta ja pelosta? Minä tunnen tällaisia. Eivät halua rokotetta, koska pelkäävät että se on myrkkypiikki, jonka mukana heihin asennetaan mikrosiru, tai joka muuttaa heidän dna:a pysyvästi. Lukevat netistä näitä salaliittoteorioita ja hurjia tarinoita tappavista rokotehaitoista ja uskovat ne. Pelkäävät että rokotetut kuolevat muutaman vuoden sisällä jne. Näitä painostettuja ja peloteltuja rokotteesta kieltäytyjiä on tälläkin palstalla runsaasti.
Tuo mikrosiru on olemassa varsinkin USA:ssa, mutta sitä Ei rokotteessa laiteta, sillä rokotteet laitetaan olkavarren lihakseen.
Siru laitetaan ranteeseen tai otsaan ihon alle, jossa ihon lämpötila on sirulle sopivin. Yleensä ihminen itse sen laittaa piikkilaastarin muotoisena, joka sisältää nanorobotteja ja lusiferaasientsyymiä, eli biologista valoa, joka skannerin alla paljastaa siruun syötetyt tiedot. Nanorobotit sisältävät ihmisen henkilötunnuksen ja muita tietoja, jolla voi tulevaisuudessa maksaa. Toivottavasti se EI tule koskaan Suomeen, ainakaan pakollisena, sillä voi olla vaikutusta ihmisen psyykeen. Jokaisen ihmisen tiedot menevät nanoroboteista satelliittien kautta USA:n keskukseen.
Tämä ei ole salaliittoteoria, sillä siitä kertoi jo yli 10 vuotta sitten yksi sirun kehittäjistä ja se on myös ennustettu Raamatussa. Mikrosiruja on jo laitettu vuosia sitten myös joillekin suomalaisille, siitä on ollut lehtijuttuja. Se ei siis liity mitenkään koronarokotteisiin ja sellainen väärä informaatio pitäisi lopettaa.
Olipa hyvä nähdä tuo kirjoitus.
Siinä näette millaisin perustein osa jättää rokotteen ottamatta.
En sano että kaikki kieltäytyjät olisivat yhtä... hm, en keksi sopivaa sanaa mikä ei loukkaisi. Mutta osa on varmaan ihan älykkäitäkin. Se äly on vain ympäristön ja asenteiden leimaamaa. Siis lähes käyttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät itsenäisty koskaan, vaan ovat aina muitten painostettavissa. Säälittää jos joku pilaa terveytensä muitten painostuksesta.
Sitä ihmettelen kuka yksityishenkilönä uskaltaa painostaa ketään perheenjäsentänsä tai ystäväänsä ottamaan rokotteen. Jos jotain tapahtuisikin, niin eikö tuosta tulisi elinikäiset traumat, että minä olin osallisena painostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuossa tilanteessa varmasti kohta. Työpaikka menee tammikuussa, jos en ota rokotetta, eikä näin vanha enää voi työllistyä muualle.
Mulla ei mene työpaikka, mutta testeihin pitää mennä ennen töihin menoa, mutta onneksi voin tehdä etätöitä ja tosi harvoin pitää käydä toimistolla, mutta sitten on mentävä testin kautta.
Yhdet tutut olivat hyvin rokotevastaisia, mutta kun tajusivat, että eivät pääse matkustamaan minnekään, mieli muuttui äkkiä.
Ja hyvä niin, että ovat uskoneet viisaampia, vaikka sitten painostamalla. Loput jäärät ja muuten vaan aivottomat pitääkin sitten pakottaa tavalla tai toisella piikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät itsenäisty koskaan, vaan ovat aina muitten painostettavissa. Säälittää jos joku pilaa terveytensä muitten painostuksesta.
Sitä ihmettelen kuka yksityishenkilönä uskaltaa painostaa ketään perheenjäsentänsä tai ystäväänsä ottamaan rokotteen. Jos jotain tapahtuisikin, niin eikö tuosta tulisi elinikäiset traumat, että minä olin osallisena painostukseen.
Voi niinkin käydä, että rokottamaton läheinen saa vakavan koronataudin ja sitten alkaa syytellä itseään siitä, ettei patistellut riittävästi ottamaan rokotusta.
Joillain ihmisillä on päällä joku ihmeen esinumeerinen ajattelu. Kaikkiin asioihin liittyy riskejä, mutta eivät kaikki asiat ole yhtä riskialttiita.
"Tiedot ja tilastot rokotehaitoista on kaikkien nähtävillä,..."
Tiedot ja tilastot maallikoiden ilmoittamista ja arvioimista "rokotehaitoista" on tosiaan kaikkien saatavilla. Mitään yhteyttä oireiden välillä rokotteisiin ei ole missään todennettu, tai sen arviointia, onko vaikkapa mustelma "vakava rokotehaitta". Nämä tilastot kertovat täysin ihmisten subjektiivisista kokemuksista. Vitsikkäästi on verrattu vaikkapa, että jäätelönsyönti lisää hukkumiskuolemia. Samanlainen juttu.