Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla pokkaa huutaa ihmiselle/ihmisille?

Vierailija
10.12.2021 |

Mitä ajattelet ihmisestä joka huutaa toiselle? Ymmärrän joskus puolisolle pienen huudon, mutta toisille ihmisille se on kyllä vähän epäasiallista ja tekee huutajasta hiukka oudon ja tosi nolojen tilanteiden ihmisen🙄

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto ei vaadi aikuiselta ihmiseltä 'pokkaa'. Joskus voi huutaa, jos se on tarpeen.

Vierailija
42/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijaan voi mennä laskemaan huutamista ja ihmettelemään. Kyllä. Tosi suojatussa ympäristössä jotkut elää elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on päässyt 20 ikövuoteen asti eikä kukaan ole huutanut niin elää tynnyrissä. Sanompa vaan.

Vierailija
44/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En periaatteesta korota ääntäni. Siinä vaiheessa jos ihminen joutuu (aikuisille) niin tekemään, on peli menetetty. Räyhääjät ovat säälittäviä.

Kovat on luulot. Veikkaanpa, että sinäkin huutaisit tosipaikan tullen, jos vaikkapa näkisit jonkun kiduttavan läheistäsi…

Vierailija
45/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 20-vuotias ja kukaan ei ole sinulle huutanut???????

Vierailija
46/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmat, isovanhemmat, tädit tai siskot?

Vierailija
47/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on päässyt 20 ikövuoteen asti eikä kukaan ole huutanut niin elää tynnyrissä. Sanompa vaan.

Elämä tuntuu varmasti pelottavalta, jos ei ole yhteydessä omiin aggression tunteisiinsa. Huuto on helppo tapa päästellä höyryjä, jotta ne eivät pääse jumiutumaan elimistöön aiheuttaen masennusta ja muuta mielipahaa.

Vierailija
48/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀👀👀👀

Vierailija
49/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En osaa huutaa. En huuda edes vihaisena, päinvastoin, ääneni muuttuu kylmäksi ja matalaksi. Pidän huutajia vähän primitiivisinä, eivät pysty hillitsemään itseään.

Sama täällä. Äitini huusi paljon kun olin pieni, nykyään en kunnioita ketään, joka huutaa muille. Ei ole sopivaa käytöstä aikuiselle.

Vierailija
50/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä kiinnosta edes ottaa selvää. Kun vaivautuu vähän käyttämään järkeään elämässä, ei joudu sellaisiin tilanteisiin, missä pitäisi olla ”pokkaa” huutaa.

Vierailija
51/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se normaalia että voi elää 20 vuotiaaksi niin? Suomessa?

Vierailija
52/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En periaatteesta korota ääntäni. Siinä vaiheessa jos ihminen joutuu (aikuisille) niin tekemään, on peli menetetty. Räyhääjät ovat säälittäviä.

Ja minä ihan periaatteesta annan kuulua, jos joku yrittää esim. vahingoittaa minua tai läheisiäni. Pidän aika onnettomana sellaista vässykkää, joka hiljaisena seisoo tumput suorina kun esim. joku ajaa autolla varpaille tai pyörällä päälle.

Vierailija
53/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, eikä kiinnosta edes ottaa selvää. Kun vaivautuu vähän käyttämään järkeään elämässä, ei joudu sellaisiin tilanteisiin, missä pitäisi olla ”pokkaa” huutaa.

Voi esim. pysyä aina kotona, yksin.

Vierailija
54/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä sellaista että aikuinen ihminen tuolla tavoin menee yhdestä huutamisesta pois raiteilta.

Vierailija
55/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolle huusin kerran puhelimessa kun yritti evätä kauan etukäteen sovitun kesäloma-ajankohdan (olin maksanut siis lennot, hotellit yms jo.) Se huusi takaisin. Oli virkistävää eikä jäänyt hirveitä kaunoja puolin ja toisin.

Kerran huusin työpalaverissa kun meni hermo liian koviin vaatimuksiin. Se on ainoa huutaminen, jota kadun koska se ei hyödyttänyt minua tai työkavereita.

Vierailija
56/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon huutamista on ketjussa analysoitu. Oikeasti se alkaa yhtäkkiä, kestää 5 sekuntia ja loppuu. Se oli ja meni. Sinä alat ylianalysoida tapahtunutta ja annat merkitykisä mitä ei ole. Käsitteletkö kaikki tapahtumat elämässäsi tuolla lailla?

Ei minulla vaan ala? Ehkä kaikilla ei sitten ole itsehillintää. Pitää oppia hallitsemaan tunteitaan.

Vierailija
57/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokkaa olisi kyllä, mutta en tietenkään käyttäydy noin koska en ole moukka ja omaan normaalit vuorovaikutustaidot ja käytöstavat.

Vierailija
58/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä ihan periaatteesta annan kuulua, jos joku yrittää esim. vahingoittaa minua tai läheisiäni. Pidän aika onnettomana sellaista vässykkää, joka hiljaisena seisoo tumput suorina kun esim. joku ajaa autolla varpaille tai pyörällä päälle.

En usko että tässä oli kyse tuollaisista tilanteista, enemmänkin raivoamisesta. Kyllä minäkin huutaisin jos joku yrittäisi satuttaa toista ihmistä tai minua.

Vierailija
59/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen on sinulle noin iso asia? Joku puhui päälleni kun selitin Aliaksessa sanaa. Et nyt ymmärrä. Kyse oli kilpailusta.

Vierailija
60/92 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on pokkaa. Jos joku hienohelmainen tallaaja ei kestä kunnon huutoa, niin ihan oma on ongelmansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän