TT haukkuu penttilää instassa
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:48"]Hahah, tämän palstan tekopyhät ämmät jaksaa naurattaa. Itse haukutte täällä kaikkea ja kaikkia, ettekä vähiten kauniita nuoria naisia, ja sitten kun Tomi ryhdikkäästi omalla nimellään arvostelee jonkun aikuisteinin kieltämättä karseannäköisiä tissejä niin voi itku!! Ootte kyllä niin sekaisin. :D
Enkä edes ole TT.
[/quote]
Aika ryhdikästä haukkua muita, muttei kuitenkaan hyväksyä yhtään vastakkaista mielipidettä tai arvostelua itseään kohtaan..
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:08"] https://imgur.com/8OxxRn5 #doublestandards [/quote] Hiekkavaginat! [/quote] Suu auki luin tätä. Oikeesti ihan himmeä kaveri.
[/quote]
Rehellinen, suoraselkäinen ja tyylikäs.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:48"]Nolo tuo TT :D samoin hänen tyttiksensä. Seurailin aikaisempia keskusteluja ja oli ihan ilmi selvää että herra itse puolustelee itseään minkä ehtii. Kenelläkään muulla ei ois motiivia moiseen. Ällö tyyppi kuten tästä suski jutustakin taas nähdään [/quote] Niin katsos kun on vaan 3 läskiä av-mammaa jotka jaksaa jauhaa hänestä netissä ;) kiirettä pitää että saa vauva-palstan, pakkotoiston, ylilaudan tms palstat täyteen TT avauksia!
[/quote]
Ja nämä samat 3 mammaa ensin haukuvat penttilän biksukuvat ja sitten tt:n kun kehtasi sanoa mielipiteensä. Tällä palstallahan kun ei ole kuin ne kolme mammaa.
#ttlogic
[/quote]
TT- Haters Trio hyökkää! Harrastetaan TTn lavastamista ja sanojen laittamista suuhun. Tuohon lasketaan tietenkin sellaiset sanomukset, joista on olemassa todisteita...
Varokaa vaan nuori pari!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:50"]
"Jos itse jakaa asioitaan netissä, pitää myös kestää kritiikkiä". Tuo ei sitten kuitenkaan koske Tomia? ? Hirveet itkupotkuraivarit veti alkuvuodesta kun tuli kritiikkiä perheen hylkäämisestä, silloin ei ois saanut puhua MISTÄÄN mikä liittyy kyseiseen "herraan". Vaati kaikkien ketjujen poistamista palstallakin! !
[/quote]
Tää on just se, mikä tossa tyypissä eniten ärsyttää. Hänellä on joku ihmeellinen oikeus lytätä ja haukkua kaikki, koska hän nyt on omasta mielestään vaan enemmän oikeassa kuin muut. Ja sitten tosiaan hänestä ei saisi kukaan puhua mitään, koska se loukkaa häntä. Miten ei voi muka nähdä ristiriitaa tuossa?
Okei, Tonppa teki ihan hyvää työtä tuodessaan keskosten asiaa julkisuuteen, mutta eipä toi hyväntekeväisyys mun mielestäni poista sitä ajatusta, että hyväntekeväisyystyön ohella äijä on melkoinen k-pää.
Tompsan ulkonäöllä en paljon muiden naamoja tai tissejä haukkuisi. :D
"Pari sellaista kommenttia, jossa vedettiin ex-vaimo mukaan keskusteluun. Lähinnä ilmoittelin Mikelle trolleista, jotka rekkasivat palstalle postatakseen jotain avokadopelleilyjä. Näiden lisäksi olen pyytänyt poistamaan yhden viestiketjun (Vauva.fi:ssä), josta kävi selville ex-vaimoni ja Pirpanan silloinen kotiosoite. Vauvassa toki väitetään, että vaadin viestejä ja ketjuja poistettaviksi ja puolustelen siellä itseäni, vaikka en ole kirjoittanut sinne ainoatakaan viestiä vuoden 2013 jälkeen tai pyytänyt poistamaan itseäni koskevaa kritiikkiä. Sillloin taisin oikaista, kun joku väitti, että Pirpana-kirjasta ei mene 2 euroa hyväntekeväisyyteen ellei sitä itse maksa "ylimääräisenä", mikä on tietenkin paskapuhetta. Kirja tuotti hyväntekeväisyyteen vajaat 14 000 euroa, jos sattuu kiinnostamaan."
Niin kerta! Ei ole käynyt täällä aikoihin eikä varsinkaan kommentoinut mitään mutta välillä kuitenki oikaisi jotain.
Siis tää tyyppi oikeesti vihjailee, että Susannalla on ikäkriisi? Hän itse hylkää perheensä jonkun teinipimpsan perässä. Just sayin. Tää Tomi on kyllä some-historian noloin henkilö, jää Tukiaisetkin toiseksi.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:19"]Siis tää tyyppi oikeesti vihjailee, että Susannalla on ikäkriisi? Hän itse hylkää perheensä jonkun teinipimpsan perässä. Just sayin. Tää Tomi on kyllä some-historian noloin henkilö, jää Tukiaisetkin toiseksi.
[/quote]
Ei musta ainakaan ole, hän on sellainen ihanan yritteliäs vaikka yksinkertaisen oloinen ja tyylilleen uskollinen (näyttää samalle kun kymmen vuotta sitten!).
.
Perheensä hylkäävät mies, varsinkin mediassa "superisinä" pyörinyt taas....
Eikä vaan lähtenyt tauolle vaan heti uusi, ulkonäöltään sekä ulosanniltaa tyttärekseen kelpaava pimu kainalossa. Siinä autokuvassa olisi voinut olla teksti: "isä 40 ja tytär 14 autoilemassa"
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:19"]
Siis tää tyyppi oikeesti vihjailee, että Susannalla on ikäkriisi? Hän itse hylkää perheensä jonkun teinipimpsan perässä. Just sayin. Tää Tomi on kyllä some-historian noloin henkilö, jää Tukiaisetkin toiseksi.
[/quote]
Mitä ikäkriisiä siinä on vaihtaa ikääntynyt emäntä nuorempaan? Ihan normaalia biologiaa eikä mitään "kriisejä".
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:19"]
[/quote]
Mitä ikäkriisiä siinä on vaihtaa ikääntynyt emäntä nuorempaan? Ihan normaalia biologiaa eikä mitään "kriisejä".
[/quote]
Ei ole ihmislajille biologisesti normaalia hylätä vauvoja vaan pysyä perheenä. Ihminen ei ole mikään savuttomasti jakautuava äärimmäiseen jälkeläismäärään pyrkivä vaan yleensä yhden, pitkään kehittyvän jälkeläisen kerrallaan synnyttävä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:26"]Hävettäis olla TT. Ehkä vielä enemmän hävettäis olla sen ex.
[/quote]
Ei se voinut tietää miten paskan miehen nai, huijasihan TT koko Suomea keskostempauksellaan!
Herra ansaitsisi jonkin "Kuinka sössin kaiken sosiaalisessa medissa" -palkinnon.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:33"]
Herra ansaitsisi jonkin "Kuinka sössin kaiken sosiaalisessa medissa" -palkinnon.
[/quote]
*mediassa
Sori typo
TT ei omien sanojensa mukaan välitä siitä mitä hänestä kirjoitetaan, mitä nyt (myöntää itsekin istagramissaan) pyytänyt poistamaan keskusteluja Pakkotoistosta ja täältä. Ristiriita?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:42"]https://pmcvariety.files.wordpress.com/2013/06/shrek2.jpg?w=1000&h=750&crop=1
[/quote]
TT on luonteeltaan kun se Shrekin Lord Farguard(?), en osaa kirjoittaa, mutta kuvan avatessani tuli mieleen.
Postasi siis Susanna Penttilän bikinikuvan ja kommentoi hänen rintojaan "joillekkin ei mikään riitä plaa plaa!"
Musta Suski on ihanan oloinen, onhan noi tissit jättimäisent, mutta mitä väliä kun niistä itse pitää? Lisäksi vaatteet päällä ihan hyvän näköiset. Ei ole mikään hästäg doblestandars tuo toinen AVn ketju, sillä TT ei vain kommentoinut Susannan instaan vaan kopio kuvan omaansa (tekijänoikeus?) ja keksi loukkauksia. Avn ketjussa sanottiin, että tiesit on oudon malliset kuvassa tai että bikinit ei ole kaikkein imartelevimman malliset. TT taas tylyttää Suskia ikäkriiseistä, luonnottomasta naamasta ja julkisuustyrkkyilystä. Häntä ja peppuavokkia ei saa arvostella, vaikka henkin lisää kuviaan instagrammiin. Lisäksi kumpikaan ei ole julkaissut kommenttejani blogeissaan, vaikka ne ovat olleet TTn ja Seitin omia juttuja asiallisempia...