Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TT haukkuu penttilää instassa

Vierailija
16.03.2015 |

!!

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:23"] Mitä hel-vet-tiä? Toi ihminen on jakomielitautinen tai skitsofreeninen. Tai sitten vetää todella rankkoja mömmöjä. Koska hänen toimintansa on normaalin ihmisen järjenjuoksun ulottumattomissa. "Mua ei kauheesti kiinnosta mitä ihmiset musta kirjottaa"- hän riehui suu vaahdossa ympäriä internettiä, erityisesti pakkista kuinka hänen perheensähylkäämisepisodia ei saa kenenkään edes mainita. Vauvast, ylilaudalta, murosta kiitettävän nopeasti poistuneet kaikki herran egoa kolhaisevat kirjoitukset. Tämä johtaa kohtaan: "Susanna itse ladannut niin mulla oikeus arvostella." Anteeksi mitä??? Hän nimenomaan itse levitti niin facessa kuin pakkiksella erostaan enemmän kuin edes hyvän maun rajoissa tai keskivertoälykkyysosamäärän omaava ihminen tekisi. Ja sitten teki yllämainitut. Noi #ikiteini hästägit ei hirveesti sovi ihmiseen, joka vetoaa yoloon jättäessään kaksivuotiaan tyttärensä koska nuorempaa on kiva panna. Kaiken huippu on hänen tyttöystävänsä toista naurettavammat persekuvat, joita postaa päivittäisellä tahdilla. Tolla ihmisella on joko monta persoonaa, muistisairaus, IQ sama kuin koiralla tai hyvin, hyvin vahva narsistinen persoonallisuushäiriö. Veikkaan vikaa. [/quote] Tai ex-vaimon kermapiirakka kuvien lähettäminen keskustelupalstalle. Vittu tuo "mies" on sekaisin. [/quote] Anteeks? Kermapiirakka?

[/quote]

http://urbaanisanakirja.com/word/kermapiirakka/

Vierailija
22/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermapiirakkakuva ei ollut vaimosta vaan jo sitä ennen olleesta tyttöystävästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavin mies ikinä. Toisaalta sopii tyttelinsä kans yhteen, siis tän seurustelukumppaninsa kans.

Vierailija
24/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://seidiwashere.fitfashion.fi/2015/03/11/selfiet-pelkkaa-itserakkauttako/

Hei älkää viittikö vetää belfien belfieitä tähän.
Hänellähän selkeästi:"Joo mullakin tulee raja vastaan. On enemmänkin halpaa paljastaa tollein sekstistisesti liikaa" ei vain paljastele "sekstisesti" liikaa vaan kuvat on oikein hyvän maun rajoissa.
Meni kyllä käsi otsasta läpi. Siinä on kyllä vakka kohdannut kantensa. Toi on valehtelematta ehkä suurin aivopieru mitä oon pariin vuoteen lukenu.

ps. persekuvissa perse on esillä koska sillä on lordoosi. Eli ei ees tunge sitä esiin. Lapsesta saakka ollut "Jennifer Lopes pylly".
pps. taisin saada syövän lukiessani blogia. Yhdyssanat, lauseenrakenne, lukuisat kirjotusvirheet. En voi uskoa, että muija on mun ikänen.
pps. mua sattu fyysisesti jättää väliviiva pois jenniferpyllylauseesta.

Vierailija
25/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:18"]

Onko TT ja hänen rakastajansa eronneet? Instassa poistunut kaikki yhteiskuvat!!!

[/quote]

Eivät ole eronneet, poistivat yhteiskuvat kun seurustelusta oli se kohu. 
[/quote]
Mut eihän superisiä yhtään haittaa mitä siitä kirjotetaan netissä? :'(

Vierailija
26/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:32"]

Kermapiirakkakuva ei ollut vaimosta vaan jo sitä ennen olleesta tyttöystävästä.

[/quote]

I stand corrected. Melko tuuheaa touhua silti.

Vierailija
27/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:32"]Kermapiirakkakuva ei ollut vaimosta vaan jo sitä ennen olleesta tyttöystävästä.
[/quote]
Aivan järkyttävää. Toi on rikollista.

Vierailija
28/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol jeksu ja lillifata on ite jotai fättei

Vierailija
29/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todellakin tulee mieleen kun T haukkui "teiniritsoja" ja parin kuukauden päästä olikin teini kainalossa. Saa nähdä tuleeko Seidille parin kuukauden päästä kumipallot vai vaihtaako johonkin muuhun silikonibimboon.

Ja juu eihän T koskaan mitään ole anonyyminä kirjoitellut, varsinkaan tänne... :D

Vierailija
30/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tää S. Penttilä julkaisisi omassa IG-profiilissaan TT:stä jonkun poseerauskuvan ja mollaisi sitä jotenkin, niin huhhuj että TT repis persaukkonsa raivosta. En käsitä, miten joku ihminen voikaan olla noin aivokääpiö. Vaikka no, mitä olen Seidin blogia silloin tällöin lueskellut, ovat he kyllä match made in heaven.

Vierailija
31/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo tuo TT :D samoin hänen tyttiksensä. Seurailin aikaisempia keskusteluja ja oli ihan ilmi selvää että herra itse puolustelee itseään minkä ehtii. Kenelläkään muulla ei ois motiivia moiseen. Ällö tyyppi kuten tästä suski jutustakin taas nähdään

Vierailija
32/137 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:31"]Näitä ihmisiä sen enempää seuraamatta - ovatko nuo Seidi ja Tomi ihan tosissaan, vai onko tuo somerovoilu jotain läppää, mitä en ymmärrä?
[/quote]
Ovat tosissaan. Noin yksinkertaisia ihmisiä on olemassa

Vierailija
33/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:35"]

http://seidiwashere.fitfashion.fi/2015/03/11/selfiet-pelkkaa-itserakkauttako/ Hei älkää viittikö vetää belfien belfieitä tähän. Hänellähän selkeästi:"Joo mullakin tulee raja vastaan. On enemmänkin halpaa paljastaa tollein sekstistisesti liikaa" ei vain paljastele "sekstisesti" liikaa vaan kuvat on oikein hyvän maun rajoissa. Meni kyllä käsi otsasta läpi. Siinä on kyllä vakka kohdannut kantensa. Toi on valehtelematta ehkä suurin aivopieru mitä oon pariin vuoteen lukenu. ps. persekuvissa perse on esillä koska sillä on lordoosi. Eli ei ees tunge sitä esiin. Lapsesta saakka ollut "Jennifer Lopes pylly". pps. taisin saada syövän lukiessani blogia. Yhdyssanat, lauseenrakenne, lukuisat kirjotusvirheet. En voi uskoa, että muija on mun ikänen. pps. mua sattu fyysisesti jättää väliviiva pois jenniferpyllylauseesta.

[/quote]

Kauhea myötähäpeä kyllä kun tuota blogia katselee ja lukee. Eikö ole saanut äitiltä ja isiltä tarpeeksi huomiota kun nyt aikuisena pitää joka kuvassa olla persus pitkällä ja muutenkin vääntyneenä, että edes miehiltä jotakin huomiota heruisi. Ja ottaa vielä tuollaisen isukin ikäisen oksettavan äijän kumppanikseen.

Vierailija
34/137 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:35"]

http://seidiwashere.fitfashion.fi/2015/03/11/selfiet-pelkkaa-itserakkauttako/ Hei älkää viittikö vetää belfien belfieitä tähän. Hänellähän selkeästi:"Joo mullakin tulee raja vastaan. On enemmänkin halpaa paljastaa tollein sekstistisesti liikaa" ei vain paljastele "sekstisesti" liikaa vaan kuvat on oikein hyvän maun rajoissa. Meni kyllä käsi otsasta läpi. Siinä on kyllä vakka kohdannut kantensa. Toi on valehtelematta ehkä suurin aivopieru mitä oon pariin vuoteen lukenu. ps. persekuvissa perse on esillä koska sillä on lordoosi. Eli ei ees tunge sitä esiin. Lapsesta saakka ollut "Jennifer Lopes pylly". pps. taisin saada syövän lukiessani blogia. Yhdyssanat, lauseenrakenne, lukuisat kirjotusvirheet. En voi uskoa, että muija on mun ikänen. pps. mua sattu fyysisesti jättää väliviiva pois jenniferpyllylauseesta.

[/quote]

Kauhea myötähäpeä kyllä kun tuota blogia katselee ja lukee. Eikö ole saanut äitiltä ja isiltä tarpeeksi huomiota kun nyt aikuisena pitää joka kuvassa olla persus pitkällä ja muutenkin vääntyneenä, että edes miehiltä jotakin huomiota heruisi. Ja ottaa vielä tuollaisen isukin ikäisen oksettavan äijän kumppanikseen.
[/quote] Mulle tulee näistä ihmisistä vaan paha mieli. En halua haukkua ketään, toivon vain, että molemmat osaisivat hakea apua ongelmiinsa.

Vierailija
35/137 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Ketjun alusta on hävinnyt vieti jossa oli linkki kuvaan. Ehkäpä siksi, että T0m1 kävi palstalla. Tässä siis se uudestaan https://instagram.com/p/0SktB8zBGu/?taken-by=tomitakamaa

Uskomattoman lapsellinen vaahtopää. Ja mikä hän on puhumaan tuplastandardeista kun itse on ollut pahin kivien viskoja, mutta ulisee kun hänestä puhutaan? :D

Vierailija
36/137 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:40"]

kuka on TT

[/quote]

Veli miettisen kaveri.

Vierailija
37/137 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/137 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi hävinnyt kommentteja kuvasta. Bugiikohan insta?

Vierailija
39/137 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahhahhaa!! Herra taasen oikeen avautuu visiitistään täällä! Justhan sitä sanottiin, ettei käy anonyymipalstoilla :D:D Vitsi toi on pimee ukko! Mieltäni lämmittää, että tää pelle tietää mitä hänestä ajatellaan.
#avketjumainittusuperisinkommenteissa

Vierailija
40/137 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:23"]

Mitä hel-vet-tiä? Toi ihminen on jakomielitautinen tai skitsofreeninen. Tai sitten vetää todella rankkoja mömmöjä. Koska hänen toimintansa on normaalin ihmisen järjenjuoksun ulottumattomissa. "Mua ei kauheesti kiinnosta mitä ihmiset musta kirjottaa"- hän riehui suu vaahdossa ympäriä internettiä, erityisesti pakkista kuinka hänen perheensähylkäämisepisodia ei saa kenenkään edes mainita. Vauvast, ylilaudalta, murosta kiitettävän nopeasti poistuneet kaikki herran egoa kolhaisevat kirjoitukset. Tämä johtaa kohtaan: "Susanna itse ladannut niin mulla oikeus arvostella." Anteeksi mitä??? Hän nimenomaan itse levitti niin facessa kuin pakkiksella erostaan enemmän kuin edes hyvän maun rajoissa tai keskivertoälykkyysosamäärän omaava ihminen tekisi. Ja sitten teki yllämainitut. Noi #ikiteini hästägit ei hirveesti sovi ihmiseen, joka vetoaa yoloon jättäessään kaksivuotiaan tyttärensä koska nuorempaa on kiva panna. Kaiken huippu on hänen tyttöystävänsä toista naurettavammat persekuvat, joita postaa päivittäisellä tahdilla. Tolla ihmisella on joko monta persoonaa, muistisairaus, IQ sama kuin koiralla tai hyvin, hyvin vahva narsistinen persoonallisuushäiriö. Veikkaan vikaa.

[/quote]

Tai ex-vaimon kermapiirakka kuvien lähettäminen keskustelupalstalle.

Vittu tuo "mies" on sekaisin.
[/quote]
Siis helposti tulee sanottua mut nyt oikeasti ja koko sydämmestäni tarkoitan, että lääkkeet. Lääkkeet.
[/quote]
miks oon saanu alapeukkuja? Toi ihminen tarvii lääkityksen. Jokaiselle pitäis olla selvää lukiessaan noita kommentteja. Onks kenelläkään screenshottia herran sekoiluista kuinka ei kommentoi anonyymina mutta käy vauvassa?
Tomi, meille kaikille on ollut koko ajan 100% selvää, että sinä ja belfie palstailette raivoten. Kirjotustyyli liian yksinkertainen. Helppo tunnistaa. Naurattaa, että lehden päätoimittajan tyttöystävä luulee sekstistisen tarkoittavan seksikästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän