TT haukkuu penttilää instassa
Kommentit (137)
Hän kenen nimeä emme saa mainita!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:43"]Ai superisi?
[/quote]
Just se!
Kauan kestää että ketju katoaa? Tai joku tulee riehumaan
#kaikkieroaa #pinppimeneetyttärenedelle #lolyolo #läskitiinutitkee #IQover60 #justkiddingitsnot #creampiepics #dontcareifitsillegal #keski-iänkriisi #setä #vartijamaisterinpaperittaskus #uudellapinpillälordoosi #oonrumamuttatyhmä #avaudunhuomiohuoratenavioerostani #sairaalloinennarsismi #internetjeesus #raivoanjosarvosteletmua #suomenpelleinmies <3<3 uudet hästägit!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:33"]Tuollaiselle otukselle on yksi sana : Narsisti
[/quote]
Puhuu itsestään kolmannessa persoonassa. Voisko narsismi pahemmin haista.
Ilmiannoin sen kuvan TT:n instassa missä Suski on. Toivottavasti kuva poistetaan pian. Ihme älykääpiö meininkiä ton ikäseltä ihmiseltä. No, ehkä hänen lastaan joskus kiusataan koulussa niin sillon on samaa mieltä että kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä? Rakentava kritiikki ja toisen ihmisen kiusaaminen on hiukan eri asia.
T. Nainen 24 vee
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:41"]Touko Tarkki?
[/quote] :DD
Mulle selvisi vasta nyt mitä toi ällö-ukko on tehnyt :O
Petti vaimoaan noin.....YÖK... Ja kun kotona oli vielä vauva.. En voi käsittää.
Enkä voi käsittää millainen nainen suostuu paneskelemaan jonkun naimisissa olevan pienen lapsen isän kanssa.
Sori avautuminen. Mä olin oikeasti luullut, että toi äijä oli ihan hyvä tyyppi. Hyi helvetti!
Jotenkin #doublestandards huudella tyylitajun perään kuvassa, jossa samalla itse haukkuu tunnistettavan henkilön ulkonäköä karmein sanankääntein ja samalla lyttää kaikki suomalaiset naiset.
#eihävetä #vihaajatvihaa
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 02:41"]Nolo äijä
[/quote]
No on kyllä!
Haipakkaa kyllä hävinnyt viestejä instasta. Onkohan jo rikosilmoituksia tehty? :D Vaikkei häntä toki kiinnostakaan, mitä hänestä puhutaan.
Onko TOmilla mitään koulutusta vai onko itseoppinut?
kuka on TT