Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku rokotevastainen kommentoida?

Vierailija
10.12.2021 |

Ihan ystävällisesti kysyn, että jos sairastut pahasti niin miksi hakeudut sairaalahoitoon, jos et usko lääketieteeseen? Jos kerran rakkaus ja oma immuniteetti pelastaa, niin pysytkö kotona vaikka olisit kuolemankielissä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 rokotetta 0 maskia 0 testiä ja olen täysin terve. Mihin hoitoon mä nyt olen hakeutumassa, en tunne ketään sairastunutta. Ensin mun pitää saada se flunssa jostain ja sittenkin selviytymismahdollisuuteni on vaivaiset 99.99% tai jotain sellaista, ei edes kiinnosta enää. Olen siis täysin terve, joten miksi ottaisin 3 piikkiä näin alkuun ”ihan varmuuden vuoksi”

Tämä sama :)

Vierailija
42/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin k-kusetuksessa voi kuolla? valtaosa kuolleista on kuollut kokeellisen piikin haittoihin.

Piikittömät ovan erittän niukkalukuisesti kuollet tähän infulenssaan, kuten tänään ilmestyneestä THL,n tilastosta käy selkeästi ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veetä te vatvotte puoleen ja toiseen. Tuolla on100 ketjua, lukekaa niitä. Jokainen pysyy mielipiteessään. 😈😈😈😈

Juuri näin. Miten jaksatte. Hyi hitto.

Vierailija
44/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin hakeudun lääkärille / sairaalaan, jos sairastun vakavasti. Mistä oot keksinyt, että rakkaus tai oma immuniteetti pelastaa? Ootko vähän höpsähtänyt, jos tuollaisiin uskot. Ja oikeastiko haluat, että Suomessa terveydenhuolto kuuluu vain osalle porukasta? Sitten täytyy alkaa korjaamaan myös veroprosentteja. Vai olisko sulle mukava vaihtoehto, että rokottamattomat maksavat veroja normaalisti, mutta jäävät yhteiskunnan palveluiden ulkopuolelle? Jos näin toivot, niin olet jo pahasti rokotteesta seonnut.

Vierailija
45/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun piäisi ottaa tämä kokeellinen piikki. Enhän minä ole käynyt koskaan kiinan toreilla josta olisin voinut lepakkonuhan saada, saatika olisin sitä koskaan alkanut levittää.

Ottakoon ne piikit kotka ovat tähän tautiin syyllisiä. Minä en ole, enkä siksi ota mitään liemiä sisälleni mistä ei ole takeita.

Euroopassa alkaa kaksi sotaa talven aikana, ja  amerikkalaiset ampuvat tulevan kevään aikana kiinan maaliman kartalta, kiinan hävittämiselle minä taputan käsiä, siltikään k-kusetus piikkiä en tule koskaan ottamaan. Onhan se varma.

Vierailija
46/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu. Samaa jankkausta jatkuvasti. Jokainen päättää itse ottaako koronarokotteen vai ei. t. rokotettu

Vierailija
47/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskonut tai kenellekään väittänyt, että rakkaus pelastaa minut koronalta. Tai että en uskoisi lääketieteeseen noin ylipäätään. En vain luota pikavauhdilla kyhättyyn rokotteeseen jonka pitkäaikaiset mahdolliset haittavaikutukset ovat vielä epäselviä.

Sairastin juuri koronan ja nyt toipumassa. Lämpöä oli vähän parina ekana päivänä, ei noussut edes kuumetta. Flunssaan kuuluvaa lihassärkyä ja väsymystä. Makuaisti on vielä vähän hukassa ja yskää on. Mutta jos tämä oli tässä, pääsin vähällä.

T. Rokottamaton

Vierailija
48/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotusvastainen, olen ottanut koronarokotteen. Otin sen siitä huolimatta, että ylipainoisena ja keski-ikäisenä sairastin lievän koronan. Mutta en hyväksy tätä rokotekiimaa ja pakottamista. Erityisesti nuorten ihmisten saati lasten.

Nyt ne realiteetit.

1. Rokotettu levittää kuten rokottamaton. Erona sanotaan usein, että rokotetulla on vähemmän virusta ja se varmaan on totta. Toisaalta juuri nämä oireettomat tai erittäin lieväoireiset juuri on superlevittäjiä, koska selvästi sairas jää kotiin. Eli jos se rokottamaton ja selvästi oireisempi tapaisi yhtä paljon ihmisiä kuin rokotettu, niin taatusti tartuttaisi useamman. Mutta kun tilanne on toisinpäin. Oikeasti sairastunut jää kotiin, kun rokotettu painaa menemään. Eli rokotetut nähdäkseni tartuttavat enemmän.

2. Rokotetun riski joutua sinne sairaalaan tai teholle on paljon pienempi kuin rokottamattoman. Toisaalta, jos puhutaan parikymppisestä perusterveestä, niin todennäköisyys teholle on joka tapauksessa olematon.

Käytännössä koronapassin ja painostustuksen ainoa syy on terveydenhuollon suojelu. Mutta se ei toimi näin. Ei ne parikymppiset tai lapset ole ongelma vaan ikäiseni tai minua vanhemmat jukuripäät. Nämä koronapassit eivät toimi alkuunsakaan ja ovat aivan pelleilyä. Järkevämpää olisi pakkorokotukset iäkkäämmästä päästä. Sillä olisi aito vaikutus tähän "kuormaan", joka sekin näyttää jo olevan liioiteltu. Nehän nyt jo myönsi, että teholle ottamisen kynnys on laskettu alemmaksi kuin aiemmin. Eikä tehohoito tarkoita automaattisesti hengityskonetta ja nukutusta.

Vierailija
49/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2% sairastuneista joutuu sairaalahoitoon ja yli 90% sairastaa taudin oireettomana tai lievänä.

On myös eri asia uskoa lääketieteeseen tai monikansallisiin jättifirmoihin, joista ainakin yksi (Pfizer) on aiemmin jäänyt kiinni lääkäreiden lahjonnasta.

Ja vaikka lähtökohtaisesti uskon lääketieteeseen, niin lääketiede ei ole virheetöntä, lääketieteen nimissä on tehty melkoisia julmuuksia, kuten lobotomia.

Vierailija
50/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin perusterve, siis oikeasti perusterve, alle 7-kymppinen potee sen normaalina ylähengitystiesairautena.

Mikä teitä nyt siinä niin pelottaa?

Miksi ihmeessä hoidan sitten työssäni päivittäin nuorempia, joilla on Covidpneumoniitti?

Vierailija
51/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin perusterve, siis oikeasti perusterve, alle 7-kymppinen potee sen normaalina ylähengitystiesairautena.

Mikä teitä nyt siinä niin pelottaa?

Miksi ihmeessä hoidan sitten työssäni päivittäin nuorempia, joilla on Covidpneumoniitti?

Husissa on viime viikolla ollut 18 rokottamatonta ja 14 tuplasti rokotettua. Sitä edellisellä viikolla 15 rokottamatonta ja 14 tuplasti rokotettua.

Aika pieniä määriä sinne osastolle joutuu kuitenkin.

Vierailija
52/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei korona vastaisilta kannata mitään kysyä ei järki riitä oikeaan vastaukseen vaan samaa jargonia tulee päivästätoiseen. Nämä ovat elämämkoululaisia peruskoulu häthätää läpi käytynä eimuuten ole mahdollista olla niin tyhmä ettäuskoo kaikkea ihme skeidaa, parasta A-luokkaa kun tosissaan höpöttävät 5g sirun laittamisesta rokotteen mukana, ei helvata sentään mitä pökiöitä :) ja yksi vauhkosi että rokotteessa on myrkkyä nimeltään Divetymonoksidi. Siis vettä ;)

Olkaa hyvä, tässä ^ on esimerkki auktoriteettiuskovaisen lampaan vuodatuksesta asiaan, josta hän ei voi tietää mitään, mutta hän on tietämättömyydessään täysin varma. Siis täysin tyypillinen rokotettu.

Ei toi lampaista puhuminenkaan fiksulle vaikuta. Samoin auktoriteettien vastustaminen ei läheskään aina ole fiksua.

Se, että ei ole auktoriteettiuskovainen, ei tarkoita sitä, että vastustaisi auktoriteettia. Kaikkeen auktoriteetin saneluun kannattaa aina suhtautua skeptisesti ja selvittää asia itse. Oletus siitä, että auktoriteetti sanelee aina asioita ihmisten hyväksi, on naiivi näkemys yhteiskunnasta ja sen "tukipilareista".

Tuo kommenttini auktoriteettiuskovaisesta lampaasta on täysin realistinen, kun lukee hänen kirjoituksensa. Hän jauhaa sitä samaa sanomaa, mitä koko lampaiden kuoro laulaa. Päivästä toiseen. Tietämättömyyden julistaminen asiassa, josta ei tiedä mitään, on typerää käytöstä. En väitä tietäväni mitään, mutta sen tiedän, että hän ei tiedä mitään. Ja kun hän ei tiedä, hänen älynsä ei kumminkaan riitä muuhun, kuin typeriin solvauksiin.

Jos haluaa kommenttinsa varteenotettavaksi, tai jopa uskottavaksi, se pitää rakentaa loogiseen muotoon.  Tuo kommentti kuvasti lievää vakavampaa mielenhäiriötä, mikä on yleistynyt laajemminkin.

Vierailija
53/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://twitter.com/anttiheikkil2

Kiitos linkistä. Mielenkiintoisia näkemyksiä.

"Skotlannin tilasto marraskuulta. Sairaalassa 1564 rokotettua 559 rokottamatonta. Potilaista 79.7 % Rokotettuja. Koronaan kuolleita 447 rokotettuja, rokottamattomia 54. Kuolleista 89,4 % rokotettuja. MKSI SITTEN ROKOTETAAN ?"