Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku rokotevastainen kommentoida?

Vierailija
10.12.2021 |

Ihan ystävällisesti kysyn, että jos sairastut pahasti niin miksi hakeudut sairaalahoitoon, jos et usko lääketieteeseen? Jos kerran rakkaus ja oma immuniteetti pelastaa, niin pysytkö kotona vaikka olisit kuolemankielissä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 rokotetta 0 maskia 0 testiä ja olen täysin terve. Mihin hoitoon mä nyt olen hakeutumassa, en tunne ketään sairastunutta. Ensin mun pitää saada se flunssa jostain ja sittenkin selviytymismahdollisuuteni on vaivaiset 99.99% tai jotain sellaista, ei edes kiinnosta enää. Olen siis täysin terve, joten miksi ottaisin 3 piikkiä näin alkuun ”ihan varmuuden vuoksi”

Samat. Olen elänyt myös suhteellisen normaalisti ja tavannut paljon ihmisiä.

Vierailija
22/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotusvastainen. Sen sijaan vastustan henkeen ja vereen sitä, ettei ihmisellä olisi oikeutta päättää omasta kehostaan. Jokaisella on oikeus päättää osallistuuko lääketieteelliseen kokeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut uutisia? Mediaani-ikä koronaan kuolleilla 83 vuotta, vain vajaa 600 koronan takia kuollutta vuodessa Suomessa! Jessus, ei korona ole jumalattoman tappava tauti eikä kuolemantuomio jos sen saa. Ja lopettakaa löpinä tehon kuormittamisesta. Sitä eivät kuormita normaaliterveet, normaalipainoiset, tupakoimattomat ihmiset vaan ennestään sairaat, vanhukset, lihavat, tupakoijat.

Sairastin itse ja kovin oli pieni tauti mulle ja sitä se tulee olemaan monelle muullekin. Turhaa pelonlietsontaa. Oksennustautikin vie voimat monin verroin enemmän.

Vierailija
24/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mene sairaalahoitoon vaan sairastan koronaflunssan kotona. En halua viedä paikkaa rokotehaittapotilaalta.

Vierailija
25/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korona vastaisilta kannata mitään kysyä ei järki riitä oikeaan vastaukseen vaan samaa jargonia tulee päivästätoiseen. Nämä ovat elämämkoululaisia peruskoulu häthätää läpi käytynä eimuuten ole mahdollista olla niin tyhmä ettäuskoo kaikkea ihme skeidaa, parasta A-luokkaa kun tosissaan höpöttävät 5g sirun laittamisesta rokotteen mukana, ei helvata sentään mitä pökiöitä :) ja yksi vauhkosi että rokotteessa on myrkkyä nimeltään Divetymonoksidi. Siis vettä ;)

Vierailija
26/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen yksisilmäinen luokittelu rokotevastainen / rokotemyönteinen vääristää vain näitä koronarokotteeseen liittyviä keskusteluja.

Varsin moni, minä mukaan lukien ei vastusta oikeiden, hyvän ja pitkäaikaisen suojan antavia rokotteita.

Lisäksi nämä oikeat rokotteet ovat käyneet pitkäaikaisen testirupeaman ennen markkinoille pääsyä.

Koronassa, kuten influenssassa on kyse viruksista jotka muuntuvat sellaista kyytiä, että rokotteet eivät pysy alkuunkaan mukana ja lisäksi ko. tauti on käytännössä perusterveille <70 vuotiaille vaaraton, eli ainoa minkä he voivat näistä rokotteista saada on niiden aiheuttamat haittatekijät.

Kannattaa huomioida myös rokotteiden saaneiden blacebo vaikutus joka on varsin huomattava tekijä ja tiedostetaan lääketutkimuksissa suorittamalla ne kaksoissokkotutkimuksina.

Blacebo tässä tapauksessa ilmenee hyvin vahvana, koska ihmiset pelkotilaisena ovat alttiimpia sairastumaan tautiin ja saamaan vaikeampia oireita (nocebo efekti) ja rokotteen saatuaan tiedostavat sen olevan tautia vastaan kehitetty tuote jota yhteiskunnan auktoriteetit hehkuttavat.

Tästä huolimatta ihmiset sairastuvat koronaan, eli itse rokotteen voima on ilmeisen pieni.

Vierailija
27/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että rokotevastainen ei uskoisi lääketieteeseen? Mistä näin typeriä ihmisiä oikein sikisee?

Ne on normaaleja ihmisiä, joilla ajatusmaailma on joko/tai, joka asiassa. Ylivoimainen enemmistö.

Vierailija
28/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen yksisilmäinen luokittelu rokotevastainen / rokotemyönteinen vääristää vain näitä koronarokotteeseen liittyviä keskusteluja.

Varsin moni, minä mukaan lukien ei vastusta oikeiden, hyvän ja pitkäaikaisen suojan antavia rokotteita.

Lisäksi nämä oikeat rokotteet ovat käyneet pitkäaikaisen testirupeaman ennen markkinoille pääsyä.

Koronassa, kuten influenssassa on kyse viruksista jotka muuntuvat sellaista kyytiä, että rokotteet eivät pysy alkuunkaan mukana ja lisäksi ko. tauti on käytännössä perusterveille <70 vuotiaille vaaraton, eli ainoa minkä he voivat näistä rokotteista saada on niiden aiheuttamat haittatekijät.

Kannattaa huomioida myös rokotteiden saaneiden blacebo vaikutus joka on varsin huomattava tekijä ja tiedostetaan lääketutkimuksissa suorittamalla ne kaksoissokkotutkimuksina.

Blacebo tässä tapauksessa ilmenee hyvin vahvana, koska ihmiset pelkotilaisena ovat alttiimpia sairastumaan tautiin ja saamaan vaikeampia oireita (nocebo efekti) ja rokotteen saatuaan tiedostavat sen olevan tautia vastaan kehitetty tuote jota yhteiskunnan auktoriteetit hehkuttavat.

Tästä huolimatta ihmiset sairastuvat koronaan, eli itse rokotteen voima on ilmeisen pieni.

Blacebo kertonee riittävästi tämän viestin kirjoittajan älykkyysosamäärästä.

Vierailija
29/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, riski sairastua vakavasti on pieni. Kysymys kuuluikin, jos sattuu onnettomasti ja sairastut kuitenkin vakavasti, menetkö tukkimaan sairaaloita vai jäätkö kotiisi kuolemaan?

Vierailija
30/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei korona vastaisilta kannata mitään kysyä ei järki riitä oikeaan vastaukseen vaan samaa jargonia tulee päivästätoiseen. Nämä ovat elämämkoululaisia peruskoulu häthätää läpi käytynä eimuuten ole mahdollista olla niin tyhmä ettäuskoo kaikkea ihme skeidaa, parasta A-luokkaa kun tosissaan höpöttävät 5g sirun laittamisesta rokotteen mukana, ei helvata sentään mitä pökiöitä :) ja yksi vauhkosi että rokotteessa on myrkkyä nimeltään Divetymonoksidi. Siis vettä ;)

Olkaa hyvä, tässä ^ on esimerkki auktoriteettiuskovaisen lampaan vuodatuksesta asiaan, josta hän ei voi tietää mitään, mutta hän on tietämättömyydessään täysin varma. Siis täysin tyypillinen rokotettu.

Vierailija
31/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko jo lopettaa nää keskustelut. Kaikki rokotetta vastustavat ovat jo sairastaneet koronan. Luottavat siihen, että ovat immuuneja tai tauti on toisella kertaa samanlainen. Sitähän ei tietty voi tietää. Ainakin omikron tarttuu helposti aiemmin sairastaneisiin ja saattaa aiheuttaa vakavankin muodon.

Vierailija
32/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa hyvä, tässä ^ on esimerkki auktoriteettiuskovaisen lampaan vuodatuksesta asiaan, josta hän ei voi tietää mitään, mutta hän on tietämättömyydessään täysin varma. Siis täysin tyypillinen rokotettu.

Ei toi lampaista puhuminenkaan fiksulle vaikuta. Samoin auktoriteettien vastustaminen ei läheskään aina ole fiksua.

Vierailija
33/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kysymys ap:lle.... Montako piikkiä olet valmis ottamaan ja kuinka usein?

A) yksi vuodessa

B) kaksi vuodessa

C) joku muu, mikä?

Vierailija
34/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta kysymys ap:lle.... Montako piikkiä olet valmis ottamaan ja kuinka usein?

A) yksi vuodessa

B) kaksi vuodessa

C) joku muu, mikä?

Niin monta kuin suositellaan.

Vierailija
35/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, riski sairastua vakavasti on pieni. Kysymys kuuluikin, jos sattuu onnettomasti ja sairastut kuitenkin vakavasti, menetkö tukkimaan sairaaloita vai jäätkö kotiisi kuolemaan?

Varmaan koskee sama kysymys myös näitä rokotettuja jotka ovat koronan vuoksi joutuneet tehohoitoon.

Mutta joo, jos itselläni olisi esim. metobolinen oireyhtymä, niin muuttaisin ruokavalioni ketoosiin vieväksi, sillä tämä on ravitsemuksellisesti tehokkain keino normalisoida ko. oireyhtymään liittyviä terveyspoikkeamia.

Mutta koska olen jo elänyt ketoosivoittoisella ruokavaliolla ja lisäksi huolehdin fyysisestä ja psyykkisestä kunnostani ja syön 100 µg D-vitamiinia, niin uskallan väittää että olen paremmin suojautunut koronaa vastaan kuin riskiryhmään kuuluva rokotettu.

Sairaana en ole ollut enää vuosikausiin.

Vierailija
36/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva lienee rokotevastainen. Kukapa ei polio- tai jäykkäkouristusrokotetta ottaisi. Tässä on sama kuin m-muutossa: Ei kai yksikään persu ole kaikkea m-muuttoa vastaan kategorisesti. Lähinnä niitä "lieve"ilmiöitä vastustetaan, kuten naisten turvallisuuden rappeutuminen jne. Tässä näkee kuinka media on saanut sinutkin AP uskomaan että on vain ääripäitä. Moni rokottamaton uskoo koronan aiheuttavan pahaakin tautia mutta ehkä se todennäköisyys nähdään vain kovin pieneksi, etenkin jos on nuori ja ilman perussairauksia/ylipainoa. Ja ehkä joitain epäilyttää "rokotteen" teho, kun kohta aletaan lyömään jo neljättäkymmenettä shottia olkapäähän. Ei se heti sitä tarkoita että ei usko lainkaan koronaan tai olisi umpi salaliittoteoreetikko. 

Monella rokotemyönteisellä (ainoana) ykkösargumenttina on ollut mm se että kolmatta shottia ei tule. No mites nyt suu pannaan? Toiset ovat taas sanoneet (ykkösargumenttinaan) että mitään pakkoja tai passeja ei tule ja nyt sitten joustetaan ja keksitään uusia argumentteja eli siirretään maalitolppia, kun nuo ei enää kelpaa omien tunteiden tueksi. "Mutta kyllähän ne leirit ovat kaikkien eduksi". 

Vierailija
37/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTI MANNERHEIM PAKKO PIIKKI BÄÄBÄÄ

Vierailija
38/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon lääketieteeseen hyvässä ja pahassa. Koulutus- ja työtaustani vuoksi olen tottunut kyseenalaistamaan omaa ajatteluani ja tiedettä ylipäätään.

Asiat eivät ole joko-tai, mikäli olisivat, meillä ei olisi tiedettä lainkaan.

Vierailija
39/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blacebo kertonee riittävästi tämän viestin kirjoittajan älykkyysosamäärästä.

Pikemminkin kirjoitustaidosta :=)

Mutta joo, ilmeisesti et saanut tekstistä irti muuta kuin tuon kirjoitusvirheen.

1 piste minulle / 0 pistettä sinulle

Vierailija
40/53 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veetä te vatvotte puoleen ja toiseen. Tuolla on100 ketjua, lukekaa niitä. Jokainen pysyy mielipiteessään. 😈😈😈😈