Olenko kamala?!
Minulla on yksi kaveri joka on täydellinen ja kaikki pitävät hänestä. Mua itteäni inhottaa se että kaikki rakastavat sitä ja mua vaan haukutaan. Vitsillä kylläkin mutta kyllä se ajan mukaan kertoo mitä mieltä muut on musta.
Olen siis alkanut käyttäytyä, puhua ja tehdä samoja asioita kuin hän. Koska haluan kokeilla kohdeltaisiinko minua samalla lailla kuin ystävääni jos käyttäytyisin samallalailla. Siis en suoranaisesti matki vaan käytän samoja sanoja ja "muokkaan" luonnettani samanlaiseksi.
Olen myös lavastanut hänet kleptomaaniksi ja koittanut muillakin tavoilla pilata hänen mainettaan. Tulen myös todella pahalle päälle jos ihmiset kehuvat ystäväänni.
Kysymys on siis se että olenko ihan kauhea ihminen. Ja miksi käyttäydyn näin. Onko mulla joku mielenterveyshäiriö vai olenko vain huomionkipeä.
Kommentit (24)
Lukitse vielä ihmisiä taloos ja varasta. Henkilöllisyys
Usko tai älä, sinunkin piirissäsi ovat sellaisia, jotka näkevät tuon matkimisen ym läpi, ja tajuavat että olet kateellinen ja käyttäydyt sen vuoksi oudosti. Joten lopeta ihmeessä ennen kuin menetät ihmissuuhteesi, sillä ne ovat todennäköisesti viimeisiä kantavia voimiasi.
Kateellisuus on normaalia, ihailu ja matkiminenkin tietyssä rajassa, mutta lavastaminen ja systemaattinen kokeilu "tykkäisivätkö toiset minusta, jos matkin kaikessa ystävääni" ei. Sinun pitäisi mennä juttelemaan ammattiauttajalle mahdollisimman pian. Vika ei ole siinä millainen ystäväsi on, vaan siinä miten näet itsesi suhteessa muihin. Kuulostat myös jäänesi ehkä vähän henkisesti kehityksessä taaksepäin, jos olet siis aikuinen. Älä nyt käsitä väärin, en tarkoita että olet jälkeenjäänyt, vaan sitä että itse olisin saattanut ajatella ja toimia noin 13-vuotiaana ystävyyssuhteiden ja suosion kipeydessä. Enää 16-vuotiaallekaan tuo ei tosin ole mielestäni normaalia kuitenkaan.
Siis tää 17 oli vastaus 14:lle. Sori ku en muistanu viitata.