Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gmailissa tulee jonkun toisen postia omaan s-postiini!

Vierailija
16.03.2015 |

Gmail osoitteeni on etunimi.sukunimi@gmail.com ja mulle tulee ainakin kahden kaimani postia, jos heidän osoitteensa on etunimixsukunimi@gmail.com, tuo x siis heidän toisen etunimensä alkukirjain. Osa on varmaan vain lähetetty väärään osoitteeseen, mutta osassa kaima on rekisteröitynyt jonnekin sivustolle omalla osoitteellaan ja silti sieltä tulee mulle postit. Saan esimerkiksi jonkin ammattiliiton jäsenposteja, vaikkei mulla ole mitään tekemistä sen kanssa. Onko muilla tällaisia kokemuksia? Mihin tästä voisi valittaa? En jaksaisi enää olla postitoimistona ja välittää posteja ja vastailla tuntemattomille että väärä osoite.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteillä ei ole gmailissa mitään merkitystä. Yksi ja sama tilinomistaja omistaa osoitteensa kaikki versiot, oli niissä sitten vaikka joka kirjaimen välissä piste.

Mulla on sama ongelma kuin ap:llä. Kahdeksan vuoden ajan mulle on tullut ilmeisesti ainakin KOLMEN täyskaimani sähköposteja.

Alan oikeasti kyllästyä tähän, eikä gmaililla muuta ratkaisua ole kuin "ilmoita sähköpostin lähettäjälle, että hän käytti väärää osoitetta".

Ja ongelman alkusyy ovat ilmeisesti ne täyskaimani itse, jotka jatkuvasti jakelevat väärää (minun) sähköpostiosoitettani.

Tosi "kiva". Lähetin kerran luottamuksellista sähköpostia, joka meni tämän vuoksi väärälle vastaanottajalle. Eli henkilöillä oli kuin olikin sama Gmail-osoite, mutta toisella oli nimien välissä piste. En luota gmailiin enää yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla