Sitten kun Jeesus tulee
niin miten se todistaa olevansa oikea Jeesus? Tekeekö se taikatemppuja?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:24"]Se huutaa että Aaaaaaaaaaaaaah. Tai ähkäisee vaan niinkuin useimmat miehet.
[/quote]
Eikö mitään syvällisempää, kuten "halleluuujaaah" tai "taivas varjele, mikä sieltä tulee!"?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:24"]Se huutaa että Aaaaaaaaaaaaaah. Tai ähkäisee vaan niinkuin useimmat miehet.
[/quote]
Eikö mitään syvällisempää, kuten "halleluuujaaah" tai "taivas varjele, mikä sieltä tulee!"?
[/quote]
Tai sitten se huutaa että Mariaaaaaaaaaahh.......
Hei kuule yhdellekään ei jää epäselväksi siinä tilanteessa kun Jeesus palaa takaisin tänne. Koko maailma näkee ja kuulee.
ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
8. "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.--Ilmestyskirja 1
Maailman mielisairaalat ovat täynnä Jeesuksia, yksi lisää ei taida tuntua missään.
Eli teepä pikimmiten parannus synneistäsi. Usko että Jeesus Kristus kuoli sinunkin puolestasi ristillä ja nousi kolmantena päivänä kuolleista!
Johannes 3:
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:48"]
Hei kuule yhdellekään ei jää epäselväksi siinä tilanteessa kun Jeesus palaa takaisin tänne. Koko maailma näkee ja kuulee.
ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
8. "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.--Ilmestyskirja 1
[/quote]
Lääkkeet!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:48"]Hei kuule yhdellekään ei jää epäselväksi siinä tilanteessa kun Jeesus palaa takaisin tänne. Koko maailma näkee ja kuulee.
[/quote]
Voihan se olla kuka vaan demoni tai ufomies?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:48"]
[/quote]
Lääkkeet!
[/quote]Usko ja pelastu.
15. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. --1Tess.4[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:48"]Hei kuule yhdellekään ei jää epäselväksi siinä tilanteessa kun Jeesus palaa takaisin tänne. Koko maailma näkee ja kuulee. ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
8. "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.--Ilmestyskirja 1 [/quote] Voihan se olla kuka vaan demoni tai ufomies?
[/quote]
Se huutaa että Aaaaaaaaaaaaaah. Tai ähkäisee vaan niinkuin useimmat miehet.