Ei oltu nähty kolmeen viikkoon
Erinäisten työ- ja muiden kuvioiden vuoksi. Tänään sitten vihdoin pääsin ajamaan kaksi tuntia hänen luokseen. Oli pihalla tekemässä remonttihommia. Katsettaan nosti, moikkasi, laittoi luurit korville ja jatkoi hommiaan.
Tulin sisälle. Vähän on sellainen ... ontto olo. Pitäisikö lähteä takaisin kotiin?
Kommentit (15)
Mene rempaamaan, pepulle samalla vähän taputat.
Hommaa edes jälkiehkäisypilleri jos tulit sisälle. Lasta ei kannata tuollaisiin oloihin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mene auttamaan remontissa.
Ei hän kaipaa mun apua noissa hommissa. Olen vain tiellä.
Lähinnä mietin nyt että ei taida kaivata mua millään tasolla. Ei siitä ole kuin pari kuukautta kun juteltiin siitä kuinka koen että hän ei enää panosta meihin millään tavalla ja että se saa mut aika surulliseksi.
Lupasi yrittää. Yritykseksi jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän kaipaa mun apua noissa hommissa. Olen vain tiellä.
Lähinnä mietin nyt että ei taida kaivata mua millään tasolla. Ei siitä ole kuin pari kuukautta kun juteltiin siitä kuinka koen että hän ei enää panosta meihin millään tavalla ja että se saa mut aika surulliseksi.
Lupasi yrittää. Yritykseksi jäi.
No niin, olet saanut vastauksesi. Nyt vaan toimit niiden mukaan.
Toisella on kiire. Pitäisikö lopettaa hommat ja pusi pusi sinun takia? Anna nyt vähän tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisella on kiire. Pitäisikö lopettaa hommat ja pusi pusi sinun takia? Anna nyt vähän tilaa.
Juu. Annan tilaa. Saa vaikka loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Annan tilaa. Saa vaikka loppuelämän.
Lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
oikea muoto.- ei ollut nähty
Ei ole
Eikun kamat kantoon ja himaan. Eiköhän tuo aika selvä tapaus ole.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän voit miettiä, miksi koira on parempi kumppani. Sillä on aina aikaa keskeyttää hommansa ja pusi pusi, kun tulee kotiin.. Monta kertaa päivässä. Se ei koskaan kyllästy, vaan ilahtuu aina yhtä paljon.
Se ja sama minulle, Ap.
Täysin yhdentekevää.
Toivotan kuitenkin
hyvää
viikonloppua.
x
Eii vaikuta kovin kiintyneeltä sinuun...onko hän autismin kirjolla ?