Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni meni sitten mainostamaan kuukautisiani! :D

Vierailija
16.03.2015 |

Miehen 16-vuotias veli oli eilen meillä kylässä ja 3-vuotias tyttäreni selitti innoissaan sedälleen: "Arvaa mitä! Äitin pyllystä tulee VERTA!" ja hihitteli. Miehen veli oli ihan naama punaisena. En tiedä kumpaa meistä nolotti enemmän. :D

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:56"]

Haha hyi vittu mikä ketju :DD pimppapyyhe...

löytyy itseltäkin mutta kulkee ihan vaan pyyhe nimellä ja joka päivän jälkeen koneeseen kuuteenkymppiin.

lopettakaa noiden ällöttävien siteiden käyttö, ne nimittäin oikeasti HAISEE kun kävelette ohi vaikka kuinka pyyhkisitte mihin sitä "pimppaanne"

ja joku raja.. Ei menkkapuuhia lasten näkyvillä, ne voi sitten +10v lapselle selittää tai demostroida jollakin tavalla mutta ei kuulu vielä lapsen elämään tai tuon ikäisen kehitykseen. Asioista toki voi puhua omilla nimillään mutta ovi voi pysyä kiinni kun sörkitään römpsää. 

[/quote]

Sillä 10-vuotiaalla voi jo olla kuukautiset, oletko tullut ajatelleeksi sitä? Sitä paitsi, mitä nuorempana jonkin asian lapselle selittää - ikäkauteen soveltuvin termein toki - sitä luonnollisemmalta asia lapsesta tuntuu. Omat lapseni, nyt 10- ja 13-vuotiaat (poika ja tyttö), ovat tienneet kuukautisista jo vuosikaudet, eikä se ole kummastakaan koskaan ollut millään tavalla omituista.

Vierailija
42/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:08"]

Mitä helvettiä, mitä ällöä on tässä nk. "pimppapyyhkeessä"? Kuivaattehan te kylpypyyhkeeseen alapäänne yhtä lailla vai otatteko te idiootit paperia siihenkin touhuun? Ja kyllähän se toosa on suotavaa pestä menkkojen aikaan, vaikka mitä suojaa käyttäisi. Täytyy ihmetellä oletteko te oikeasti yli 30-vuotiaita naisia... 

T. 23-v

[/quote]

Kun mulla kerran on kylpypyyhe niin mihin mä muka tarvitsen jotain "pimppapyyhettä"? Kylpypyyhe on kylppärissä missä käyn vessassakin kotona. Kodin ulkopuolella en mitään pyyhkeitä kuljettele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:56"]

Haha hyi vittu mikä ketju :DD pimppapyyhe...

löytyy itseltäkin mutta kulkee ihan vaan pyyhe nimellä ja joka päivän jälkeen koneeseen kuuteenkymppiin.

lopettakaa noiden ällöttävien siteiden käyttö, ne nimittäin oikeasti HAISEE kun kävelette ohi vaikka kuinka pyyhkisitte mihin sitä "pimppaanne"

ja joku raja.. Ei menkkapuuhia lasten näkyvillä, ne voi sitten +10v lapselle selittää tai demostroida jollakin tavalla mutta ei kuulu vielä lapsen elämään tai tuon ikäisen kehitykseen. Asioista toki voi puhua omilla nimillään mutta ovi voi pysyä kiinni kun sörkitään römpsää. 

[/quote]

En ole koskaan kyllä huomannut tuollaista hajua ja varmasti olen joskus olen ollut tekemisissä jonkun siteitä käyttävän naisen kanssa jolla oli juuri kuukautiset. 

Vierailija
44/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:19"]

Mitä helvettiä, mitä ällöä on tässä nk. "pimppapyyhkeessä"? Kuivaattehan te kylpypyyhkeeseen alapäänne yhtä lailla vai otatteko te idiootit paperia siihenkin touhuun? Ja kyllähän se toosa on suotavaa pestä menkkojen aikaan, vaikka mitä suojaa käyttäisi. Täytyy ihmetellä oletteko te oikeasti yli 30-vuotiaita naisia... 

T. 23-v

[/quote]

Kun mulla kerran on kylpypyyhe niin mihin mä muka tarvitsen jotain "pimppapyyhettä"? Kylpypyyhe on kylppärissä missä käyn vessassakin kotona. Kodin ulkopuolella en mitään pyyhkeitä kuljettele.

[/quote] 

huoh kun pitää kaikki vääntää rautalangasta <3 kaikilla nyt vaan ei satu olemaan kylppäri ja wc samassa. Tarkoitin tuota kylpypyyhkeeseen kuivaamista ihan esim normaalin suihkun jälkeen ja oletan että siinä samalla se pillukin kuivataan.

Vierailija
45/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:09"]

Miten paljon teidän pimpit vuotaa jos pitää pestä vessassa käynnin yhteydessä?

[/quote]

Niin ajatella kun kuukautisvuoto on jokaisella yksilöllistä.

Vierailija
46/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kylpypyyhettäkään vaihdeta joka päivä, vaikka siihen alapää kuivataankin.  Kyllä on jotkut hygienian suhteen ihan ylihysteerisiä. Ei ole mitään järkeä pestä pyyhettä joka käytön jälkeen, ku siihen kuivaa itsensä PESUN jälkeen. Ei edes sitä pimppapyyhettä :D

Vierailija
47/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppapyyhe.. Teillä on rumat rönttöset eikä mitkään pimpat.. Lapsilla on pimppa. Ja tosi kiva kun tuo yks pyyhkeilijä pyyhkii vittunaa viikon samaan pyyhkeeseen ja lapsikin vähän hieroo sitä itteensä. Yök mitä touhua.

Vierailija
48/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:26"]

T. 23-v

[/quote]

[/quote] 

huoh kun pitää kaikki vääntää rautalangasta <3 kaikilla nyt vaan ei satu olemaan kylppäri ja wc samassa. Tarkoitin tuota kylpypyyhkeeseen kuivaamista ihan esim normaalin suihkun jälkeen ja oletan että siinä samalla se pillukin kuivataan.

[/quote]

huoh kun pitää kaikki vääntää rautalangasta <3 Tässä ketjussa on ihmetelty mihin kuivaavat ne jotka eivät käytä "pimppapyyhettä" ja heitelty epäilyksiä käsipyyhkeestä. Mihin sitä "pimppapyyhettä" siis oikein tarvitaan kun samaan tarkoitukseen käy kylpypyyhe? Joillakin kun kylpyhuone ja vessa ovat samassa, mitä nämä ihmettelijät eivät ole tajunneet. Ja vaikka ei olisikaan niin joku erillinen "pimppapyyhe" riippumassa naulakossa lasten leikkikaluna on vaan helvetin pervo ajatus. 

Vierailija
49/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehellekään esittele siteiden vaihtoa saati lapsille. Enkä kakalla käymistä. Ne nyt vaan kuuluu henkilökohtaisiin asioihin. Lapset ovat kyllä tienneet kuukautisista jo selvästi alle 10 vuotiaina. Ei sitä erikseen tartte taaperoille demostroida.

Ja paperiin kuivaan taputellen alapesun jälkeen. Ei siinä mitään lasten korkeudelle ripustettavia "pimppapyyhkeitä" tarvita.

Vierailija
50/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha. Outoa miten jotkut ei kestä sitä, et ihmiset hoitaa asiat eri tavoin. Mulle on ainakin ihan sama millä kukakin haluaa sen alapäänsä pyyhkiä ja miksi haluaa sitä omaa alapäätänsä nimittää.  

Vierailija
51/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktorisiteitä ja muitakin löytyy googlettamalla vaikka "kestositeet traktori" :)

Vierailija
52/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:40"]Hahahaha. Outoa miten jotkut ei kestä sitä, et ihmiset hoitaa asiat eri tavoin. Mulle on ainakin ihan sama millä kukakin haluaa sen alapäänsä pyyhkiä ja miksi haluaa sitä omaa alapäätänsä nimittää.  
[/quote]

Av:lla nämä pilluasiat aina korostuu. Ihme että kukaan ei ole vielä alkanut inttää jollekin miten on varmasti estynyt seksielämä kun ei pese fjoosaansa koko suvun nähden.

Vierailija
53/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen nauruun: pimppapyyhe ja traktorisiteet.

Paljon uutta tuli taas opittua tänään.

T. Nainen 49-vuotta

Vierailija
54/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:26"]

T. 23-v

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

huoh kun pitää kaikki vääntää rautalangasta <3 Tässä ketjussa on ihmetelty mihin kuivaavat ne jotka eivät käytä "pimppapyyhettä" ja heitelty epäilyksiä käsipyyhkeestä. Mihin sitä "pimppapyyhettä" siis oikein tarvitaan kun samaan tarkoitukseen käy kylpypyyhe? Joillakin kun kylpyhuone ja vessa ovat samassa, mitä nämä ihmettelijät eivät ole tajunneet. Ja vaikka ei olisikaan niin joku erillinen "pimppapyyhe" riippumassa naulakossa lasten leikkikaluna on vaan helvetin pervo ajatus. 

[/quote] 

voi jumalauta nyt :D käytän itsekin kylpypyyhettä koska kylppäri ja wc on samassa. Mutta mitä ÄLLÖÄ siinä alapääpyyhkeessä on, kysyin minä. Ja noinko yleistät, että se on kaikilla lasten ulottuvilla kun se yhdellä av-mammalla sattuu olemaan? Miten helvetin tyhmää porukkaa täällä oikein liikkuu :D

Vierailija
55/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan OIKEASTI pyyhi toosaansa käsipyyhkeeseen? Se vasta olisikin vastenmielistä, mielummin käyttäkää niitä pimppukkarättejänne!

Vierailija
56/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:53"]

Eikai kukaan OIKEASTI pyyhi toosaansa käsipyyhkeeseen? Se vasta olisikin vastenmielistä, mielummin käyttäkää niitä pimppukkarättejänne!

[/quote]Kyllä olen tullut siihen tulokseen että toiset TODELLAKIN pyyhkivät toosansa vessan käsipyyhkeeseen!

Ihmettelin eräässä tutussa kyläpaikassa kun pyyhkeessä johon kuivasin käteni oli jotain persekarvoja. Totesin että emäntä on hoonannut pilunsa ja kuivannut sitten siihen hollilla olleeseen pyyhkeeseen jossa ei olut mainintaa mihin tarkoitukseen se oli siihen laitettu. 

Hyi helvetti!

Siksi todella suosittelen merkkaamaan tai jemmaamaan ne henk koht anuspyyhkeet!

Vierailija
57/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitää itekkin tilata pikkuinen "nimikyltti" pimppapyyhkeelle naulakkoon.

meillä on sitten Kai, Minna, Lapset, Vieraat, Pimppa :)

Vierailija
58/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:32"]Pimppapyyhe.. Teillä on rumat rönttöset eikä mitkään pimpat.. Lapsilla on pimppa. Ja tosi kiva kun tuo yks pyyhkeilijä pyyhkii vittunaa viikon samaan pyyhkeeseen ja lapsikin vähän hieroo sitä itteensä. Yök mitä touhua.
[/quote]

Siitä samasta pimpastahan lapsi on uloskin tullut. Oliko se epähygieenistä?

Vierailija
59/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:46"]

Mikä on pimppapyyhe?

[/quote]

Vessassa minulla on kuukautisten aikaan erillinen pyyhe jalkoväliä varten. En viitsi kasvopyyhkeeseen pyyhkiä pesun jälkeen pimppaani. Tämä pyyhe on erillään muista ja siellä pytyn takana sen verran alempana, että lapsi ylettyy siihen.
[/quote]

Miksi lapsen pitää ylettyä sinun persepyyhkeisiisi?

Vierailija
60/75 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme