Lapseni meni sitten mainostamaan kuukautisiani! :D
Miehen 16-vuotias veli oli eilen meillä kylässä ja 3-vuotias tyttäreni selitti innoissaan sedälleen: "Arvaa mitä! Äitin pyllystä tulee VERTA!" ja hihitteli. Miehen veli oli ihan naama punaisena. En tiedä kumpaa meistä nolotti enemmän. :D
Kommentit (75)
Meidän kaksivuotias on innoissaan pimppapyyhkeestäni, kurottaa nappaamaan sen koukusta ja tunkee sitä jalkoväliinsä. Yhtenä päivänä hän oli avannut kokonaisen paketillisen terveyssiteitä ja liimaillut niitä lattiaan ja nallellekin jalkoväliin.
Oikeastaan jos veli otti viestin kirjaimellisesti, niin se luulee, että sulla on vuotavat pukamat. :-)
Miksi nykyään pikkukersoille näytetään ja kerrotaan kaikki jo liian aikaisin. Ei niitä mukuloita tarvitse ottaa sinne huussiin katsomaan vierestä, miten mutsi vaihtaa siteen tai tamponin. Samoin ei näiden hygieniatuotteiden tarvitse olla kersojen nenän edessä vessassa. Oma on häpeänne, jos olette muka niin vapaamielisiä, että tenavien on tiedettävä kaikki jo kolmevuotiaina. Möläyttelevät sitten, mitä sattuu, kun eivät kuitenkaan ymmärrä, mistä on kysymys. Odotan vain, milloin joku kertoo, miten lapsi möläytti kaupassa tai muulla yleisellä paikalla, että isillä oli sitten eilen illalla hurjan iso pystyssä sojottava kikkeli tai jotain vastaavaa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:46"]
Mikä on pimppapyyhe?
[/quote]
Vessassa minulla on kuukautisten aikaan erillinen pyyhe jalkoväliä varten. En viitsi kasvopyyhkeeseen pyyhkiä pesun jälkeen pimppaani. Tämä pyyhe on erillään muista ja siellä pytyn takana sen verran alempana, että lapsi ylettyy siihen.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:46"]
Mikä on pimppapyyhe?
[/quote]
Vessassa minulla on kuukautisten aikaan erillinen pyyhe jalkoväliä varten. En viitsi kasvopyyhkeeseen pyyhkiä pesun jälkeen pimppaani. Tämä pyyhe on erillään muista ja siellä pytyn takana sen verran alempana, että lapsi ylettyy siihen.
[/quote]'
V*ttu sä oot outo
Mulle on aivan sama jos joku näkee siteeni kaapissa tai lapsi toteaa, että mulla on kuukatiset. Parempi, että suhtautuu luonnollisesti omaan kroppaan. Eipähän tule paniikki lapselle kun kuukautiset alkaa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:46"]
Mikä on pimppapyyhe?
[/quote]
[/quote]
Epähygieenistä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:46"]
Mikä on pimppapyyhe?
[/quote]
[/quote]
Mikset kuivaa paperilla?
Ai ap siis ripustaa sen märän ja mahdollisesti vähän verisenkin pimppapyyhkeensä siihen pytyn viereen ja lapsi leikkii sillä? Eikö sen voi vipata käytön jälkeen aina pyykkikoriin?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:00"]
Ai ap siis ripustaa sen märän ja mahdollisesti vähän verisenkin pimppapyyhkeensä siihen pytyn viereen ja lapsi leikkii sillä? Eikö sen voi vipata käytön jälkeen aina pyykkikoriin?
[/quote]
Ei ap:lla (kai) mitään pimppapyyhettä ole, olen muuten vain tähän ketjuun hypännyt kirjoittaja. Pesen jalkovälini kuukautisten aikaan viitisen kertaa päivässä puhtaaksi, joten pyyhe ei ole verinen. Loppuisi meiltä aika nopeasti pyyhkeet, jos joka kuivaamisen jälkeen heittäisin pyyhkeen pestäväksi. Paperilla kuivaaminen on inhaa, koska paperi murustuu riekaleiksi pitkin alapäätä. Enemmän minua ällöttää se, että joku pyyhkii kätensä ja naamansa samaan pyyhkeeseen kuin alapäänsä.
Mutta huomaan, että olen tässä pyyheasiassa tullut sohaisseeksi muurahaispesään, joten poistun ketjusta enkä enää kommentoi tätä pyyheasiaa. Taitaa hygienia olla yhtä arka asia AV-laisille kuin imettäminen ja kotihoito.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:53"]
Mulle on aivan sama jos joku näkee siteeni kaapissa tai lapsi toteaa, että mulla on kuukatiset. Parempi, että suhtautuu luonnollisesti omaan kroppaan. Eipähän tule paniikki lapselle kun kuukautiset alkaa.
[/quote]
Joo. 5-vuotias poikani laittoi eilen pyykkejä kuivumaan. Mukana oli minun kestositeitä. Kysyi että mitä ne ovat. Sanoin että äidin siteitä. Sillä selvä. Aamulla kertoi pk kaverilleen että "mun äidin siteessä on traktorin kuvia" kaveri katsoi minua ihailevasti. "mun äidin siteet on valkoisia". Kukaan ei hätääntynyt tai nolostunut.
Aaapuva :D