Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syntymävuodenajan vaikutus luonteeseen?

Vierailija
16.03.2015 |

Oletteko huomanneet että tulette paremmin toimeen/kemiat kohtaa helpommin tiettynä vuodenaikana syntyneiden ihmisten kanssa? Itse olen syntynyt keväällä ja nyt pannut merkille, että moni uusi (ja vanhempi) tuttavuus jonka kanssa kemiat on kohdanneet oikein kunnolla, on syntynyt myös keväällä. Sekä siis ihan saman sukupuolen kanssa ystävyyssuhteissa kuin myös vastakkaisen sukupuolen kanssa romanttisemmissa merkeissä... Kun taas loppukesästä/loppuvuodesta syntyneet ihmiset tuntuvat monesti olevan ihan eri planeetalta, yhteistä säveltä ei vaan löydy. Toki muutamia loppuvuodestakin syntyneitä on joiden kanssa tulee hyvin toimeen, mutta monesti ne vaan tuntuvat olevan noita keväällä syntyneitä joiden kanssa syntyy syvempi "yhteys". Pitääköhän tässä seuraavaksi ruveta uskomaan horoskooppeihin... :D

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus miten yksinkertaista porukkaa!

Vierailija
42/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:02"]Mieheni kaikki pitkät suhteet ovat olleet vaakoja kuten olen minäkin. Ja meissä kaikissa on kuulemma yhtäläisyyksiä ja samat riidanaiheet tämän miehen kanssa.
[/quote]
Ei vaan opi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa uksoa mitä haluaa. Uskovathan jotkut joulupukkiinkin

Vierailija
44/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hyvin pitää kutinsa 

Vierailija
45/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt oli maailman tyhmin teoria...Ihan varmaan löytyy niitä jotka ovat samaa mieltä...

Vierailija
46/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 10:59"]

Oletteko huomanneet että tulette paremmin toimeen/kemiat kohtaa helpommin tiettynä vuodenaikana syntyneiden ihmisten kanssa? Itse olen syntynyt keväällä ja nyt pannut merkille, että moni uusi (ja vanhempi) tuttavuus jonka kanssa kemiat on kohdanneet oikein kunnolla, on syntynyt myös keväällä. Sekä siis ihan saman sukupuolen kanssa ystävyyssuhteissa kuin myös vastakkaisen sukupuolen kanssa romanttisemmissa merkeissä... Kun taas loppukesästä/loppuvuodesta syntyneet ihmiset tuntuvat monesti olevan ihan eri planeetalta, yhteistä säveltä ei vaan löydy. Toki muutamia loppuvuodestakin syntyneitä on joiden kanssa tulee hyvin toimeen, mutta monesti ne vaan tuntuvat olevan noita keväällä syntyneitä joiden kanssa syntyy syvempi "yhteys". Pitääköhän tässä seuraavaksi ruveta uskomaan horoskooppeihin... :D

[/quote]Oinaat on perseestä!

Vierailija
47/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:14"]

[/quote]Oinaat on perseestä!

[/quote]Samaa mieltä. Ikävä kyllä äitini ja siskoni ovat oinaita. Siskoni kanssa ei tule kukaan 4:stä sisarestani toimeen

Vierailija
48/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:07"]

Voi jeesus miten yksinkertaista porukkaa!

[/quote]

Ja sinä siellä joku fiksukin, vai? Sivistynyt ei tule aukomaan päätään, vaikkei samaa mieltä olekaan, joten...

Vierailija
49/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääräpäitä 

Vierailija
50/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:28"]

No jos haluat uskoa horoskooppeihin, polari- eli sinulle paras merkki on jousimies ja hän on syntynyt joulukuussa. Ei tämä nyt varmaan noin yksinkertaista ole

[/quote]

No jopas... Ilmanko on ollut jo pitempään juttua erään jousimiehen kanssa, hän tuntuu poikkeukselta muiden loppuvuoden ihmisten keskellä ;).

-Ap

[/quote]

Mutta ymmärsin, että sinulle parhaita olivat kevätihmiset. Oletko ailahtelevainen kaksonen, joka ei tiedä itsekään mitä tekee, mitä ajattelee ja muuttaa mieltään koko ajan?

Vierailija
51/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ja lämmin leipä

Vierailija
52/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nyt siltä, että etenkin kevätihimisillä on höyryä päässään

Vierailija
53/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:02"]Mieheni kaikki pitkät suhteet ovat olleet vaakoja kuten olen minäkin. Ja meissä kaikissa on kuulemma yhtäläisyyksiä ja samat riidanaiheet tämän miehen kanssa.
[/quote]
Ei vaan opi!
[/quote] Ihastuu aina samantyyppisiin naisiin. Tosin ei ole maailman helpoin ihminen ja siksi samat riidanaiheet.

Vierailija
54/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomaton teoria

Vierailija
55/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:20"]

No jos haluat uskoa horoskooppeihin, polari- eli sinulle paras merkki on jousimies ja hän on syntynyt joulukuussa. Ei tämä nyt varmaan noin yksinkertaista ole

[/quote]

Tämä kyseinen kaksonen muutti nyt varmaan mieltään

No jopas... Ilmanko on ollut jo pitempään juttua erään jousimiehen kanssa, hän tuntuu poikkeukselta muiden loppuvuoden ihmisten keskellä ;).

-Ap

[/quote]

Mutta ymmärsin, että sinulle parhaita olivat kevätihmiset. Oletko ailahtelevainen kaksonen, joka ei tiedä itsekään mitä tekee, mitä ajattelee ja muuttaa mieltään koko ajan?

[/quote]

Vierailija
56/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:20"]

[/quote]

Tämä kyseinen kaksonen muutti nyt varmaan mieltään

-Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]Tämä kyseinen kaksonen muutti nyt varmaan mieltään

Vierailija
57/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:24"]

Voi voi ja lämmin leipä

[/quote]

No kipasepas sinäkin vaikka jääkaapille, jos nisua mieli tekee

Vierailija
58/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosille nyt tulee milloin mitäkin mieleen. Tänään yhtä, huomenna samasta asiasta ihan muuta. ylihuomenna eivät edes muista,mistä ovat puhuneet. Siis siskoni on kaksonen...

Vierailija
59/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8-v lapsi on just tommonen kaksonen. Maailman rasittavin ihminen

Vierailija
60/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olen neitsyt. Ei hyvä yhdistelmä, puuh! 41 jatkaa