Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntoesittelyssä häiritsevä teos seinällä

Vierailija
10.12.2021 |

Iltapulussa oli juttu "näin Helsingin halutuimmilla alueilla asutaan" ja sitten kuvia myytävistä asunnoista Lauttasaaresta Kallioon. Tietysti menin selaamaan niitä, ja nyt minua kiusaa yhdessä oleva taideteos/maalaus/kuva/mikälie seinällä. Tunnistaako joku sitä, kenen ja mikä se on?

Se löytyy ruokailutilan viereiseltä seinältä. Siinä on ikäänkuin rivissä henkilöitä kaavut päällä (nunnia?) ja he hyppäävät kaiteelta?

https://www.etuovi.com/kohde/1312028/kuvat?haku=M1766855861

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto on niin korkea, että pitäisi olla tosi korkeat tikkaat, että saa hämähäkin seitit katosta pois. Lisäksi ilmeisesti kahden makuuhuoneen yllä on jokin yhteinen parvi.

Vierailija
22/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo taulu ja oli kyllä häiritsevä. Noitia, nukkeja, mitä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulun nimi on Sillalta Hyppäävät Nunnat

Sergei Kyrzäschkin maalaama taulu.

Vierailija
24/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myytävässä asunnossa on vääränlainen taulu seinällä, en kyllä osta.

Vierailija
25/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katto on niin korkea, että pitäisi olla tosi korkeat tikkaat, että saa hämähäkin seitit katosta pois. Lisäksi ilmeisesti kahden makuuhuoneen yllä on jokin yhteinen parvi.

Mietin tuota parvea myös, outo ratkaisu. Miksi ihmeessä sellainen on haluttu rakentaa?

Muuten ihan mukavan näköinen koti, kivan tilavat oleskelutilat.

Vierailija
26/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nyt taas kiinnitin huomiota wc käytäntöön, että ovesta suoraan sisään ulkoa päin, jos joku istuu pöntöllä.

Olen joskus törmännyt samanlaiseen käytäntöön toisessa talossa ja itse en tykkää.

Siinäpä istut tarpeilla, kun naapuri vaikka tunkee naamansa ulko-oven lasiin ja huhuilee.

Tai teini ryntää kavereiden kanssa sisälle, aivan sama mikä tilanne, mutta ei kiitos. Pöntöllä pitäisi saada olla rauhassa.

Etkö sulje ovea kun käyt vessassa? Vai mikä oli ongelma?

Vierailija
27/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nyt taas kiinnitin huomiota wc käytäntöön, että ovesta suoraan sisään ulkoa päin, jos joku istuu pöntöllä.

Olen joskus törmännyt samanlaiseen käytäntöön toisessa talossa ja itse en tykkää.

Siinäpä istut tarpeilla, kun naapuri vaikka tunkee naamansa ulko-oven lasiin ja huhuilee.

Tai teini ryntää kavereiden kanssa sisälle, aivan sama mikä tilanne, mutta ei kiitos. Pöntöllä pitäisi saada olla rauhassa.

Onkohan mulla huono näkö, mutta en huomannut tuollaista vessaratkaisua? Vessahan on eteiskäytävän varrella, aika kaukana ulko-ovesta eikä sinne sisään ulko-ovesta kyllä voi nähdä, vaikka olisi jättänyt vessan oven aukikin.

Vierailija
28/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, että tarkoitatko että taulu on jotenkin sopimaton? Kun käytät sanoja kiusaa ja häiritsee? 

Ei. Kiusaa ja häiritsee, kun en näe sitä tarkasti ja se vaikuttaa kiinnostavalta. Ehkä pitäisi kokeilla rajata siitä kopio ja hakea googlen kuvahaulla?

Aloituksesta sai sellaisen kuvan, että olet pahoittanut mielesi sopimattomasta taideteoksesta. Ilmaise itseäsi paremmin, niin saat asiallisempia vastauksia.

Vierailija
29/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen asunto.

Uskoisin, että taulu muuttaa nykyisten omistajien mukana. :D

Vierailija
30/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, mistä nuo keittiökaapit on?

Entä tietokonehuoneessa olevat kaapit?

Vierailija
31/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä aito maalaus vaan joku painettu kuva.  USA:sta veikkaisin.

Vierailija
32/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIITOS!!!!

Vierailija
33/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kusetti. Valehtelu on rumaa, soosoo

Vierailija
34/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kans joskus jonkun poikamiesboksin asuntonäytössä ja siellä Hitl*rin ja Marskin kohtaamisen kuva seinällä kehyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi