Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntoesittelyssä häiritsevä teos seinällä

Vierailija
10.12.2021 |

Iltapulussa oli juttu "näin Helsingin halutuimmilla alueilla asutaan" ja sitten kuvia myytävistä asunnoista Lauttasaaresta Kallioon. Tietysti menin selaamaan niitä, ja nyt minua kiusaa yhdessä oleva taideteos/maalaus/kuva/mikälie seinällä. Tunnistaako joku sitä, kenen ja mikä se on?

Se löytyy ruokailutilan viereiseltä seinältä. Siinä on ikäänkuin rivissä henkilöitä kaavut päällä (nunnia?) ja he hyppäävät kaiteelta?

https://www.etuovi.com/kohde/1312028/kuvat?haku=M1766855861

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen aloitus.

Vierailija
2/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen aloitus.

No voi anteeksi. Tämä koko palsta on täynnä ns. erikoisia aloituksia. Ja täällä on aika usein asuntojuttuja, joissa ruoditaan milloin mitäkin sisustustyylistä rakennuksen laatuun ja ties mihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä? Hitto jos tämä olisi jokin julkkisjuoruihin liittyvä kysymys, niin kyllä tiedettäisin

Vierailija
4/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen aloitus.

No voi anteeksi. Tämä koko palsta on täynnä ns. erikoisia aloituksia. Ja täällä on aika usein asuntojuttuja, joissa ruoditaan milloin mitäkin sisustustyylistä rakennuksen laatuun ja ties mihin.

Miksi otat itseesi? Sehän on erikoinen aloitus.

Vierailija
5/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea sisustus muutenkin!

Taulu on kyllä mielenkiintoinen!

Mielummin tällaisia aloituksia, kun sekopäisiä…

Vierailija
6/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuva jonkun vanhan rakennuksen julkisivusta. Tollasia on paljon esim. Etelä-Euroopassa.

Vierailija
7/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes huomannut mitään erikoista taulua. Onks tää jokin sun oma kohde, jolle on tarkoitus saada klikkauksia.

Vierailija
8/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hyppää, ne menevät köyttä pitkin alas.

Vierailija
9/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoinen joo, ei kovin ruokahalua herättävä. :D Tuli melkein silent hill-vibat.

Yhden asunnon esittelykuvissahan oli iso taulu jossa omistajapariskunta tai ainakin nainen nakuina sänkyhommissa. Sitäkin täällä aikoinaan puitiin.

Vierailija
10/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä bongailen taidetta ja arkkitehtuuria Etuoven ilmoituksista! Se on rentouttavaa. Asun muualla Suomessa, mutta tuo on rentouttava harrastus.

Vierailija
11/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä bongailen taidetta ja arkkitehtuuria Etuoven ilmoituksista! Se on rentouttavaa. Asun muualla Suomessa, mutta tuo on rentouttava harrastus.

Mun tytär tekee samaa. Vähän kuin lukisi ilmaista Avotakkaa 😄

Vierailija
12/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää, että tarkoitatko että taulu on jotenkin sopimaton? Kun käytät sanoja kiusaa ja häiritsee? 

Vierailija
13/34 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, että tarkoitatko että taulu on jotenkin sopimaton? Kun käytät sanoja kiusaa ja häiritsee? 

Ei. Kiusaa ja häiritsee, kun en näe sitä tarkasti ja se vaikuttaa kiinnostavalta. Ehkä pitäisi kokeilla rajata siitä kopio ja hakea googlen kuvahaulla?

Vierailija
14/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kiusaa ja häiritsee, kun en näe sitä tarkasti ja se vaikuttaa kiinnostavalta. Ehkä pitäisi kokeilla rajata siitä kopio ja hakea googlen kuvahaulla?

Okei, tuossa olisi ehkä kuvaavampaa sanoa, että sinua kiinnostaa.

Vierailija
15/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohis, mutta kävin eilen harrastusporukan mukana Kalasatamassa tuon IL:n asumisartikkelin esittämässä talossa tai siis siinä olevassa ravintola Bellassa. Olipa hyvä ruoka!

Vierailija
16/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiinnostavampi minusta on se pino dvd:ta (??) nojatuolin vieressa, miten siita valitsee yhden haluamansa kaatamatta koko pinoa.

Kuva seinalla nayttaa lyijykynapiirustukselta, voi olla omatekoinen.

Vierailija
17/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tiedä? Hitto jos tämä olisi jokin julkkisjuoruihin liittyvä kysymys, niin kyllä tiedettäisin

Pitäisi olla kyllä aika vankka kuvataideharrastus, että tuntisi tuollaisen rändöm taulun. Voihan se vaikka olla jonkun täysin tuntemattoman kumminkaiman tekemä.

Vierailija
18/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyt taas kiinnitin huomiota wc käytäntöön, että ovesta suoraan sisään ulkoa päin, jos joku istuu pöntöllä.

Olen joskus törmännyt samanlaiseen käytäntöön toisessa talossa ja itse en tykkää.

Siinäpä istut tarpeilla, kun naapuri vaikka tunkee naamansa ulko-oven lasiin ja huhuilee.

Tai teini ryntää kavereiden kanssa sisälle, aivan sama mikä tilanne, mutta ei kiitos. Pöntöllä pitäisi saada olla rauhassa.

Vierailija
19/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei olekaan pitkään aikaan ollut näitä asuntoketjuja.

Vierailija
20/34 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt sitä maalausta. Mutta hieno omakotitalo Pakilassa. Tykkään. Ainoa miinus tuossa olisi, että sieltä ei löydy selkeää työtilaa minulle. Hintaakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi