IS: Myös Lintilä pyysi anteeksi
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että Lintilä teki ensin testin, Marin seuraavana päivänä
Ja silläkö voitiin luotettavasti todeta että Lintilä ei kanna tautia. :D
Voidaan todeta että Marin ei edes yrittänyt. Hän sitäpaiysi altisti viisi kertaa kauemmin ja holtittomammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kotitestit ei ole luotettavia testejä ja ne ei riitä testiksi valtioneuvoston virallisen ohjeistuksen mukaan.
No kuten sanottu Marin teki senkin vasta vaarannettuaan kännissä kanssaihmisiä 10 tuntia
Miten täysin terve voi vaarantaa ketään? Haavistohan se tartuttaja oli.
Vuodenvaihteessa voidaan valita kansanäänestyksellä Vuoden Anteeksipyytäjä. Kuka on sinun suosikkisi?
Lintilä kritisoi elokuussa ministeri Kiurun pakkokaranteeniehdotuksia. Kiurun mielestä koronan riskimaista tulleet piti laittaa pakkokaranteeniin ja pakkotestiin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/elinkeinoministeri-lintila-lateli-s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kotitestit ei ole luotettavia testejä ja ne ei riitä testiksi valtioneuvoston virallisen ohjeistuksen mukaan.
No kuten sanottu Marin teki senkin vasta vaarannettuaan kännissä kanssaihmisiä 10 tuntia
Miten täysin terve voi vaarantaa ketään? Haavistohan se tartuttaja oli.
Miksi Haaviston toimintaa ei kritisoida? Vai oliko se ihan suositusten mukaista sitten ja koko koronatoimet kusee. Tuoda jostain ulkomailta korona ja sitten mennä koronassa 13000 hengen areenalle.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, anteeksi, aaaannteeeksi! T. James Potkukelkka
Pyydän anteeksi mutta tapojani en muuta. Voi hitsi tätä anteeksipyyntöshowta.
Nimim. Anteeksi, että olen olemassa
Eikö se Lintilä itse kertonut pitävänsä valtioneuvoston puhelinta mukana ja pyrkii noudattamaan koronaohjeita jossain haastattelussa, ja samalla antoi myös Marinille kritiikkiä. Auts.
Missä? Elinkeinoministerin anteeksipyyntö ei ole vielä tavoittanut meitä ulkosuomalaisia.
Tuleeko A-studiossa?
Orpo: en minä yhtään tiennyt kuka se oli.
Pakkoko sitä on mennä ottamaan selfie tuntemattoman kanssa.
Lintilä oli ensimmäisenä uhoamassa, että Sanna Marinin on kerrottava ihan kaikki. : D
Vierailija kirjoitti:
Antakaa määkin huudan, et määäkin oon pahoillani.
Ai sääkin oot, mää oon kans pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Lintilä oli ensimmäisenä uhoamassa, että Sanna Marinin on kerrottava ihan kaikki. : D
Viikon vitsihän tuokin oli.
Aarnio ja Yli-Viikari ainoat, jotka ei pyytele anteeksi.
Ja silläkö voitiin luotettavasti todeta että Lintilä ei kanna tautia. :D