IS: Myös Lintilä pyysi anteeksi
Kommentit (35)
No sittenhän kaikki on hyvin. Kultamussukat vaan jatkaa hyvää työtänsä oman kansan hyväksi pienen munimisen jälkeen.
Anteeksi, anteeksi, aaaannteeeksi! T. James Potkukelkka
Patako tässä taas on kattilaa soimannut? Ai niin, yhtään persua ei ole tässä jutussa syytettyjen penkillä. 😂
Ensin kuittailee Marinille ja itse tehnyt saman tempun. Kepu pettää aina....
Ken ensimmäisen kiven heittää... kirjoitti:
Ensin kuittailee Marinille ja itse tehnyt saman tempun. Kepu pettää aina....
Maski oäässä selvin päin matsissa
Vs
10 tunnin kapakkakierros naamat kiinni
Ei nyt ohan sama
Missäs se kaikkonen oli? Pikkujouluissa. Varmasti oli maskit päällä.
Paitsi että Lintilä teki ensin testin, Marin seuraavana päivänä
Mutta Sanna oli baarissa haureutta tekemässä alkoholia veressä. Lintilä oli sentään tervehenkisesti katsomassa säbää.
Antakaa määkin huudan, et määäkin oon pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kotitestit ei ole luotettavia testejä ja ne ei riitä testiksi valtioneuvoston virallisen ohjeistuksen mukaan.
Lintilä on paskakepu lähtöisin Vaasan vaalipiiristä. Siellä kaikki ovat demoneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kotitestit ei ole luotettavia testejä ja ne ei riitä testiksi valtioneuvoston virallisen ohjeistuksen mukaan.
No kuten sanottu Marin teki senkin vasta vaarannettuaan kännissä kanssaihmisiä 10 tuntia
Vierailija kirjoitti:
Orpon anteeksi pyyntöä odotan myös. Selfie murhaajan kanssa.
No tuo murhaaja näyttää poseeraaneen itse kukaisenkin seurassa. Oikein hakeutuu poliittisen kerman lähelle selfieitä ottamaan.
Näkyykö muka korona heti kotitestissä muutamassa tunnissa altistuksesta? Mikä mulla on mennyt ohi.
Mitä väliä? Oikeasti, kyllä ihmiset saa elää. Joka asiasta saa nykyään pyytää anteeksi. Aivan naurettavaa. Rajoitukset on muutenkin pelkkä vitsi. Antakaa olla jo.
Sanna desinfioi viruksia alkoholilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Oikeasti, kyllä ihmiset saa elää. Joka asiasta saa nykyään pyytää anteeksi. Aivan naurettavaa. Rajoitukset on muutenkin pelkkä vitsi. Antakaa olla jo.
Eipäs annetakaan taikinanaama! Mitäs siihen sanot!
Lintilä pyysi anteeksi vain kohun takia kuin kuraa sai niskaan. Oikeasti ajatteli varmaan että ei ... mitä pilkunn... Ei ollut lähelläkään koko Haavistoa salissa. Kuten ei lähikontaktissa puheidensa mukaan ollut Marin eikä Kaikkonenkaan ja todennäköisyydet tartutukselle maski päässä ovat hyvin pienet. Mutta säännöt on säännöt.
Orpon anteeksi pyyntöä odotan myös. Selfie murhaajan kanssa.