Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5-vuotias rikkoi rillimukin

Vierailija
15.03.2015 |

Ja tyttö on ollut mukana kymmenillä Prismamatkoilla ympäri Suomen, joissa tuota mukia etsittiin. Kyllä pitäisi tuon ikäisen sen perusteella tietää miten arvokas asia on!

Luunapin annoin, niin vihainen olin. Teinkö väärin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:23"]Mikä on rillimuki ? [/quote] Arvokas muumimuki, jossa on käsittääkseni sisäpuolelle painettu silmälasien kuva.

[/quote]

Arvokas? Voi jumalauta! Kaikkea paskaa sitä ihmiset alkavatkin keräillä, kiinalaista paskaa...

[/quote]

Suomalaiset mammat varsinkin on näin tyhmiä ja helposti vedätettävissä.  Ei nuo muumimukit mitään laatukamaa ole oikeasti vaan silkaa paskaa.

[/quote]

Niiden mukien suunnittelija itsekin totesi jossain lehdessä, että ei hän kyllä niitä keräilisi mutta huvinsa kullakin :D

Vierailija
22/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:05"]

Muumimukit tehdään itseasiassa Arabiassa (kaupunginosa Helsingissä).

[/quote]

Tehdas on kyllä toista mieltä, lue joskus ne mukien tarrat!

https://c2.staticflickr.com/6/5567/14770275683_21379ae337.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se saa tulevalla perinnöllään tehdä mitä haluaa?! Et sä sitä mukia ois hautaan vienyt kuitenkaan.

Vierailija
24/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:24"]

Anna adoptioon, ei teidän suhde enää tuosta korjaannu.

[/quote]

Eisssss :D

Vierailija
25/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhuhovissa eli Karismassa oli tänään rillimuki myynnissä. Hae sieltä uus.

Vierailija
26/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen:) 

Vierailija
27/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka..mutsi on aivan päästään seonnut..ei enää auta...

Vierailija
28/33 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin tuommoisen teon tekijälle vähän enemmän kuin pelkän luunapin! Viikko kotiarestia ja merkintä sinikantiseen vihkoon, että maksaa sen aikanaan kun menee töihin. Arvo on siinä vaiheessa varmaan tuhansia euroja, ehkä enemmän!

Vierailija
29/33 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikanaan Hagelstamin kanssa juttusilla ja hän sanoi minulle kuiskaten että rillimukin arvo esim kymmenen vuoden päästä voi hyvin olla kymmenisen tuhatta euroa. Tämä on tosi juttu.

Vierailija
30/33 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:47"]

Siis kuka on keksinyt, että nämä Kiinassa tehdyt sekundamukit olisivat arvokkaita?!

[/quote]

Joku sellainen, jolla ei ole varaa mihinkään oikeasti arvokkaaseen tavaraan.

Vierailija
31/33 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:00"]Kävin aikanaan Hagelstamin kanssa juttusilla ja hän sanoi minulle kuiskaten että rillimukin arvo esim kymmenen vuoden päästä voi hyvin olla kymmenisen tuhatta euroa. Tämä on tosi juttu.
[/quote]

Ennustaa voi vaikka maailmanloppua, mutta toteutuuko. Se jää nähtäväksi...

Vierailija
32/33 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuotteen arvolla tarvitse olla mitään tekemistä laadun kanssa. Jos joku on valmis maksamaan esim. kirpparilla satasia posliinikiposta, niin turha olettaa, että se posliini on jotenkin erikoisen hyvää. Olen itse kerännyt muumimukeja, mutta en osta enää. Vanhimpia mukeja olen laittanut myyntiin ja olen monta sataa nyt tienannut. Minä en tee mitään mukilla, josta en uskalla rikkoutumisen pelossa juoda. Onneksi on noita joitain muumimukeja, joista pidän, ja joita valmistetaan edelleen. Mielestäni viime vuosien mukit ovat olleet järjestään rumempiakin kuin vanhat, se "piirrosjälki" on jotenkin erilainen.

Vierailija
33/33 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuotteen arvolla tarvitse olla mitään tekemistä laadun kanssa. Jos joku on valmis maksamaan esim. kirpparilla satasia posliinikiposta, niin turha olettaa, että se posliini on jotenkin erikoisen hyvää. Olen itse kerännyt muumimukeja, mutta en osta enää. Vanhimpia mukeja olen laittanut myyntiin ja olen monta sataa nyt tienannut. Minä en tee mitään mukilla, josta en uskalla rikkoutumisen pelossa juoda. Onneksi on noita joitain muumimukeja, joista pidän, ja joita valmistetaan edelleen. Mielestäni viime vuosien mukit ovat olleet järjestään rumempiakin kuin vanhat, se "piirrosjälki" on jotenkin erilainen.