Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisen naisen elämäntavoite: Rikas mies

Vierailija
15.03.2015 |

Näinhän se on. Otsikossa tulikin jo kaikki olennainen. Ei enää lisättävää.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:44"]

Huomenna taitaa olla ikävä päivä yliopistolla. Eikö Nännimäinen luvannutkaan tuoda iltapäivälehtiä? 

[/quote]

Viesti ilmoitettu asiattomaksi ja nettivinkattu poliisille.

Huomaa, että irvailet laasaselle.

Vierailija
62/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nimenomaan päinvastoin... Raha on usein saatu epäilyttävillä keinoilla ja huonolla moraalilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä Vulva, prinsessaharhat, nainen on aina uhri, äitimyytti ja naisasialiike.

Näillä perusteluilla miehen lompakko on vapaata riistaa sukupuolielimen ansiosta.

Vierailija
64/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:44"]

miehenä esiintyvä nainen , lassukka-sana, viestisi ilmoitettu asiattomaksi,

[/quote]

Sinut on ilmoitettu työttömien työleirille keräämään käpyjä ja raitistamaan aivojas ulkoilmassa.

Vierailija
65/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjusta yhtkään osiota, mutta vastaan että paskapuhetta. Mä haluan vaan rakkaan miehen, ei materia merkkaa mitään. Eiköhän omillaan tässä ihan tulla toimeen ja rikkaus on mun mielestä se, että on rakkautta.

Vierailija
66/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:36"]

No ei mun ainakaan. Mulla ei ole koskaan ollut halua saada minkäänlaista miestä, olen aina yksikseni parhaiten viihtynyt.

[/quote]

Hyvä päätös, koko maailma kiittää sua siitä hyvästä ettet lisäänny.

Vierailija
67/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:44"]

miehenä esiintyvä nainen , lassukka-sana, viestisi ilmoitettu asiattomaksi,

[/quote]

Sinut on ilmoitettu työttömien työleirille keräämään käpyjä ja raitistamaan aivojas ulkoilmassa.

[/quote]

miehesi lompakollako loisit ?

Vierailija
68/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:04"]

En ole lukenut koko ketjusta yhtkään osiota, mutta vastaan että paskapuhetta. Mä haluan vaan rakkaan miehen, ei materia merkkaa mitään. Eiköhän omillaan tässä ihan tulla toimeen ja rikkaus on mun mielestä se, että on rakkautta.

[/quote]

Nojoo, kyllä sä oikeesti ajattelet lompsallasi ku on kyse suomalaisista miehistä. Ihan ymmärrettävää, suomalainen mies on epäonnistunut kun taas latinokomistus tulisi löytyä jokasen naisen pedinlämmittäjän paikalta. Näin se vaan menee, ikävä juttu pojat.

Vierailija
69/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun ainakaan. Mulla ei ole koskaan ollut halua saada minkäänlaista miestä, olen aina yksikseni parhaiten viihtynyt.

Vierailija
70/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi rikas (tai ainakin varakas) mies kuin köyhä.

Vierailija
71/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso vehje on plussaa.

Vierailija
72/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tavoite on rikastua itse, mitä sitä miestä siihen viereen vinkumaan tarvitsee.

Vierailija
73/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, kiva kun kerroit tuon minulle nyt 45-vuotissynttärien kynnyksellö. Hyvä tietää.

Vierailija
74/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin rakas kuin rikas. Itselläni kaikista tärkein ominaisuus miehessä on rakastettavuus; että rakastan miestä itseään, ja että hän itse rakastaa aidosti minua. Lisäksi tärkeitä asioita on : luotettavuus, rehellisyys, uskollisuus, hyvä isä, ja kypsä henkisesti, on hygieeninen ja puhdas, seksuaalinen, hyvä yleissivistys, lapsirakas, eläinrakas, haluaa minuaa fyysiesti, hellä ja näyttää tunteensa. Tietenkin miehen pitää olla ns. työorientoitunut siinä mielessä, että esim. mielummin käy töissä ja tienaa itse rahansa, kuin makaa työttömänä kotona yhteiskunnan elätettävänä (siis vapaaehtoisesti, ns. välttelee palkkatyötä).

Rikkaus on plussaa, mutta ei parinvalinnassani tärkeä seikka! Ja oma mieheni ei ole rikas, mutta sitäkin rakkaampi!!

Vierailija
75/87 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kyllä tienaisin rahani itse + olen lesbo, että ei lähtökohtaisesti kikkeli oikein kiinnosta.

Vierailija
76/87 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiset miehet osaavat pitää naiset naisina eivätkä yritä olla liian tasa-arvoisia. Ärsyttää kun tasa-arvon nimissä yritetään vältellä miehisiä velvollisuuksia kuten armeijaa ja työssäkäyntiä. Ne ovat miehen pääasialliset tehtävät ja tietysti imurointi ja nikkarointi.

Oma mieheni on tyhmä kuin saapas, mutta onnistuu hommissaan hyvin. Ei ole paljon vaadittu mieheltä että on käynyt armeijan rukin ja käy töissä. Sen lisäksi pitäisi vielä imuroida ja korjata lasten polkupyörät. 

Mikä edellä mainituissa asioissa on lassukoille niin vaikeaa?

Vierailija
77/87 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo oon mä joskus miettinyt, että olisko pitänyt sittenkin valita se tarjolla ollut miljonääri tuon tyhjätaskun sijaan...tuli vaan valittua luonteen ja muun yhteensopivuuden perusteella köyhä mies. Tässä sitä on kituutettu jo parikymmentä vuotta, ei ole ollut helppoa. Mutta olisko se sitten ollut rikkaana sen kummempaa, ainakin tuo miljonäärimies on eronnut, meidän liitto on kestänyt.

Vierailija
78/87 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut. Rakastuin toiseen köyhään nuoreen 25 vuotta sitten ja nykyään olemme hyvin toimeentulevia. Elämämme oli kuitenkin sisällöltään yhtä rikasta silloin nuorena kuin nyt. Halvallakin pystyimme toteuttamaan haaveitamme ulkomaanmatkoista. Merkkituotteista en edelleenkään ole kiinnostunut, vaan ylimääräiset rahat sijoitan.

Vierailija
79/87 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla suomalaisilla miehillä on vaikeaa, sillä heidän on hankala löytää varallisuuttaan vastaavaa naista Suomesta. Ei ole tarpeeksi kauniita tarjolla. Suomalaisen naisen kauneus riittää mielestäni parhaimmillaan noin sadan tonnin vuositulojen mieheen.

Vierailija
80/87 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on paljon köyhempi kuin minä, mutta yksi tärkeimpiä ellei tärkein elämäntavoitteeni on pitää tämä suhde yhtä onnellisena elämämme loppuun asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi