Jokaisen naisen elämäntavoite: Rikas mies
Näinhän se on. Otsikossa tulikin jo kaikki olennainen. Ei enää lisättävää.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:15"]
Köyhien miesten mainospropagandaa. Taitavat kuvitella, että näillä julistuksilla saadaan naiset juoksemaan köyhien miesten perässä. Ihan kuin naisten pitäisi todistella miehille jotakin koko ajan.
Raha on tukitusti miehille tärkeämpää kuin naislle. Siksi köyhät miehet ovat usein katkeria ja vihaavat koko maailmaa. Ja koska ovat usein pelkureita, he purkavat vihaansa mieluiten naisiin, joiden eivät usko kykenevän puolustamaan itseään.
[/quote]
Eikös ole karmean vaarallista feministin väittää, että raha on naisille vähemmän tärkeää kun se samalla osaltaan aiheuttaa sen, ettei naiset startuppeja perusta eikä pyritä hyväpalkkaisiin töihin eikä tehdä niin paljon töitä kuin miehet? Huipulle mielellään olisi kyllä kiintiöt kun omilla ponnistuksilla ei oikein osaa ja viitsi. Jos saman elintason saa ihan vaan kauniilta näyttämällä niin miksi ponnistella töissä? Se on kaikki niin paljon helpompi vaan laittaa miesten syyksi, eikös?
“Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding.”
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:05"]Näinhän se on!Sinkkuelämää ja muista roskasarjoista opittua miehenmalli on nyt in jos ei oo vähintää satatonnia tilillä on ihan turha tulla edes jutteleen tai sit toinen ääripää on ettei käy missään töissä elää sossupummina(hoivavietti herää) tai rikollisena kun pahat pojat kiihottaa!Ei tämmönen töissäkäyvä keskituloinen ole mitään nykynaisten silmissä,niskoja nakellaan vaan!Ja kyllä olen katkera!
[/quote]
Eipä nyt syytellä Sinkkuelämää-sarjaa :) Sarjan neljästä päähenkilöstä vain Charlottella oli selvä tavoite löytää rikas mies. Muut eivät tuoneet mitään tällaista esille, ja itse asiassa jokainen heistä seurusteli jossain vaiheessa itseään köyhemmän miehen kanssa - Samantha Smithin, Carrie Bergerin ja Miranda Steven. Sarja nimenomaan oli ensimmäisiä, joissa naiset kuvattiin itsellisinä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:19"]
Aika moni nainen haluaa perheen ja oman kodin. Niitä varten ei tarvii miehen olla erityisen rikas, mutta kyllä pitää tulla toimeen omillaan ja olla ns. asiat kunnossa. Enpä usko että niin ihanaa miestä voisi ollakaan, että kelpaisi mulle jos on esim. maksuhäiriöitä, häätö asunnosta tai vastaavaa.
[/quote]No minun lapsuudenystäväni veljelle sattui vasta semmoinen, että sammui omaan asuntoonsa juhlapäivänä vesihana päällä ja vesi oli vuotanut kaksi kerrosta alaspäin. Iso remontti edessä koko talossa ja maksusuunnitelma vahinkojen takia on tehty. Tuo olisi voitu estää sillä, että taloihin asennettaisiin itsestään katkeavat uunit, hanat yms. koska tuollaiset onnettomuudet ovat vain ajan kysymys, varsinkin kun kerrostaloissa elää myös vanhoja ja sairaita ihmisiä.
Että jos jollakin on jotakin velkaa, häikkää tai mitä lie, niin ei se aina kaikkea kerro.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:23"]
Ensimmäinen ammatti maailmassa. Palstamammat jatkaa perinettä.
Vaikka mahdollisuudet omaan tienaamiseen ovat samat kuin miehillä.
Pyhä Vulva oikeuttaa loisimaan.
[/quote]OOOOOOHHH Pyhä Vulva -mies! <3 Mulla on ollut niiiiiiin ikävä! Lausu vielä viisauksiasi pliiiis! <3
Mies29 on ihana. Perusta joku faniklubi mä liityn.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:38"]
Köyhien miesten mainospropagandaa. Taitavat kuvitella, että näillä julistuksilla saadaan naiset juoksemaan köyhien miesten perässä. Ihan kuin naisten pitäisi todistella miehille jotakin koko ajan.
Raha on tukitusti miehille tärkeämpää kuin naislle. Siksi köyhät miehet ovat usein katkeria ja vihaavat koko maailmaa. Ja koska ovat usein pelkureita, he purkavat vihaansa mieluiten naisiin, joiden eivät usko kykenevän puolustamaan itseään.
[/quote]
Eikös ole karmean vaarallista feministin väittää, että raha on naisille vähemmän tärkeää kun se samalla osaltaan aiheuttaa sen, ettei naiset startuppeja perusta eikä pyritä hyväpalkkaisiin töihin eikä tehdä niin paljon töitä kuin miehet? Huipulle mielellään olisi kyllä kiintiöt kun omilla ponnistuksilla ei oikein osaa ja viitsi. Jos saman elintason saa ihan vaan kauniilta näyttämällä niin miksi ponnistella töissä? Se on kaikki niin paljon helpompi vaan laittaa miesten syyksi, eikös?
“Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding.”
[/quote]
Okei, 2 alapeukkua so far. Onko tämä nyt paras vastaus jonka feministi osaa aiheesta antaa vai haluaako joku käsitellä itse asiaa. JOS raha on naiselle vähemmän tärkeää niin mitä siitä yhteiskunnassa seuraa?
Huokaus... Didem onko Santa Monicassa tylsää???
[quote author="Mies 29v" time="15.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:19"]
Aika moni nainen haluaa perheen ja oman kodin. Niitä varten ei tarvii miehen olla erityisen rikas, mutta kyllä pitää tulla toimeen omillaan ja olla ns. asiat kunnossa. Enpä usko että niin ihanaa miestä voisi ollakaan, että kelpaisi mulle jos on esim. maksuhäiriöitä, häätö asunnosta tai vastaavaa.
[/quote]No minun lapsuudenystäväni veljelle sattui vasta semmoinen, että sammui omaan asuntoonsa juhlapäivänä vesihana päällä ja vesi oli vuotanut kaksi kerrosta alaspäin. Iso remontti edessä koko talossa ja maksusuunnitelma vahinkojen takia on tehty. Tuo olisi voitu estää sillä, että taloihin asennettaisiin itsestään katkeavat uunit, hanat yms. koska tuollaiset onnettomuudet ovat vain ajan kysymys, varsinkin kun kerrostaloissa elää myös vanhoja ja sairaita ihmisiä.
Että jos jollakin on jotakin velkaa, häikkää tai mitä lie, niin ei se aina kaikkea kerro.
-Mies 29v-
[/quote]
Tää oli ihan paras :D Totta kai haluan miehen, joka kännipäissään sammuu suihkun lattialle ja aiheuttaa mittavan vesivahingon. Yhteiskunnan vika, kun ei itsestään sulkeutuvia hanoja ole määrätty pakollisiksi! Eihän tätä olisi voinut estää mitenkään.
Ai jokaisenko? Älähän nyt höpöjäs puhu
[/quote] DDD Ymmärrän tuskasi ja itseinhosi. Semmoinen huora on sinutkin sieltä Pyhästä Vulvasta eli huoraperseestään tähän maailmaan vääntänyt. Ajattele, sinäkin olet lillunut sen huoran huoravitussa ja ilmeisesti joutunut uimaan niissä huoramehuissa perse edellä maailmaan. Voi pyhä vittu sentään. Se vitun lemu on varmasti vieläkin sinussa, eikä se katoa, vaikka kuinka jynssäät. Muut miehet haistavat sen vitun sinussa ja pitävät automaattisesti huonompana aineksena, sellaisena vittuna vain. Lopeta kärsimyksesi, ei tuo ole valkoisen, lihaa syövän heteromiehen elämää enää.
[/quote]
Justiinsa näin. Hieno analyysi. Perineenä naisena en jaksaisi tuollaista marinaa kuunnella, mies niin kuin olettaa edes tuntematta minua, etten voisi häneen rakastua, koska hän on köyhä, daa?! :) Luuseriasenne....
No, kun haluatte köyhät itsetunnottomat naishaukkujat kävellä onnenne ohi, niin ei mulla mitään sitä vastaan ole. Oma on valintanne. Löysin nimittäin yhden kivan miehen, joka uskoi, että häneen voi rakastua, ja osaa itse rakastaa ja mulle se riittää :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:53"]
[/quote] DDD Ymmärrän tuskasi ja itseinhosi. Semmoinen huora on sinutkin sieltä Pyhästä Vulvasta eli huoraperseestään tähän maailmaan vääntänyt. Ajattele, sinäkin olet lillunut sen huoran huoravitussa ja ilmeisesti joutunut uimaan niissä huoramehuissa perse edellä maailmaan. Voi pyhä vittu sentään. Se vitun lemu on varmasti vieläkin sinussa, eikä se katoa, vaikka kuinka jynssäät. Muut miehet haistavat sen vitun sinussa ja pitävät automaattisesti huonompana aineksena, sellaisena vittuna vain. Lopeta kärsimyksesi, ei tuo ole valkoisen, lihaa syövän heteromiehen elämää enää.
[/quote]
Niin, Pyhällä Vulvalla loisiminen on ok ? Montako miljardöörinaista olikaan tehneet sen oman omaisuutensa?
NOLLA!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:53"]
[/quote]
:DDDDDDD
Kiitos, illan parhaat naurut :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:57"]
Niin, Pyhällä Vulvalla loisiminen on ok ? Montako miljardöörinaista olikaan tehneet sen oman omaisuutensa?
NOLLA!
[/quote]
No montako miljoona sulla on lompakossa, pankissa tai muualle sijoitettuna?
NOLLA!
Mitä helvettiä täällä rehvastelet muiden miesten rahoilla ja paukuttelet henkseleitäsi. Tekisit silläkin ajalla jotain tuottavaa, jos olisit oikee mies.
mä haluan ihanan miehen. ap:lla aika pinnallinen asenne elämään..
Mikäs minun elämän tavoitteeni on? T. Lesbo
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:12"]
mä haluan ihanan miehen. ap:lla aika pinnallinen asenne elämään..
[/quote]
Kun ei ole rikas eikä ihana on helpompi syyttää naisettomuudestaan rahattomuuttaan, kuin sitä, että peroona ei kelpaa.
Femakko hyysäsi Huoria,
lutkia ja raskautujia,
lompakon/miehen tullen sanoi hän,
nyt minäkin saan osani lompakosta pois,
puh, pah lompakosta pois.
Otti miehen nalkkiin haaransa avaamalla, ja erossa enemmän kuin koskaan olisi femakonaivoillaan tienannut.
Pyhä Vulva.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:25"]
Maaninen copypastaaja-lassukka taas liikenteessä.
Copypastaus riittää, ei muuta lisättävää.
Mitä väitteeseen tulee, niin ihan paskaahan tuo on. Suurin osa pariskunnista on keskituloisia, työssäkäyviä ns. tavallisia kansanihmisiä.
Oman mieheni tapasin sosiaalialan opinnoissa 20 vuotta sitten ja perustimme alan yrityksen 12 vuotta sitten. Olemme yhtä rikkaita (lue, yhtä köyhiä), samanlaisissa työtehtävissä ja toisillemme ainoat työkaverit, lisäksi toistemme parhaat ystävät.
[/quote]
Olet miehellesi pelkkä huora. Nnaisella ei ole miehelle muuta arvoa kuin huoruus, vaikka luuletkin Pyhän Vulvan tekevän sinusta kuningattaren.
[/quote]
Tiesitkö, että SINÄKIN oletu tullut sieltä naisen pyhästä vulvasta? Hyi, eikö sua yhtään ällötä? Tunge se pääsi vielä vähän syvemmälle sinne peräreikääs, niin ehkä tämä tosiasia unohtuu vähäksi aikaa.