Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiestitkö, että Michael Monroe on vapaaehtoisesti lapseton?

Vierailija
15.03.2015 |

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/mike_monroe_tasta_syysta_en_halua_lapsia

"En ole koskaan kelannut lapsia. Mulla ei ole tullut edes mieleenkään, koska ne eivät sovi mun elämään."

Itse en tiennyt!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 08:45"]

"En pystyisi olemaan tarpeeksi niitä varten." Jos vaikka lukisit linkatun jutun, nro 7. Tai ap vois lainata vähän paremmin.

[/quote]

Varmaan vaieka pystyä, kun lasten hakinta ei yhtään kiinnosta! -ap

Vierailija
2/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Monroen oliskin varmaan vaikea tulla raskaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, miksi olisi pitänytkään tietää? Mitä se minulle kuuluu kuka on lapseton ja mistä syystä!?

Vierailija
4/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 05:47"]

Entäs Haloo Helsingin Elli?

[/quote]

En tiedä onko hänkin vapaaehtoisesti lapseton. Onko?

Vierailija
5/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 07:35"]

En tiennyt, mutta ihan mielenkiintoista. Mistäköhän syystä ei sovi elämään? Ihan ok ettei ole lapsia, ei kaikkien ole pakko hankkia sellaisia, mutta kiinnostaisi tietää hänen syynsä hieman tarkemminkin.

[/quote]

Minkä takia? Kiinnostaako sua yhtä kovasti tietää miksi joku muu muusikko on tehnyt lapsia? Miksi lapsettomuuden valinneilla pitää aina olla joku "pätevä" syy?

Vierailija
6/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Vela ja pystyn helposti ymmärtämään tuon. Joidenkin ihmisen pitäisi liiaksi muuttaa itseään ja elämäntyyliään lasten vuoksi, joilloin se ei enää ole hyväksi. Pitäisi luopua itsestään liikaa toisen vuoksi. Tai voihan hänellä olla jokin muukin syy, mutta tämä on ainakin minulla.

Vierailija
7/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:44"]

[/quote]

[/quote]

Eikö se ole vasta vähän päälle parinkymmenen, niistähän 90 % on veloja, siinä iässä... Tosivelat paljastuu vasta reilu kolmikymppisinä.

Vierailija
8/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:44"]

[/quote]

[/quote]

Eikö se ole vasta vähän päälle parinkymmenen, niistähän 90 % on veloja, siinä iässä... Tosivelat paljastuu vasta reilu kolmikymppisinä.
[/quote]

Niin tällä Ellillä siis vihjattiin siihen että eikös ollut se joku juttu kun naurettiin että ovat niin samannäköisiä että onkohan Micheal Ellin isä ;)

Vierailija
9/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin muistelin, että hän olisi saanut lapsen joskus 80-luvun hulluina vuosina, mutta se taisikin olla Andy.

Vierailija
10/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Mike :) Minusta on myös ihanaa, että Mike on kissaihminen, yleensäkin eläinrakas ja tekee eläinsuojelutyötä. :)

Vierailija
11/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael ❤️

Vierailija
12/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mike kertoo myös, ettei häneen päde kaikki rokkareihin liitetyt stereotypiat.

– Mulla ei tulisi ikinä mieleen, että voisin olla jonkun ventovieraan ihmisen kanssa intiimisti ja sitten ei enää koskaan nähtäisi. Jos joku tulee joskus tulevaisuudessa sanoo, että hei mulla on sun beibi, mä pystyn sanomaan ihan varmasti, että kellään ei voi olla mun lasta. Se on ihan varma."

Vierailija
13/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:46"]

Minä olen Vela ja pystyn helposti ymmärtämään tuon. Joidenkin ihmisen pitäisi liiaksi muuttaa itseään ja elämäntyyliään lasten vuoksi, joilloin se ei enää ole hyväksi. Pitäisi luopua itsestään liikaa toisen vuoksi. Tai voihan hänellä olla jokin muukin syy, mutta tämä on ainakin minulla.

[/quote]

Toisaalta se on ihan kehittävää vaihteeksi pistää joku muu kuin itsensä etusijalle.

Vierailija
14/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:46"]

[/quote]

Toisaalta se on ihan kehittävää vaihteeksi pistää joku muu kuin itsensä etusijalle.

[/quote]

Varmaan onkin. Mutta myös pitkäjänteinen syventyminen esimerkiksi musiikin tekemiseenin kehittää ihmistä mös. Oleellista onkin, mihin suuntaan haluaa kehittyä. Minulla ei esimerkiksi ole mitään halua kehittyä uhrautuvaksi, muiden tarpeet omiensa edelle laittavaksi ihmiseksi, koska en tuollaisia piirteitä lainkaan arvosta.

Vierailija
15/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:26"]"Mike kertoo myös, ettei häneen päde kaikki rokkareihin liitetyt stereotypiat.

– Mulla ei tulisi ikinä mieleen, että voisin olla jonkun ventovieraan ihmisen kanssa intiimisti ja sitten ei enää koskaan nähtäisi. Jos joku tulee joskus tulevaisuudessa sanoo, että hei mulla on sun beibi, mä pystyn sanomaan ihan varmasti, että kellään ei voi olla mun lasta. Se on ihan varma."

[/quote]

tästä lauseesta ajattelin, että onkohan se homo? Tai eunukki?

Vierailija
16/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael pitää lapsista, syynä lapsettomuuteen on se, että on niin paljon matkoilla työn takia, eikä voisi olla läsnä lapsille. Ei halua olla sellainen isä, vaan on sitä mieltä, että lasten kanssa pitää olla. Näin mies kertoi kerran.

Vierailija
17/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:26"]"Mike kertoo myös, ettei häneen päde kaikki rokkareihin liitetyt stereotypiat.

[/quote]

tästä lauseesta ajattelin, että onkohan se homo? Tai eunukki?
[/quote]

Mitä ihmettä? :D Itsekään en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja, enkä silti ole lesbo enkä aseksuaali. Tiedätkös, kaikki ei ole hormonien, viettien ja alapään vietävissä. Ja miksi tuntematon ihminen edes kiinnostaisi? Minä ainakin kaipaan syvempää yhteyttä enkä mitään hetken huumaa, josta saattaa tulla morkkiskin.

Vierailija
18/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:26"]"Mike kertoo myös, ettei häneen päde kaikki rokkareihin liitetyt stereotypiat. – Mulla ei tulisi ikinä mieleen, että voisin olla jonkun ventovieraan ihmisen kanssa intiimisti ja sitten ei enää koskaan nähtäisi. Jos joku tulee joskus tulevaisuudessa sanoo, että hei mulla on sun beibi, mä pystyn sanomaan ihan varmasti, että kellään ei voi olla mun lasta. Se on ihan varma." [/quote] tästä lauseesta ajattelin, että onkohan se homo? Tai eunukki? [/quote] Mitä ihmettä? :D Itsekään en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja, enkä silti ole lesbo enkä aseksuaali. Tiedätkös, kaikki ei ole hormonien, viettien ja alapään vietävissä. Ja miksi tuntematon ihminen edes kiinnostaisi? Minä ainakin kaipaan syvempää yhteyttä enkä mitään hetken huumaa, josta saattaa tulla morkkiskin.

[/quote]

Minä olen aina ollut myös siinä käsityksessä että tällaisten ihmisten vanhemmat ovat sallineet lastensa seurata jokaista mielihaluaan ilman estoja ja sama meininki jatkuu aikuisenakin.

Vierailija
19/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin.

Vierailija
20/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Mike Monroe isänä - nou vei..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi