Kuunteletteko samalla musiikkia, kun sekstatte? Mikä sun suosikki?
Haluan että musiikki sykkii sydämeen, esim. makoisan seksin aikaina. Mikä tällaiseen hyvä bändi?
Kommentit (21)
No jotain mistä sä tykkäät muutenki, mutta rytmikästä niin ukko ei velttoile!
Tahti vaihtuu aina tuulen nopeuden mukaan. Myrskysäällä hiki roiskuu ja kunto meinaa loppua! Jos sataa kaatamalla, niin mennään kylppäriin pissaamaan toistemme päälle.
t. 16
Sekstatte? Tarkoititko sekstantti? Me ei osata käyttää sekstanttia :(
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 08:33"]
Hei beibi annan mulle piiskaa/apulanta.
[/quote]
Tää biisi mutta Jenni vartiaisen versiona, läähätys ja voihkinta sopii seksiin. Samalla mä voin kuvitella että annan Jennille piiskaa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 02:02"]
Sori, kirjoitusvirhe, siis sekstaatte. Kuunteletteko ollenkaan samalla musiikkia?
[/quote]
En kuuntele, tai en ainakaan kuule mitään vaikka joku soisikin : )
Sori, kirjoitusvirhe, siis sekstaatte. Kuunteletteko ollenkaan samalla musiikkia?
fredi pyllyy vasten pyllyä bumbum tai m.alatalo rikoo on riskillä ruma =D
Voi jeesus... Tarvitaanko panemiseenkin jotain taustamusiikkia? Kuulostaa vähän teinien jutuilta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:43"]
Pertti Kurikan Nimipäivät: Aina mun pitää
[/quote]
NYT ymmärrän, miksi kappale vetosi mammoihin.
En todennäköisesti pystyisi keskittymään seksin harrastamiseen, jos kuuntelisin samaan aikaan musiikkia. Ja se tavallaan pilaisi tunnelman myös siitä musiikin kuuntelusta. Vähän sama kuin jos istuisi kirkossa kuuntelemassa papin saarnaa ja runkkaisi samalla. Eivät sovi yhteen.
No ei erityisesti laiteta mitään musiikkia päälle, hassu ajatus. :D mutta joskus tietty saattaa olla tv tai radio päällä kun aletaan hommiin, ja sillon tulee mitä tulee.