Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Malmivaara,48, raskaana!

Vierailija
09.12.2021 |

Seiska.

Kommentit (732)

Vierailija
141/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö just viikko/kaksi uutisoitu sen saman ikäisen kansanedustajan raskaudesta? 

joo, oli kyllä jostain samanikäisestä juttu. Ehkä oli kansanedustaja.

Hanna - Kaisa Heikkinen, kansanedustaja on raskaana ja ehtii täyttää 48 v kun lapsi syntyy.

Haluttu ja toivottu lapsi kyseessä. Nuoren näköinen äiti, joten eipä erotu muista nuoremmista äideistä juurikaan.

Muuten hyvä, muttei tod. ole nuoren näköinen…

Vierailija
142/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mietityttää, miten tässä jaksaisi 2 vuotiaan uhmakohtausten kanssa taistella, kun 14 vuotiaan murrosiänkin kanssa on välillä aivan puhki, ja henkkoht murrosiän kanssa on mulla helpompaa kuin uhman. N50.

Ihmisten voimavarat varmaan vaan jakautuu eri tavalla elämän varrelle.

Oon 49 ja kolmen vanha kuopus. Ihan hienosti jaksan. Vauvavalvomiset ovat omasta mielestä olleet ihan samanlaisia kolmekymppisenä kuin tällä kierroksella.

Malmivaaraa katsoessa näyttää siltä, ettei hän ikäänny keskivertaisesti, vaan säilyy ikäänsä parempikuntoisena eri tavoin. Luultavasti elää vanhaksi. Aina on se suuri sattuma, mutta ennen aikojaan voi toisaalta mennä nuorikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, muista nähneeni sen. Ja sitten on iso porukka ei julkisissa ammateissa, jotka myös tulevat nelikymppisinä raskaaksi. Niitä on yllättävän paljon.

Tälläkin palstalla ja tässä keskustelussa törmännyt useampaan. Yllättävän tavallista ja silti näitä taivastelijoita riittää. Minuakaan ei pidettyä äitiä kummempana ei neuvolassa eikä sairaalassa, olin raskaana 44 v. Ensisynnyttäjällä olisi tietysti toinen tilanne. Suoraan sanottiin, että kun olen terve, hoikka ja hyväkuntoinen niin omalla painollaan menee ja niin meni.

Vierailija
144/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sekin kertoo asian "epätavallisuudesta", että otsikossa on Laura Malmivaara 48.

Jos katsotte muita lähiaikojen ( vuodenkin) raskausuutisia niin ei niissä ikää mainita.

Epätavallinen ei kuitenkaan ole synonyymi huonolle. 

Miksi tuosta naisen iästä kohkataan noin paljon, onhan lapsen isäkin jo 55. Ovat kuitenkin jo aikuisia ihmisiä ja tietävät mitä tekevät. Molemmilla on jo aiemmin lapsia.

Vierailija
145/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee sellanen mielikuva että zombit panee, jos minun ikäset saati vielä vanhemmat kertoo seksielämästään. Riisk raask, nirskuti narskuti, riksrakspoks.. 

Ei kyllä itselle tulisi enää mieleenkään, huutaisi paikat hoosiannaa ja olisin teho-osastolla jos itseäni yrittäisin levitellä jonkun panopetterin alla. Olis raajoista alkaen kaikki vääntyneet ja kalju paistaisi päästä molemmilla. Lopulta maattais vammautuneena läjänä tuskasta voivotellen.

Mikä ekstaasi.

n49

Höps! Itse olen pian 70v ja mieheni 72v, kyllä meillä on hyvä seksielämä. On aikaa helliä ja hyväillä, nivelet, lihakset ja limakalvot ovat kunnossa. Sikke Sumari on mua vuoden vanhempi ja siskonsa Hannakin täyttää pian 64v. Ei me olla yhtään liian vanhoja seksiin, ei todellakaan!

Voi kiitos tästä mielikuvasta, olisin pärjännyt ilmankin.

Aivotonta menoa ja mitä eritoten, luonnotonta. Te olette ihmisiä joille on iskostettu päähän naistenlehdistä ja mediasta että seksin harrastaminen on hyvän ihmisyyden merkki, ja panna pitää hautaan asti, vaikka pää kainalossa, muuten ei voi hyvin. Itseäni järkyttää ajattelu että vanhustenkin olisi harrastatteva panemista, tai itseni ikäisten, ei sille ole kertakaikkiaan mitään järjellistä syytä. Varsinkin kun tiedetään että seksi aiheuttaa vain ongelmia, tauteja ja tulehduksia, eikö vanhuksilla ole ihan tarpeeksi vaivoja jo ihan itsestäänkin, ei niitä tervitse tietentahtoen enempää haalia.

Nai sinä toki niin paljon kuin haluat, mutta älä tule väittämään että se olisi luonnollista ja normaalia sinun iässä. Ihminen yleensä keksii vanhetessaan vähän muuta ajateltavaa kuin kikkelin. mutta onhan meittiä moneen junaan.

Nitinati prööt vaan sinne ja eroottista rusahtelua ja ähinää.

n49

Ihan totta, sulla on vaan kehnommat geenit.

t eri

Vierailija
146/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman näköinen kuin suurinosa 30 vuotiaista naisista 👍

Vierailija
147/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomat-elokuvassa Laura oli aktiivinen petipuuhissa elokuvan alkupuoliskolla, mutta karvat hän oli unohtanut ajaa!

Vierailija
148/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna - Kaisa Heikkinen, kansanedustaja on raskaana ja ehtii täyttää 48 v kun lapsi syntyy.

Haluttu ja toivottu lapsi kyseessä. Nuoren näköinen äiti, joten eipä erotu muista nuoremmista äideistä juurikaan.

Muuten hyvä, muttei tod. ole nuoren näköinen…

Pitäiskö sanoa, että on nuorekas? On kuitenkin sen näköinen ettei tuntematon luule heti mummoksi kun on pienen lapsen kanssa liikenteessä. Mun tuttu joka ei ole kovin nuoren näköinen matkasi miehensä kanssa asuntoautolla suomessa ja heillä oli mukanaan lapsenlapsi. Alle kouluikäinen lapsi. Sanoi, että luulivat että on oma lapsi. Ja tällä tutulla on paljon harmaata hiuksissa.

Vierailija
149/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
150/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.

49v

Mitä helv ettiä. Mä olen 40v, mun mies 54 ja kyllä me nu.sitaan monta kertaa viikossa. Eivät kaikki ole 5-kymppisinä puolikuolleita.

Kyllä ovat. Nelikymppinen on vielä eri asia kuin viisikymppinen, joka tuo Laurakin jo tavallaan on, kuten itsekin olen.

Missä asennoissa se mies sinua panee, tuskin paljon vääntelee itseään, varmaan sinä teet kaiken hytkymisen?

Onpa varmaan hyvän hajuista puuhaa kun ukkosi suoli elää omaa elämäänsä aktin aikana ja polvet rusajaa. 

Pdpta vaan, sinunkin romahtaminen alkaa kohta vauhdilla, 50v voi vielä olla melko hyvässä vireessä, mutta jo 45 vuotiaana onkin ihan eri ihminen.

n49

Suurin osa ihmisistä ei ole vielä sinun tapaan muumioita tuossa sinun iässäsi. On tainnut tulla viinaa, tupakkia ja roskaruokaa harrastettua.

Vierailija
151/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kullä erottuu ja selvästi. Itse tulin isoäidiksi 48- vuotiaana, nyt pienen vauvan mummi. Vauvat on ihania mutta ei niitä enää tässä iässä pidä tehdä.

Vierailija
152/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.

49v

Mitäs et ole pitänyt huolta itsestäsi. Mun 70-vuotias äitikin harrastaa seksiä ja liikuntaa ja voitko kuvitella, tanssia. Mites sun lapsetmuuten, muumimukilla? Miten sä edes kehtaat spekuloida toisen raskauden alkua?

Onpa kiva kun tiedät äitisi naimiset noin tarkkaan, hyi hitto.

Kuule jokainen mun ikäinen on toinen jalka haudassa, myös malmivaara, yhtä vanha se keho on oli miten liikkuva tahansa, ääliö.

Mitä ihmettä selität mukeista, kyllä minä tulin äidiksi ihan luonnollista kautta. Toki siinä iässä kun seksin harrastaminen on vielä luontevaa ja normaalia.

n49

Vierailija
153/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taidettu hoidoissa käydä, kun yhteen on muutettu jo 2015. Liian vanha äidiksi.

Tai sitten ei.

Suomessahan ei edes pääse hoitoihin noin vanhana, joten ei ole siis ainakaan Suomessa käynyt ja tuskinpa juuri nyt korona-aikana matkustellut eli veikkaisin ihan luomuksi.

Hieno saavutus!

Yksityisillähän monet käyvät, ja niissä on jo lähtökohtaisesti korkeammat ikärajat kuin julkisella. Käsittääkseni joissakin paikoissa hoidetaan yli 45-vuotiaita. 

Vierailija
154/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on maailman kirjat sekaisin, kun nainen on raskaana!! Ennenkuulumatonta!

No on kai, kun nykyään lähinnä miehet menstruoi ja synnyttää.

Vierailija
155/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taidettu hoidoissa käydä, kun yhteen on muutettu jo 2015. Liian vanha äidiksi.

Tai sitten ei.

Suomessahan ei edes pääse hoitoihin noin vanhana, joten ei ole siis ainakaan Suomessa käynyt ja tuskinpa juuri nyt korona-aikana matkustellut eli veikkaisin ihan luomuksi.

Hieno saavutus!

Yksityisillähän monet käyvät, ja niissä on jo lähtökohtaisesti korkeammat ikärajat kuin julkisella. Käsittääkseni joissakin paikoissa hoidetaan yli 45-vuotiaita. 

Suomessa hedelmöityshoitolakiin ei ole kirjattu ikärajoja, joiden jälkeen hoitoja ei saisi antaa. Julkisella puolella hedelmöityshoitojen yläikäraja liikkuu 40 ikävuoden tietämillä.

Hedelmöityshoitoikäraja Ovumian klinikoilla on 46 vuotta. Tämä tarkoittaa, että hoidamme klinikoillamme alle 47-vuotiaita naisia. Sisarklinikallamme Tallinnassa hoidettavan naisen yläikäraja on 50 vuotta. Oman ikärajoituksensa asettaa Kela, joka korvaa varsin harvoin yli 43-vuotiaiden lapsettomuushoitoja.

Ovumian sivuilta

Vierailija
156/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tossa iässä oo jo melkoinen riski vauvan vammautumiselle ym....

No eipä juuri ja nykyisin testit jo hyvissä ajoin mistä näkee.

olin istukkanäytteessä ja en ajatellut edes jos jotain häikkää mitä teen. Olin 44 v kun sain eka kertaa vauvan. Raskausajan diabetes ja sektiolla tuli rääkyen maailmaan. Kaikki meni hyvin ja erittäin onnellinen lapsesta.

Vierailija
157/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan Aku Louhimies myös pian lapsen ja on yli 50 ja sen kumppani myös päälle 40.

Voi luoja, miettikää nyt sekin kalju hajoamistilassa oleva setä panemaan jotain ikinuorta peruukkipäistä nelikymppistä. Tosi eroottista ja luontevaa.

Vierailija
158/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49v

Mitäs et ole pitänyt huolta itsestäsi. Mun 70-vuotias äitikin harrastaa seksiä ja liikuntaa ja voitko kuvitella, tanssia. Mites sun lapsetmuuten, muumimukilla? Miten sä edes kehtaat spekuloida toisen raskauden alkua?

Onpa kiva kun tiedät äitisi naimiset noin tarkkaan, hyi hitto.

Kuule jokainen mun ikäinen on toinen jalka haudassa, myös malmivaara, yhtä vanha se keho on oli miten liikkuva tahansa, ääliö.

Mitä ihmettä selität mukeista, kyllä minä tulin äidiksi ihan luonnollista kautta. Toki siinä iässä kun seksin harrastaminen on vielä luontevaa ja normaalia.

n49

Ettet vain kuitenkin olisi neitsyt ja vanhapiika? Sen verran katkeraa settiä tulee koko ajan.

Vierailija
159/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa ruuhkavuodet korkealla iällä, toivotaan että ei tule menoa haittaavia sairauksia.

Vierailija
160/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni sai isäni 44-v:nä (50-luvulla Pohjois-Pohjanmaalla, oli harras helluntailainen ja lestadiolaisia lähisuvussa). Olen pitänyt totakin jo tosi korkeana ikänä, mutta toki mummollani oli sitä ennen jo kymmenen raskautta takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan