Laura Malmivaara,48, raskaana!
Kommentit (732)
sIIS 40VUOTIAANA VOI OLLA VIELÄ OK VIREESSÄ, MUTTA 45 ON JO IHAN ERI ASIA.
Se romahtaminen tulee todellakin vauhdilla neljän-viidenkympin välissä.
t. kommentti 88
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee sellanen mielikuva että zombit panee, jos minun ikäset saati vielä vanhemmat kertoo seksielämästään. Riisk raask, nirskuti narskuti, riksrakspoks..
Ei kyllä itselle tulisi enää mieleenkään, huutaisi paikat hoosiannaa ja olisin teho-osastolla jos itseäni yrittäisin levitellä jonkun panopetterin alla. Olis raajoista alkaen kaikki vääntyneet ja kalju paistaisi päästä molemmilla. Lopulta maattais vammautuneena läjänä tuskasta voivotellen.
Mikä ekstaasi.n49
Höps! Itse olen pian 70v ja mieheni 72v, kyllä meillä on hyvä seksielämä. On aikaa helliä ja hyväillä, nivelet, lihakset ja limakalvot ovat kunnossa. Sikke Sumari on mua vuoden vanhempi ja siskonsa Hannakin täyttää pian 64v. Ei me olla yhtään liian vanhoja seksiin, ei todellakaan!
Voi kiitos tästä mielikuvasta, olisin pärjännyt ilmankin.
Aivotonta menoa ja mitä eritoten, luonnotonta. Te olette ihmisiä joille on iskostettu päähän naistenlehdistä ja mediasta että seksin harrastaminen on hyvän ihmisyyden merkki, ja panna pitää hautaan asti, vaikka pää kainalossa, muuten ei voi hyvin. Itseäni järkyttää ajattelu että vanhustenkin olisi harrastatteva panemista, tai itseni ikäisten, ei sille ole kertakaikkiaan mitään järjellistä syytä. Varsinkin kun tiedetään että seksi aiheuttaa vain ongelmia, tauteja ja tulehduksia, eikö vanhuksilla ole ihan tarpeeksi vaivoja jo ihan itsestäänkin, ei niitä tervitse tietentahtoen enempää haalia.
Nai sinä toki niin paljon kuin haluat, mutta älä tule väittämään että se olisi luonnollista ja normaalia sinun iässä. Ihminen yleensä keksii vanhetessaan vähän muuta ajateltavaa kuin kikkelin. mutta onhan meittiä moneen junaan.
Nitinati prööt vaan sinne ja eroottista rusahtelua ja ähinää.n49
Vaikuttaa, ettet koskaan ole nauttinut seksistä. Uskon, että kyse on ennemminkin siitä, kuin että 49-vuotias olisi mielestäsi liian vanha harrastamaan seksiä.
Kuinka moni nainen nyt ylipäätä nauttisi yhdynnästä, eihän siitä nautintoa saa kuin mies, ei siellä onkalossa mitään kiihotusnappuloita ole.
Sellanen nappula on ihan eri paikassa.
Kyllä minä nyt luotan enemmän biologiaan ja luontoon näissä asioissa, kuin naistenlehtiin ja seksiriippuvaisiin naisiin, jotka yrittävät säilyä nuorina hinnalla millä hyvänsä. Tämä seksin harrastaminen vanhalla iällä on juuri sitä, että ollaan olevinaan vielä nuoria, vaikkei olla.n49
Jos olet tosissasi, tuo on todella surullista.
Vierailija kirjoitti:
En ihan oikeasti ymmärrä. Olen itse nelikymppinen kolmen lapsen äiti, jonka nuorinkin jo lukiossa. En todellakaan jaksaisi tässä iässä enää valvoa öitä tai juosta pienen lapsen perässä. Jos nyt saisin lapsen, olisin eläkkeellä, kun hän pääsisi ylioppilaaksi.
Näiden mummoäitien lapstenlapset eivät sitten koskaan välttämättä pääse näkemään isovanhempiaan :(
No ei ole elämää kaatava asia, jos ei näe isovanhempiaan. Kaikki isovanhempani kuolivat ennen aikojaan ja hyvin on pärjätty.
Onnea! Laura ja miehensä ovat varmasti harkinneet asiaa, kun eivät ole aborttia tehneet, että lapsi on tervetullut ja jaksamme hänen kanssaan. Toki terveydellinen tilanne voi muuttua, mutta niin se voi muuttua nuoremmillakin ja monilla nuorilla on myös sairauksia. 50-vuotiaasta ylöspäin aletaan tulla yleensä isovanhemmiksi ja monet isovanhemmat ovat aktiivisesti läsnä pienen lapsen elämässä ja hoitavat häntä kun vanhemmilla on menoja ja moni 50-vuotias jaksaa hyvin tämän joten miksi Laura ei pärjäisi vauvan kanssa? siellä on myös isä jakamassa arkea, isommat lapset voi myös auttaa, sukulaiset ja ystävät. Sitten kun ihmetellään että miksi iloitaan tuntemattoman raskaudesta ja onnitellaan häntä, niin näin yleensä tekee ihmiset jotka suhtautuu positiivisesti elämään, raskaus on aina iloinen asia jos se on toivottu asia vanhemmille ja hyvä tapa onnitella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymppinen, työtön ja kouluttamaton tukien varassa eläjä saa mieluummin pyöräyttää muksun kuin 48-v koulutettu, toimeentuleva ja vastuunkantava nainen?
Kumpi on lapselle parempi skenaario?Toi ensimmäinen, ehdottomasti. Ei koulutustaso tee ihmisestä hyvää äitiä, tai muutoinkaan mitenkään parempaa ihmistä. Ei hyvävaraisten lapset mitään timantteja ole.
Tutkimusten mukaan on kuitenkin vaikutusta esim koulumenestykseen. Erityisesti nousee esiin juuri vanhempana saadut lapset, joiden tulevaisuuden näkymät juurikin opintojen kautta ovat valoisammat kuin nuorena saatujen lapsien. Hesarissa oli tutkimuksesta jonkin aikaa sitten ja korreloi samaa kansainvälisten tulosten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan oikeasti ymmärrä. Olen itse nelikymppinen kolmen lapsen äiti, jonka nuorinkin jo lukiossa. En todellakaan jaksaisi tässä iässä enää valvoa öitä tai juosta pienen lapsen perässä. Jos nyt saisin lapsen, olisin eläkkeellä, kun hän pääsisi ylioppilaaksi.
Näiden mummoäitien lapstenlapset eivät sitten koskaan välttämättä pääse näkemään isovanhempiaan :(
No ei ole elämää kaatava asia, jos ei näe isovanhempiaan. Kaikki isovanhempani kuolivat ennen aikojaan ja hyvin on pärjätty.
Ja tämän palstan mukaan aika moni ei ole missään tekemisissä vaikka eläisivätkin.
Minä olen 50. Pitäisköhän vielä yrittää ja ottaa kierukka pois. Vauva olis ihana... jos vaan jaksaisi valvomiset, sairastelut ja muut, täs tulee mukavuudenhaluiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa sitten käydä 65-vuotiaana yläasteella vanhempainilloissa.
Mitähän nyt ajat takaa, miksi ei voisi käydä?!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on maailman kirjat sekaisin, kun nainen on raskaana!! Ennenkuulumatonta!
Jos asialla on tälläkin kertaa Pyhä Henki, niin ties mitä tapahtuu seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 50. Pitäisköhän vielä yrittää ja ottaa kierukka pois. Vauva olis ihana... jos vaan jaksaisi valvomiset, sairastelut ja muut, täs tulee mukavuudenhaluiseksi.
Mä olen melkein ja ajattelin ihan samaa. Hitsi kun olisi mies olemassa.
Outoja friikkejä olette. Täytän helmikuussa 49 ja mielelläni vielä vauva-arkeen alkaisin. Kuopus on jo viisivuotias ja jo kovin iso. Lapset ovat niin rakkaita että mieluummin lapsia enemmän kuin vähemmän.
Olen 55-vuotias ja just oli menkat. Mies on 60 ja viriili. Liikutaan ja syödään terveellisesti. En uskalla poistaa kierukkaa vielä.
Muistakaa että ihmiset on yksilöitä. Ja nykyään voidaan elää vanhoiksi.
Onnea ja toivotaan, että kaikki sujuu hyvin.
Itse toivoisin tuossa iässä ehkä jo saavani lapsenlapsia , jos niitä minulle suodaan. Esikoiseni on silloin melkein 30.
Siunaus kirjoitti:
Onnea Laura, ihana uutinen!!
Täällä valitetaan ettei jaksaisi enää ym ym Ei teidän tarvitsekkaan jaksaa. Mutta Laura jaksaa. ja hyvä niin. Mieluummin vähän vanhempi äiti kun teini-äiti joka lähtee baariin ryyppäämään kun on kotiutunut sairaalasta.
Ja välimuotojahan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Siunaus kirjoitti:
Täällä valitetaan ettei jaksaisi enää ym ym Ei teidän tarvitsekkaan jaksaa. Mutta Laura jaksaa. ja hyvä niin. Mieluummin vähän vanhempi äiti kun teini-äiti joka lähtee baariin ryyppäämään kun on kotiutunut sairaalasta.Ja välimuotojahan ei ole.
Tällä palstalla niitä ei useinkaan ole. Ja yleinen mielipide on ainoa oikea mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.
49v
Kannattaa pitää kunnosta huolta!
Vierailija kirjoitti:
Siunaus kirjoitti:
Täällä valitetaan ettei jaksaisi enää ym ym Ei teidän tarvitsekkaan jaksaa. Mutta Laura jaksaa. ja hyvä niin. Mieluummin vähän vanhempi äiti kun teini-äiti joka lähtee baariin ryyppäämään kun on kotiutunut sairaalasta.Ja välimuotojahan ei ole.
Mä en ymmärrä, miksi pitää mollata nuoria äitejä. Jos lisääntymisikä on teinistä viisikymppiseen, lienee ihan normaalia saada lapsia sen puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ha-ha-ha-haa: senhän takia lapset nimenomaisesti tehdäänkin nuorina. Että pääsevät näkemään isovanhempiaan! Anna mun kaikki kestää...
Ketjussa on tosi outoja ihmisiä kuten tuo 49v ”tässä iässä on jo kuollut ja paikat natisee”
Ei tosiaankan kaikilla natise. Olen itsekin saanut kaksi lasta yli nelikymppisenä, luomuja. Olen loistokunnossa oleva maratoonari, treenaan ja urheilen, vahva ja hyväkuntoinen ja ei nitise tai natise.
En kiistä etteikö olisi jo ikää mutta omasta mielestäni olen nuori tyttönen vielä. Ihmeellistä että joku suunnilleen samanikäinen on sitä mieltä että elämä on ohi ja kuolemaa odotellessa…
Toi ensimmäinen, ehdottomasti. Ei koulutustaso tee ihmisestä hyvää äitiä, tai muutoinkaan mitenkään parempaa ihmistä. Ei hyvävaraisten lapset mitään timantteja ole.