Laura Malmivaara,48, raskaana!
Kommentit (732)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.
49v
Mitä helv ettiä. Mä olen 40v, mun mies 54 ja kyllä me nu.sitaan monta kertaa viikossa. Eivät kaikki ole 5-kymppisinä puolikuolleita.
Eipä tuossa enää nykypäivänä mitään ihmeellistä pitäisi olla.
En ymmärrä julkkisten raskauksien uutisarvoa, mutta en myöskään pahantahtoisia ja katkeran kuulloisia mummo-höpinöitä.
Onnea hänelle :)
Minun nykyään 3v nuorimmaiseni syntyi, kun olin 34 ja joskus ajattelen että olen liian vanha tähän.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa sitten käydä 65-vuotiaana yläasteella vanhempainilloissa.
T. 18-vuotiaana vahinkoraskautunut teinimutsi mutta ylpeä siitä
Voihan muksu olla luomustikin alkunsa saanut. Itsekin raskauduin 47 vuotiaana mutta odotus päättyi sittemmin keskenmenoon. Onnea Lauralle. :)
Minä en voi käsittää, että näihin ketjuihin tulee aina ne ketkä ei vauvaa edes toivo niin kauhistelemaan ja haukkumaan että minä en jaksaisi ja hirveän vanha yms. Oikeesti meillä on vaan yksi elämä ja toiselle on onni saada vauva lähes 50-vee ja toiselle on onni kun ei saa lapsia ollenkaan. Ihan turhaa murehtia jotain isovanhempia tai jaksaako istua vanhempainillassa, monella nuorellakaan ei vanhemmat auta tai ole mitään kiinnostusta lapsen kouluelämään. Kyllä tuossa kohtaan kun vauva saadaan se on suurimmalla osalla hyvinkin harkittu ja toivottu juttu, jos ei ole niin aborttiinkaan ei ole ylä ikärajaa. Keskittykää nyt nauttimaan siitä kun ei ole vauvoja riesana ja antakaa niitten elää rauhassa kellä on ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taidettu hoidoissa käydä, kun yhteen on muutettu jo 2015. Liian vanha äidiksi.
Tai sitten ei.
Suomessahan ei edes pääse hoitoihin noin vanhana, joten ei ole siis ainakaan Suomessa käynyt ja tuskinpa juuri nyt korona-aikana matkustellut eli veikkaisin ihan luomuksi.
Hieno saavutus!
Muistan sen kohtauksen Kotikadusta jossa Laura meni sänkyyn Narskun eli Roope Salmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ihan oikeasti ymmärrä. Olen itse nelikymppinen kolmen lapsen äiti, jonka nuorinkin jo lukiossa. En todellakaan jaksaisi tässä iässä enää valvoa öitä tai juosta pienen lapsen perässä. Jos nyt saisin lapsen, olisin eläkkeellä, kun hän pääsisi ylioppilaaksi.
Näiden mummoäitien lapstenlapset eivät sitten koskaan välttämättä pääse näkemään isovanhempiaan :(
En kyllä tajua minkälaiseen kuntoon te olette itsenne päästäneet. Sain nuorimmaisen 45 v ja jaksoin paremmin kuin esikoisen kanssa, jonka sain alle 30v. Kaikki ollut paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee sellanen mielikuva että zombit panee, jos minun ikäset saati vielä vanhemmat kertoo seksielämästään. Riisk raask, nirskuti narskuti, riksrakspoks..
Ei kyllä itselle tulisi enää mieleenkään, huutaisi paikat hoosiannaa ja olisin teho-osastolla jos itseäni yrittäisin levitellä jonkun panopetterin alla. Olis raajoista alkaen kaikki vääntyneet ja kalju paistaisi päästä molemmilla. Lopulta maattais vammautuneena läjänä tuskasta voivotellen.
Mikä ekstaasi.n49
Höps! Itse olen pian 70v ja mieheni 72v, kyllä meillä on hyvä seksielämä. On aikaa helliä ja hyväillä, nivelet, lihakset ja limakalvot ovat kunnossa. Sikke Sumari on mua vuoden vanhempi ja siskonsa Hannakin täyttää pian 64v. Ei me olla yhtään liian vanhoja seksiin, ei todellakaan!
Voi kiitos tästä mielikuvasta, olisin pärjännyt ilmankin.
Aivotonta menoa ja mitä eritoten, luonnotonta. Te olette ihmisiä joille on iskostettu päähän naistenlehdistä ja mediasta että seksin harrastaminen on hyvän ihmisyyden merkki, ja panna pitää hautaan asti, vaikka pää kainalossa, muuten ei voi hyvin. Itseäni järkyttää ajattelu että vanhustenkin olisi harrastatteva panemista, tai itseni ikäisten, ei sille ole kertakaikkiaan mitään järjellistä syytä. Varsinkin kun tiedetään että seksi aiheuttaa vain ongelmia, tauteja ja tulehduksia, eikö vanhuksilla ole ihan tarpeeksi vaivoja jo ihan itsestäänkin, ei niitä tervitse tietentahtoen enempää haalia.
Nai sinä toki niin paljon kuin haluat, mutta älä tule väittämään että se olisi luonnollista ja normaalia sinun iässä. Ihminen yleensä keksii vanhetessaan vähän muuta ajateltavaa kuin kikkelin. mutta onhan meittiä moneen junaan.
Nitinati prööt vaan sinne ja eroottista rusahtelua ja ähinää.n49
Vaikuttaa, ettet koskaan ole nauttinut seksistä. Uskon, että kyse on ennemminkin siitä, kuin että 49-vuotias olisi mielestäsi liian vanha harrastamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee sellanen mielikuva että zombit panee, jos minun ikäset saati vielä vanhemmat kertoo seksielämästään. Riisk raask, nirskuti narskuti, riksrakspoks..
Ei kyllä itselle tulisi enää mieleenkään, huutaisi paikat hoosiannaa ja olisin teho-osastolla jos itseäni yrittäisin levitellä jonkun panopetterin alla. Olis raajoista alkaen kaikki vääntyneet ja kalju paistaisi päästä molemmilla. Lopulta maattais vammautuneena läjänä tuskasta voivotellen.
Mikä ekstaasi.n49
Höps! Itse olen pian 70v ja mieheni 72v, kyllä meillä on hyvä seksielämä. On aikaa helliä ja hyväillä, nivelet, lihakset ja limakalvot ovat kunnossa. Sikke Sumari on mua vuoden vanhempi ja siskonsa Hannakin täyttää pian 64v. Ei me olla yhtään liian vanhoja seksiin, ei todellakaan!
Kyllä olette, eihän tuossa mitään tolkkua ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ekstaasi.n49
Aivotonta menoa ja mitä eritoten, luonnotonta. Te olette ihmisiä joille on iskostettu päähän naistenlehdistä ja mediasta että seksin harrastaminen on hyvän ihmisyyden merkki, ja panna pitää hautaan asti, vaikka pää kainalossa, muuten ei voi hyvin. Itseäni järkyttää ajattelu että vanhustenkin olisi harrastatteva panemista, tai itseni ikäisten, ei sille ole kertakaikkiaan mitään järjellistä syytä. Varsinkin kun tiedetään että seksi aiheuttaa vain ongelmia, tauteja ja tulehduksia, eikö vanhuksilla ole ihan tarpeeksi vaivoja jo ihan itsestäänkin, ei niitä tervitse tietentahtoen enempää haalia.
Nai sinä toki niin paljon kuin haluat, mutta älä tule väittämään että se olisi luonnollista ja normaalia sinun iässä. Ihminen yleensä keksii vanhetessaan vähän muuta ajateltavaa kuin kikkelin. mutta onhan meittiä moneen junaan.
Sulla on joku ongelma. Kunnon p*no tekis ehkä hyvää sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Onittelut Lauralla! Jokaisella naisella on oikeus kokea äitiys ja saada lapsi.
Ei ole eka.
Mä sain luomusti yllärivauvan 50-vuotiaana. Oltiin oltu yli kymmenen vuotta ilman ehkäisyä, kun iltatähdelle annettiin lupa tulla, mutta siihen meni niin kauan etten uskonut enää saavani sitä. Luulin, että vaihdevuodet alkaneet, mutta se olikin vauva. Onnellinen ylläri.
Olin jo silloin 3 lapsen mummo ja 4 lapsen äiti (sain lapset 22v, 24v, 26v ja 29v).
Kuopuksen raskaus meni hyvin (sain tietää raskaudesta viikolla 21 kun liikkeet tuntuivat). Synnytin ihanan terveen lapsen. Kuopus nyt 8-vuotias ja hyvin olen jaksanut. Mieheni minua 6v vanhempi ja oikein mainiosti hänkin on lapsen kanssa pärjännyt vaikka ollaan jo niitä iäkkäitä vanhempia niin miehen kanssa ollaan terveitä ja erittäin elinvoimaisia vielä.
OIkeastaan voisi jopa sanoa että kuopus elää onnellisessa asemassa. Meillä on miehen kanssa niin onnellinen ja kiitollinen olo, että saimme vielä kuopuksen ja se näkyy kaikessa. Ei kuopus mikään lellilapsi ole, ottaa välillä yhteen sisarustensa lasten kanssa ja eikä hän aina saa tahtoaan tietenkään läpi kaikessa. Mutta kun on tähän ikään jo elänyt ja nähnyt elämää, on hoitanut 4 lasta aikuiseksi ja saanut olla jo isovanhempi niin se näkyy myös kuopuksen kohdalla ainoastaan positiivisena asiana.
Kyllä me ainakin jaksetaan lapsen kanssa vielä vanhoilla päivillä. Muutenkin ollaan nuorekkaita ja ajan hengessä miehen kanssa.
Ikä on vaan numeroita. Lattea tylsä sanonta, mutta niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
En ihan oikeasti ymmärrä. Olen itse nelikymppinen kolmen lapsen äiti, jonka nuorinkin jo lukiossa. En todellakaan jaksaisi tässä iässä enää valvoa öitä tai juosta pienen lapsen perässä. Jos nyt saisin lapsen, olisin eläkkeellä, kun hän pääsisi ylioppilaaksi.
Näiden mummoäitien lapstenlapset eivät sitten koskaan välttämättä pääse näkemään isovanhempiaan :(
Mä sain mun lapset just 30 täytettyäni. Esikoinen ei ollut kuin 8v, kun haudatiiin viimeinenkin isovanhempi. Että ei se aina onnistu nuoremmallakaan iällä lisääntyessä toi isovanhempien ja lasten näkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.
49v
Mite meinasit jaksaa vielä parikymmentä vuotta ty.elämässä kun olet tuohon kuntoon itsesi päästänyt? Vai sairaseläkeläinenkö siellä muita tuomitsee?
Lauran tyttäret on jo nuoria aikuisia, varmaan saa apua heiltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ekstaasi.n49
Vaikuttaa, ettet koskaan ole nauttinut seksistä. Uskon, että kyse on ennemminkin siitä, kuin että 49-vuotias olisi mielestäsi liian vanha harrastamaan seksiä.
Kuinka moni nainen nyt ylipäätä nauttisi yhdynnästä, eihän siitä nautintoa saa kuin mies, ei siellä onkalossa mitään kiihotusnappuloita ole.
Sellanen nappula on ihan eri paikassa.
Kyllä minä nyt luotan enemmän biologiaan ja luontoon näissä asioissa, kuin naistenlehtiin ja seksiriippuvaisiin naisiin, jotka yrittävät säilyä nuorina hinnalla millä hyvänsä. Tämä seksin harrastaminen vanhalla iällä on juuri sitä, että ollaan olevinaan vielä nuoria, vaikkei olla.
n49
Opiskelukaverini äiti sai perheen yllärikuopuksen ollessaan 50 v. Opiskelukaverini tuossa vaiheessa 20 v. ja kiukkuinen teinisisko 15 v.
Ihan täyssisaruksia koko poppoo.